Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-28@07:49:25 GMT

دستمزد پیکه عامل جدایی راموس از رئال

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۱۹۷۴۱

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ورزش سه؛  راموس تابستان گذشته پس از سال‌ها حضور در رئال مادرید به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا و به پاری سن ژرمن ملحق شد. 

حالا روزنامه اسپانیایی اسپورت اطلاعاتی را منتشر کرده که نشان می‌دهد دستمزد دریافتی پیکه از بارسلونا در این اتفاق بی‌تاثیر نبوده است. 

این روزنامه خبر داده که راموس در مذاکرات تمدید قراردادی که با مدیران رئال داشته به دستمزد دریافتی این هم تیمی قدیمی‌اش در تیم ملی اسپانیا از بارسا اشاره کرده و خواهان دریافت مبلغی در همان محدوده شده و این موضوع را علنا در مذاکرات مطرح کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اسپورت مدعی شده که وقتی راموس شنیده که مبلغ دریافتی دقیق پیکه از بارسلونا چقدر است از این که این مدافع میانی چندین فصل دستمزدی بسیار بالاتر از او دریافت کرده بسیار ناراحت و عصبانی شده است. 

همین موضوع باعث شده که او در مذاکراتش با مدیران رئال حاضر به کوتاه آمدن و عقب نشینی از درخواستش نشود و در نهایت این روند منجر به ترک سانتیاگو برنابئو از سوی این بازیکن شد. 

راموس در سال 2005 با قراردادی به ارزش 27 میلیون یورو از سویا به رئال مادرید پیوست و پس از 16 سال حضور در این تیم در نهایت به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا شده و به پی اس جی رفت. 

هرچند دوران حضور این بازیکن در تیم مائوریسیو پوچتینو چندان موفقیت‌آمیز نبوده و تحت تاثیر مصدومیت‌های متعدد و طولانی‌مدت این بازیکن قرار گرفته که چند بازی بیشتر برای پی اس جی انجام نداده است.

 

