Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@13:49:02 GMT

چگونه چمن مصنوعی ارزان قیمت خریداری کنیم؟

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۱۹۶۵۶

چگونه چمن مصنوعی ارزان قیمت خریداری کنیم؟

امروزه از چمن مصنوعی در مصارف مختلفی استفاده می شود. از طرفی برای زیباسازی محیط های خانگی، اداری، تشریفاتی و حتی گذرگاه ها و از طرف دیگر در زمین های ورزشی، به عنوان جایگزینی مناسب برای چمن های طبیعی از آنها استفاده می گردد.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام ماناچمن، چمن مصنوعی در مدل های گوناگون و متنوع، و بالطبع با قیمت های متفاوتی به بازار عرضه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرچه بالا بودن قیمت یک محصول در بیشتر موارد، نشانه ای مبنی بر کیفت بالا آن است، ولی قیمت ارزان لزوما به معنای کیفیت پایین نیست. شما می توانید با صرف هزینه ای حداقلی و خرید یک چمن مصنوعی مناسب کاربرد خود، خانه یا محل کار خود را زیبا کنید.

عوامل موثر بر قیمت چمن مصنوعی

   قبل از بررسی عوامل فنی موثر در قیمت چمن مصنوعی، می بایست یک عامل خارجی را در نظر بگیرید. این عامل کشور تولید کننده چمن مصنوعی است. درمورد چمن های وارداتی، به دلیل پایین بودن درجه اهمیت و نیاز این کالا در داخل کشور، تعرفه های گمرکی بالا و قوانین و ضوابط سخت گیرانه واردات سبب می‌شود چمن مصنوعی گران‌تر شود. این گرانی جدای از کیفیت چمن مصنوعی است، یعنی ممکن است یک چمن مصنوعی خارجی از کیفیت بالایی نیز برخوردار نباشد، ولی به دلیل وجود این عوامل قیمت به صرفه ای نداشته باشد. پس خرید چمن مصنوعی از تولیدکنندگان داخلی می تواند گزینه به صرفه و اقتصادی تری باشد.

   حال به بررسی عواملی می پردازیم که از نظر کیفی تعیین کننده قیمت چمن مصنوعی می باشند. این عوامل به اختصار عبرتند از:

 جنس مواد تشکیل دهنده  ارتفاع الیاف   تراکم بافت الیاف   وزن الیاف   شکل طولی و شکل سطح مقطع عرضی الیاف و فناوری ساخت آن   نرمی و انعطاف الیاف   ساختار لایه پشتیبان   شیوه بافت   پایداری در مقابل عوامل محیطی همچون نور خورشید

چگونه یک چمن مصنوعی ارزان انتخاب کنیم؟

   اگر می خواهید قیمت چمن مصنوعی را کاهش دهید باید بین دوام و ماندگاری، تکنیک های ساخت و مواد به کار رفته در آن ها تعادل ایجاد کنید.

   یکی از ایده هایی که می توانید در خرید چمن مصنوعی ارزان قیمت از آن استفاده کنید، استفاده از موکت چمنی برای فضاهایی همچون زمین بازی کودکان یا روف گاردن است. شکل ظاهری و ارتفاع کوتاه این نوع چمن باعث می‌شود تا شما آن را شبیه یک موکت سبز رنگ ببینید. به دلیل ارتفاع کم الیاف، قیمت ساخت آن کاهش میابد و از طرفی تراکم آن کم نمی شود و حالت طبیعی خود را حفظ می کند. اگر با اندکی زبر بودن الیاف چمن مصنوعی مشکلی نداشته باشید، این مدل می تواند گزینه اقتصادی و خوبی برای شما باشد. همچنین این مدل چمن ها در کاربردهایی با حجم تردد متوسط می توانند مقاومت خوبی از خود نشان دهند.

   از نظر جنس مواد سازنده نیز، الیاف چمن مصنوعی به دونوع پلی پروپیلن و پلی اتیلن تقسیم می شوند. الیاف پلی پروپیلن رایج ترین و به صرفه‌ترین نوع الیاف چمن مصنوعی به حساب می آید که برای بودجه پایین انتخاب مناسبی است. مزیت عمده ای که الیاف پلی اتیلن دارند ماندگاری بالای آن ها است.

