Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کاشان گفت: ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه ودیعه مسکن به نیازمندان کاشانی پرداخت شد.

امیرحسین شیخ‌استرکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه ودیعه مسکن به نیازمندان کاشانی پرداخت شد که این تسهیلات به متقاضیان مستأجر ساکن در شهر به مددجویان زیرپوشش این نهاد پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این تسهیلات به ۲۰ خانوار زیرپوشش این نهاد پرداخت شد، میزان تسهیلات تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال است که معرفی افراد تا سقف تعیین شده با ارائه معرفی‌نامه از کمیته امداد امام خمینی (ره) به بانک‌های عامل خواهد بود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کاشان با بیان اینکه ارائه معرفی‌نامه از سوی این نهاد به مددجویان زیرپوشش، صرفاً برای معرفی است و هیچ‌گونه بار تعهدی و ضمانتی در قبال اقساط وام مددجویان ندارد، خاطرنشان کرد: متقاضیان برای دریافت وام باید اجاره‌نامه رسمی یا اجاره‌نامه ثبت معاملات املاک و مستغلات دارای کد رهگیری را به عنوان یکی از مدارک مورد نیاز به بانک ارائه کنند.

وی اضافه کرد: ۳۴۰ میلیون تومان اجاره‌بها به ۲۹۴ خانوار مستأجر زیرپوشش این نهاد در ۱۰ ماه گذشته پرداخت شد.

شیخ‌استرکی با بیان اینکه رفع فقر، محرومیت‌زدایی و توانمندسازی خانوارهای زیرپوشش یکی از مهم‌ترین رسالت‌های این نهاد است، تاکید کرد: این تسهیلات بر اساس سهمیه شهرستان و تعداد مستأجران نیازمند در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایمنا، هم‌اکنون ۴۰۰ خانوار مستأجر در زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کاشان هستند.

کد خبر 557040

منبع: ایمنا

کلیدواژه: محرومان کمیته امداد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کمیته امداد امام خمینی میلیون تومان پرداخت شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۱۹۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی

امتداد - دکتر سید عباس حسینی، مدیرعامل بانک مسکن از پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی این بانک به معرفی شدگان نهادهای حمایتی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، دکتر سیدعباس حسینی با بیان این مطلب افزود: در راستای اجرای تعهدات و مسئولیت های اجتماعی بانک و با هدف توانمندسازی و خودکفایی مددجویان نهادهای حمایتی و افزایش اشتغالزایی در کشور، در دولت مردمی به ۳۴ هزار و ۱۲۴ نفر از معرفی شدگان نهادهای حمایتی، تسهیلات اشتغالزایی مجموعا به مبلغ بیش از ۲۶ هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.

 

 

دکتر سید عباس حسینی با تأکید بر ضرورت و اهمیت توانمندسازی مالی مددجویان نهادهایی همچون کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی و اولویت این امر در سیاستگذاری‌های کلان بانک مسکن، افزود: تمرکز هدفمند بر اشتغال این طیف ارزشمند جامعه، موجب افزایش پویایی و نشاط اجتماعی، رشد اقتصادی و از همه مهمتر، رضایت خدا و مردم می شود. از این رو پرداخت تسهیلات تکلیفی و حمایتی در سریع‌ترین زمان ممکن با لحاظ منابع در اختیار، مورد تأکید است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • وام ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون تومانی برای مستاجران
  • توضیحات زاکانی درباره پرداخت ودیعه به برخی از مدیران شهری
  • جزئیات پرداخت وام ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن | وام ۳۰۰ میلیون تومانی به چه کسانی تعلق می گیرد؟
  • جزئیات پرداخت وام ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن
  • واکنش زاکانی به پرداخت ودیعه‌های سنگین مسکن به مدیران شهرداری تهران
  • ماجرای پرداخت ودیعه به برخی از مدیران شهری چه بود؟
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی
  • دفاع زاکانی از پرداخت ودیعه مسکن ۲۵.۵ میلیاردی به مدیرانش: خانه ندارند، وام دادم! | فیلم
  • پرداخت ۵۰۰ میلیون تومان برای کمک به ساخت مسکن روستایی در کردستان
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل