Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@20:14:01 GMT

محمد گلریز دبیر علمی جشنواره سرود فجر شد

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۱۹۷۳۴

محمد گلریز دبیر علمی جشنواره سرود فجر شد

سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین طی حکمی محمد گلریز را به عنوان دبیر علمی جشنواره سرود فجر منصوب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بنا به پیشنهاد شورای سیاست گذاری و دبیر جشنواره سرود فجر، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین طی حکمی محمد گلریز خواننده سرود و آواز ایرانی را به عنوان رئیس علمی جشنواره سرود فجر منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این حکم آمده است:

«نظر به شایستگی و تجارب جنابعالی و پیشنهاد رئیس محترم شورای سیاستگذاری و دبیر محترم جشنواره بدین‌وسیله شما را به‌عنوان «رئیس کمیته علمی اولین جشنواره ملی و بین‌المللی سرود فجر» منصوب می‌نمایم.

امید است با اتکا به خداوند منان و الطاف بی‌نهایت ایشان در راه اعتلای فرهنگ و هنر انقلاب، با استفاده از ظرفیت‌های موجود در انجام وظایف محوله موفق باشید.»

شایان ذکر است جشنواره ملی و بین المللی سرود فجر با هدف اعتلای جریان سرود و گروه های سرود در کشور از اول بهمن ماه آغاز و مهلت ارسال آثار تا ۶ اسفند ماه تمدید شده است.

تاکنون بیش از ۱۲۰۰ اثر به دبیرخانه ارسال شده است و پیش بینی می شود این رقم تا پایان مهلت ارسال اثر بیشتر شود.

این جشنواره با دبیری مصطفی زیبایی نژاد رییس مرکز آفرینش های فرهنگی هنری بسیج در حال برگزاری است و علاقه مندان می توانند برای اطلاع از شرایط شرکت در جشنواره و ثبت نام به سایت جشنواره به آدرس www.festivalsorood.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: جشنواره سرود فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۹۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره صنایع دستی از دستاوردهای هنرمندان کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ شهردار محمد آباد با اشاره به لزوم توجه به حفظ و احیای صنایع دستی و توسعه صنعت گردشگری در جرقویه گفت: این جشنواره در سومین دوره برگزاری با حضور ۳۰ غرفه دار بومی و ۴۰ غرفه دار از دیگر استان‌های کشور برپا شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


محمد اسماعیل زاده افزود: دستاورد‌های محصولات وصنایع دستی استان‌های آذربایجان شرقی، کرمان، یزد، مازندران، مرکزی، تهران، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد در این نمایشگاه عرضه شده است.
جشنواره سوغات ایران زمین با دارا بودن غرفه‌هایی شامل صنایع دستی، غذا‌های محلی و سنتی، گل، عسل و گیاهان معطر و دارویی، فرهنگ اقوام و موزه‌ی مردم شناسی جرقویه تا ۱۴ اردیبهشت ماه از ساعت ۹ صبح تا ۲۲ برای بازدید عموم دایراست.

 

دیگر خبرها

  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • رئیس کل دادگستری قزوین منصوب شد
  • رویکرد حکمت بنیان کلید حکمرانی در سلامت
  • رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشور عراق منصوب شد
  • رئیس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام
  • قاضی‌القضات جدید قزوین منصوب شد
  • جشنواره صنایع دستی از دستاوردهای هنرمندان کشور
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • رئیس جدید دادگستری کل استان قزوین منصوب شد