منبع: ورزش3 این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد بارسلونا رئال مادرید عقب نشینی پاری سن ژرمن راموس پیکه اخبار مرتبط پیکه: ما را تنها با ضد حمله شکست دادند کرونا قیمت فوتبالیست‌ها را هم ارزان کرد! تنش در اوج؛ پاسخ دندان شکن پرز به PSG! ژاوی عذر ۳ مهاجم را خواست واکنش تمسخر آمیز رونالدو به حقوق نجومی ام باپه در رئال واکنش مطبوعات اسپانیا به ال کلاسیکوی جذاب + عکس ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال والکس نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ آخرین خبر ها تکلیف سود صندوق پالایش چیست؟ امیرعبداللهیان قصد سفر به وین را ندارد مایلی‌کهن: در دوره کاری ام خوبان عالم را دیدم! جزییات دومین روز بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۱ ؛ جلسه عصر قیمت خودروهای یوآز + جدول قیمت کامل (۲ اسفند ۱۴۰۰) دستمزد پیکه عامل جدایی راموس از رئال پیش بینی مجازات شدید برای عدم استفاده از دستگاه پوز‌ توسط وکلا اقتصاد در مدل عالیجناب پولدارَک چه رنگی است دستور ویژه اژه ای به دادستان ها برای نظارت بر بازار شب عید تیبا هاچ بک دوباره گران شد + جدول قیمت کامل (۲ اسفند ۱۴۰۰) آمادگی روسیه برای میانجی گری بین ایران و عربستان تجمیع تابلو‌های توقف ممنوع بر سر تقاطع ها پیامک مالیاتی خانه های خالی برای مالکان ارسال می شود آخرین آمار کرونا در ایران (۱۴۰۰/۱۲/۰۲) چرا بانک ها بخشی از وام را بلوکه می کنند؟ مشکل سربازها حل نشود، مجیدی استعفا می دهد! قیمت ۱۰ رمزارز برتر بازار (۰۲ اسفند) ۹ روز تا توافق وین پیش بینی بورس فردا سوم اسفند / نوسانات قیمت دلار روی بازار چه تاثیری می گذارد؟ آخرین مهلت ثبت نام مسکن حمایتی اعلام شد ارزش سهام عدالت من (٢ اسفندماه) جزییات توافق درباره دستمزد ۱۴۰۱ مشاهده مواردی از نوع هاری در نیشابور هشدار رهبری باید مورد توجه مجلس قرار گیرد امضای یادداشت تفاهم برای اتصال شبکه برق ایران و قطر ارز ترجیحی به کمیسیون تلفیق برگردانده شد حقابه هیرمند در سطوح مختلف کشور در حال پیگیری است خودرو با سبقت از رقبا، به صدر معاملات برتر رسید طلا و سکه کمی کاهش یافت؛ سیگنال اونس به بازار زیبایی پوست این بار با این ماسک اثر مخرب آنتی بیوتیک ها بر دستگاه گوارش نوزادان توافق در مذاکرات وین؟ قطر سهم گاز ایران را به مشتریانش می‌فروشد زمان پرداخت سود مشمولان غیرمستقیم سهام عدالت + فیلم خرید عید کیف و کفش چقدر هزینه دارد؟ صدای اعتراض در سرزمین مثلا آزاد خفه می‌شود! جلوگیری از ابتلا به زوال عقل با این خوراکی! برترین تصاویر خبری ۲۴ ساعت گذشته ۸۲۰ هزار دوز واکسن آسترازنکا برگشت خورد دستور العمل جدید WHO برای قرنطینه کرونایی تعارف قهوه عربی به رییس جمهور در دوحه + فیلم محور چالوس بازگشایی شد قیمت سکه امروز چند؟ (۱۴۰۰/۱۲/۲) ابعاد ناگفته سفر رییسی به قطر / درخواست میانجی‌ گری از دوحه برای پایان بحران در بغداد ۳ میلیون هزینه خرید ترازوی دیجیتال + جدول قیمت دستکاری شاخص کل واقعیت دارد؟ تاکید وزیر خارجه اوکراین برای پیوستن به ناتو استقبال ۴۷ میلیاردی حقیقی‌ ها از بورس امروز شماره شبای سهامداران بانک های ادغامی بروزرسانی شد جنگ مدرن روسیه با ده ها حمله سایبری به اوکراین بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بارسلونا رئال مادرید عقب نشینی پاری سن ژرمن راموس پیکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۹۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدایی منتفی شد؛ ژاوی در بارسا می‌ماند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، خوان لاپورتا در نشست خبری مشترکی که بعدازظهر امروز (پنجشنبه) با سرمربی ۴۴ ساله بارسلونا داشت، گفت: من اعلام می‌کنم که ژاوی یک فصل دیگر به کارش در بارسا ادامه خواهد داد. می‌دانیم که او پیش از این از رفتنش خبر داده بود، اما طی صحبتی که با او داشتیم، قرار شد او این پروژه را ادامه بدهد. ژاوی جاه‌طلب و پرشور است. ما مطمئن هستیم که این بهترین تصمیم است.

بنابر روایت تسنیم، وی افزود: ژاوی رأی اعتماد همه اعضای هیئت مدیره باشگاه بارسلونا و همچنین هواداران را دارد. شاید در این فصل به آنچه می‌خواستیم نرسیدیم، اما فکر می‌کنم چیزهای مثبت زیادی وجود داشته که جرقه‌ای در قلب هواداران روشن کرده است. مطمئن هستم که فصل آینده قویتر از همیشه خواهیم بود.

بارسلونا که شانس قهرمانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی اسپانیا را از دست داد، در لالیگای اسپانیا هم با توجه به اختلاف ۱۱ امتیازی‌شان با رئال مادرید، می‌شود گفت که فصل جاری را بدون کسب جام به پایان خواهد برد.

ژاوی ماه نوامبر سال ۲۰۲۱ هدایت کاتالان‌ها را برعهده گرفت و در این مدت موفق شده یک قهرمانی در لالیگا و یک قهرمانی در سوپرجام اسپانیا برای آبی‌واناری‌ها کسب کند.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899534

دیگر خبرها

  • بعد از رفتن کین، مجبور شدم مثل اردک بنشینم!
  • جشن قهرمانی پاریسی‌ها به تعویق افتاد
  • گل راموس به لوآور (پاری سن ژرمن ۳-۳ لوآور)
  • احتمال جدایی رشفورد از منچستریونایتد
  • نقشه بارسا برای ستاره بایرن: مجانی یا 30 میلیون!
  • بی‌میلی رایان خرافنبرخ به جدایی از لیورپول
  • ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه
  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲
  • جدایی منتفی شد؛ ژاوی در بارسا می‌ماند!
  • با کمتر از ۲ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم ؟