سخن آخر

   سخن آخر اینکه باید به داشته باشید که چمن مصنوعی محصولی است بسیار تخصصی به گونه‌ای که تشخیص کیفیت در بخش‌های مختلف آن مثل بکینگ (لایه‌ی زیرین)، دیتِکس (وزن الیاف)، کیفیت مواد اولیه الیاف، کیفیت در برش الیاف و بسیاری موارد دیگر تنها از عهده کارشناسان مجرّب و متخصص بر می‌آید. با مقایسه ساده این اعداد نمی توان در مورد به صرفه بودن چمن مصنوعی به تنهایی قضاوت کرد.

   ولی در کل مجموع عواملی که ذکرشان در بالا رفت تعیین کننده کیفیت چمن مصنوعی است. برای خرید چمن مصنوعی به صرفه، ابتدائا باید به کاربردی که از چمن مصنوعی می خواهید نگاه کنید و بین این عوامل تعادلی ایجاد کنید. به طور مثال اگر حجم تردد جایی که میخواهید چمن مصنوعی را در آن قرار دهید پایین است، دیگر فاکتور مقاومت چندان مطرح نیست. یا مثلا نرمی چمن مصنوعی در جاهای دور از دسترس اهمیت چندانی نخواهد داشت.

   با بررسی این عوامل در کنار یکدیگر می توانید یک چمن مصنوعی زیبا، با دوام و به صرفه خریداری کنید.

چمن مصنوعی با کیفیت از کجا بخریم؟

اگر قصد خرید چمن مصنوعی دارید، بهتر است در ابتدا از خدمات مشاوره رایگان شرکت‌های تولیدکننده چمن مصنوعی مانند شرکت ماناچمن به نشانی اینترنتی https://www.manachaman.com بهره ببرید. بی شک، داشتن اطلاعات کافی در حوزه چمن مصنوعی، سبب رضایت خاطر بیشتر شما در هنگام خرید خواهد شد.

  انتهای رپرتاژ آگهی 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خرید چمن مصنوعی قیمت چمن مصنوعی قیمت چمن مصنوعی خرید چمن مصنوعی یک چمن مصنوعی چمن مصنوعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۹۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت نفت از نردبان عوامل مثبت بالا رفت

قیمت نفت در هفته گذشته، تحت تاثیر مجموعه‌ای از عوامل شامل کاهش ذخایر نفت، خوش‌بینی به رشد اقتصاد آمریکا و تنش‌های ژئوپلیتیکی، رشد پیدا کرد.

به گزارش ایسنا، بهای نفت برنت در معاملات روز جمعه، با ۴۹ سنت معادل ۰.۵۵ درصد افزایش، در ۸۹ دلار و ۵۰ سنت در هر بشکه بسته شد. بهای معاملات وست تگزاس اینترمدیت آمریکا با ۲۸ سنت معادل ۰.۳۴ درصد افزایش، در ۸۳ دلار و ۸۵ سنت در هر بشکه بسته شد.

با این حال، قیمت نفت با فروکش نسبی ریسک‌های ژئوپلیتیکی در خاورمیانه که باعث ضعیف شدن نرخ اضافی ریسک در قیمت‌ها شده، از اوجی که اوایل آوریل داشت، فاصله گرفته است.

استمرار ریسک‌های خاورمیانه

نگرانی‌ها نسبت به احتمال مختل شدن عرضه نفت خاورمیانه بر اثر تنش‌های ژئوپلیتیکی، از قیمت نفت پشتیبانی کرده است.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، اعلام کرده که هر گونه حکم دادگاه کیفری بین‌المللی که در حال بررسی حملات هفتم اکتبر حماس به اراضی اشغالی و حمله نظامی رژیم صهیونیستی به غزه است، بر اقدامات رژیم صهیونیستی تاثیری نخواهد گذاشت، اما رویه خطرناکی، ایجاد خواهد کرد.

با تشدید تنش‌ها، ارتش رژیم صهیونیستی روز جمعه اعلام کرد نیروی هوایی این رژیم، به منطقه بقاع غربی لبنان حمله کرد.

رژیم صهیونیستی پنجشنبه گذشته، پس از اینکه اعلام کرد غیرنظامیان را از رفح در جنوب غزه تخلیه می‌کند و با وجود هشدارهای متحدان مبنی بر اینکه انجام این کار می‌تواند منجر به تلفات گسترده شود، حملات هوایی را تشدید کرد.

تیم اسنایدر، اقتصاددان ارشد ماتادور اکونومیکس، در این باره گفت: عامل ژئوپلیتیکی از میان نرفته است و این عنصر، همچنان از رشد قیمت نفت حمایت کرده و به جبران فشار منفی ناشی از داده‌های تورمی کمک می‌کند.

عوامل اقتصاد کلان

در این بین، پس از انتشار داده‌های روز جمعه نشان داد که تورم آمریکا در حال رشد است، فشارهای اقتصاد کلان رشد قیمت نفت را محدود کرد.

تورم آمریکا در ۱۲ ماه منتهی به مارس، ۲.۷ درصد افزایش یافت که بالاتر از رشد ۲.۵ درصدی در فوریه بود. افزایش ماه گذشته به طور کلی با انتظارات اقتصاددانان همسو بود.

فدرال رزرو آمریکا، تورم ۲ درصدی را هدف گذاری کرده است. انتظار می‌رود بانک مرکزی آمریکا، در نشست سیاست گذاری خود در هفته آینده، نرخ بهره را بدون تغییر باقی بگذارد.

جان کیلداف، از شرکای شرکت «اگین کپیتال» در این باره گفت: داده‌های اقتصادی صبح جمعه، برای فعالان بازار کافی بود تا به این نتیجه برسند که فدرال رزرو به این زودی، نرخ بهره را کاهش نخواهد داد. کیلداف افزود: تغییرات ژئوپلیتیکی در بازار، عاملی است که قیمت‌ها را بالا نگه می‌دارد. این دو نیروی رقیب، بازار را کنترل می‌کنند.

جانت یلن، وزیر خزانه داری آمریکا، روز پنجشنبه به رویترز گفت: رشد تولید ناخالص داخلی آمریکا در سه ماهه اول، ممکن است مورد بازنگری قرار گرفته و نرخ بالاتری برای آن ثبت شود و تورم پس از اینکه مجموعه ای از عوامل مختلف، اقتصاد را در ضعیفترین عملکرد خود در حدود دو سال اخیر نگه داشت، کاهش خواهد یافت.

وزیر خزانه داری آمریکا اعلام کرد رشد اقتصادی کشورش احتمالا قوی‌تر از میزانی است که آمار سه ماهه ضعیف‌تر از حد انتظار، نشان می‌دهند. روند قیمت نفت از زمان اظهارات یلن و انتشار آمار تورم، معکوس شد.

در این بین، قیمت دلار در معاملات روز جمعه به بالاترین حد ۳۴ سال اخیر در برابر ین ژاپن رسید و تا حدودی تحت تاثیر آمار تورم آمریکا، تقویت شد.

کاهش دکل‌های حفاری نفت آمریکا

شرکت خدمات انرژی بیکرهیوز روز جمعه اعلام کرد تعداد دکل‌های حفاری نفت آمریکا، از ۵۱۱ حلقه، به ۵۰۶ حلقه کاهش یافته است که بزرگترین کاهش هفتگی از نوامبر بوده است.

این کاهش در حالی روی داد که آمار منتشره در هفته گذشته نشان داد تولید آمریکا، نزدیک به رکورد بالای اخیرش، ثابت مانده است. تولید نفت آمریکا در هفته منتهی به ۱۹ آوریل، ۱۳.۱ میلیون بشکه در روز بود که نسبت به هفته قبل از آن، تغییری نداشت.

بر اساس گزارش رویترز، همچنین آمار رسمی نشان داد ذخایر بنزین آمریکا در هفته منتهی به ۱۹ آوریل، کمتر از حد انتظار کاهش پیدا کرده است. طبق گزارش اداره اطلاعات انرژی آمریکا، ذخایر نفت آمریکا هم طی هفته گذشته، کاهش شدید غیرمنتظره‌ای پیدا کرد که ناشی از جهش صادرات بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بلیط لحظه آخری، برگه شانس مسافران همیشه آماده ! +توضیحات کامل
  • قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است
  • ببینید | وعده علیرضا زاکانی به تهرانی‌ها؛ خانه ارزان قیمت در راه است؟
  • روزانه ۱۵۰ تن گوشت مرغ در مازندران خریداری می شود
  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • قیمت عجیب و نجومی سنگ قبر دوباره سوژه کاربران شد + عکس
  • قیمت سنگ قبر هم نجومی شد
  • پهپاد ارزان قیمت راهی بازار مصرف می شود
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • قیمت نفت از نردبان عوامل مثبت بالا رفت