Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرشید عاشوری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: مرحله پلی آف مسابقات والیبال نشسته لیگ برتر  از سوم تا هشتم اسفند با حضور چهار تیم مس شهر بابک کرمان، ذوب آهن اصفهان، پالایش نفت آبادان و شهرداری گنبدکاووس به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: تیم شهرداری گنبدکاووس در نخستین بازی خود در این مرحله عصر فردا در مقابل تیم ذوب آهن اصفهان به میدان خواهد رفت که با توجه به توانمندی بازیکنان امید زیادی برای کسب امتیاز خوب از این بازی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم والیبال نشسته گنبدکاووس گفت: تمام تیم‌های لیگ برتری صعود کننده به مرحله پلی آف با حمایت‌های مالی صورت گرفته، تعداد زیادی از بازیکنان ملی پوش و قدر را در اختیار دارند و گنبد به عنوان تنها تیم تمام بومی این مسابقات شناخته می‌شود.

عاشوری افزود: تلاش زیادی برای جذب ۲ بازیکن غیربومی برای کمک به ارتقای سطح فنی تیم داشتیم اما با توجه به اعلام فدراسیون جذب بازیکن جدید در مرحله پلی آف برای تیم‌ها امکان پذیر نیست.

وی گفت: بازیکنان تیم والیبال نشسته گنبدکاووس در چند روز اخیر تمرینات مداوم داشتند و در زمان حاضر آمادگی جسمانی مناسبی دارند و امیدوار به برد حریفان با اتکا به توان فنی و قدرت بدنی بازیکنان خود در مرحله پلی آف هستیم.

تیم والیبال نشسته شهرداری گنبدکاووس سال گذشته موفق به کسب مقام چهارم مسابقات لیگ برتر شده بود.

ورزشکاران جانباز و معلول گنبدکاووس در رشته والیبال نشسته تاکنون مدال‌های زیادی در رقابت‌های جهانی، پاراآسیایی و پارالمپیکی به نام خود ثبت کرده‌اند که فرشید عاشوری با ۲ مدال طلای پارالمپیک، جلیل ایمری با چهار مدال طلا و یک نقره در مسابقات پارالمپیک و چهار مدال طلا در مسابقات جهانی، آرش خرمالی با یک مدال طلای پارالمپیک به همراه زهرا دانایی توس با یک مدال نقره پاراآسیایی در رشته والیبال نشسته بانوان نمونه‌ای از این ورزشکاران هستند.

همچنین محمد نعمتی دیگر ورزشکار شایسته گنبدکاووس، شهریورماه امسال به همراه تیم ملی والیبال نشسته جمهوری اسلامی ایران مدال طلای مسابقات پارالمپیک توکیو را از آن خود کرد.

شهرستان ۳۷۵ هزار نفری گنبدکاووس که از آن در نزد علاقمندان والیبال به پایتخت این رشته مشهور است، سال‌هاست که یک تیم در مسابقات لیگ برتر مردان کشور دارد.

برچسب‌ها گنبدکاووس والیبال نشسته گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس والیبال نشسته گلستان گنبدکاووس والیبال نشسته گلستان تیم والیبال نشسته مرحله پلی آف لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۹۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۶۲ شعبه سیار در دومین مرحله انتخابات گنبد

مهدی دهرویه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: انتخابات ۱۱ اسفند سال ۱۴۰۲ در حوزه انتخابیه گنبد کاووس به مرحله دوم کشیده شد.

وی افزود: مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس گنبد کاووس در روز ۲۱ اردیبهشت برگزار می شود.

فرماندار گنبد کاووس با اشاره به اینکه تعداد شعب اخذ رای در مرحله نخست با ۲۰ درصد افزایش مشغول به فعالیت شد، گفت: برای این دوره از انتخابات ۲۳۰ شعب در شهرستان گنبد کاووس فعال خواهد شد که از این تعداد ۲۰۳ شعبه برای شهر گنبد و بخش مرکزی و ۲۷ شعبه برای داشلی برون در نظر گرفته شد.

وی یادآور شد: از این تعداد ۱۰۱ شعبه مربوط به حوزه شهری و ۱۲۹ شعبه مربوط به حوزه روستایی است.

دهرویه از فعالیت ۶۲ شعبه به صورت سیار و ۱۶۸ شعبه به صورت ثابت در روز انتخابات ۲۱ اردیبهشت در شهرستان گنبدکاووس خبر داد.

وی افزود: نامزدهای حوزه انتخابیه گنبدکاووس از بامداد پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت تبلیغات خود را به صورت رسمی آغاز خواهند کرد که این تبلیغات تا ۸ صبح پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد.

از دوازده دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گنبدکاووس ۶ مرحله انتخابات به دور دوم کشیده شد.

کد خبر 6092638

دیگر خبرها

  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • فعالیت ۶۲ شعبه سیار در دومین مرحله انتخابات گنبد
  • پیام تبریک ناصر الخلیفی به مناسبت دوازدهمین قهرمانی پاری سن ژرمن در لیگ فرانسه
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • پیش‌بینی ۲۳۰ شعبه أخذ رأی در مرحله دوم انتخابات گنبدکاووس
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان