Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک زنان کشور سال ۱۴۰۰ جام «سردار دل‌ها» از ۲۵ دی‌ماه با حضور ۳۳ تیم آغاز شد و روز یکشنبه ۲۴ بهمن با قهرمانی سریک گنبد به پایان رسید. تیم‌های علی‌بابا اصفهان و ستارگان درخشان تربت حیدریه نیز به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند.

الساندرا کمپدلی سرمربی تیم ملی زنان دیدارهای مختلفی از این رقابت‌ها را نظاره‌گر بود و با مشورت مربیان لیگ دسته یک، ۵۰ بازیکن برتر را به نخستین اردوی انتخابی تیم ملی دعوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دعوت شدگان به اردوی انتخابی تیم ملی زنان در دو گروه تمرینات خود را زیر نظر «آله» پیگیری می‌کنند تا بهترین‌ها به اردوی آماده‌سازی این تیم دعوت شوند.

تمرینات گروه نخست از روز یکشنبه یکم اسفندماه با حضور ۲۶ بازیکن از ۱۰ تیم لیگ دسته یک آغاز شده است و عصر امروز به پایان می‌رسد. تمرینات گروه دوم که شامل ۲۴ بازیکن از ۱۲ تیم است، روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه سوم و چهارم اسفند پیگیری می‌شود.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این پرسش که چرا ۵۰ بازیکن لیگ دسته یک را به اردوی انتخابی دعوت کرده است، گفت: می‌خواهم از تمام ظرفیت‌های موجود والیبال زنان استفاده کنم.

برچسب‌ها لیگ والیبال زنان تیم ملی والیبال زنان الساندرا کمپدلی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ والیبال زنان تیم ملی والیبال زنان الساندرا کمپدلی لیگ والیبال زنان تیم ملی والیبال زنان الساندرا کمپدلی والیبال زنان لیگ دسته یک تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۹۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان خراسان رضوی در اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای بانوان


به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، ۵ بازیکن سپک تاکرا و یک مربی از خراسان رضوی به اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای دختران در کرمانشاه جهت شرکت در مسابقات آسیایی تایلند دعوت شدند.

بهناز احمدنیا به عنوان مربی و ناهید ترابی، مهدیس هندویی، صبا طباطبایی، غزل شیرخانی و اعظم دادگر به عنوان ورزشکار در اردو حاضر هستند.

دیگر خبرها

  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • نمایندگان خراسان رضوی در اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای بانوان
  • ۳۳ نفر به اردوی تیم ملی هاکی روی یخ دختران دعوت شدند
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • دعوت ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی به تیم ملی والیبال
  • ستاره‌های والیبال علیه تیم ملی و پائز؛ دوباره بازیکن سالاری زیر تور
  • دعوت ۵ بوکسور کرمانشاهی به اردوی تیم ملی نونهالان
  • والیبال ایران و یک درد قدیمی؛ پشت کردن به تیم ملی برای قراردادهای میلیاردی!
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • دعوت مربی کردستانی به اردوی تیم ملی