Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه جامع علمی‌کاربردی، محمد فتحیان افزود: این آزمون در روز یکشنبه ۸ اسفندماه سالجاری برگزار می‌شود و به منظور بهره‌برداری بیشتر رؤسای مراکز آموزش علمی کاربردی از محتوای آموزشی دوره، تمامی فایل‌های مرتبط در پرتال دانشگاه در بخش معاونت نظارت و سنجش، دفتر هماهنگی امور واحدهای استانی، بارگذاری شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: همچنین به منظور مساعدت به شرکت‌کنندگان، نمونه سوالات به همراه پاسخ‌های ذیربط نیز در اختیار آن‌ها قرار گرفته است.

سرپرست معاونت نظارت و سنجش دانشگاه در ادامه اظهار داشت: با توجه به امکان بروز برخی مشکلات، مقرر است از ساعت ۱۱ روز سه شنبه ۳ اسفندماه تا ساعت ۱۱ روز چهارشنبه ۴ اسفندماه سالجاری مانور اجباری جهت بررسی امکان ورود رؤسای مراکز آموزش عالی به آزمون، برگزار شود.

فتحیان افزود: حضور در این مانور برای همه شرکت‌کنندگان الزامی است و در صورت عدم حضور در مانور، امکان شرکت در آزمون وجود نخواهد داشت. همچنین برای حضور رؤسای مراکز آموزش علمی کاربردی مورد نظر، ترتیبی اتخاذ شده تا آزمون در ۲ نوبت صبح و عصر رأس ساعت ۱۰:۳۰ و ۱۳:۳۰ روز تعیین‌شده، برگزار شود. افرادی که به هر دلیل نتوانند در نوبت صبح در آزمون شرکت کنند می‌توانند در آزمون نوبت عصر، شرکت کنند. سوالات نوبت صبح و عصر کاملاً متفاوت و متمایز از یکدیگر، خواهد بود.

وی گفت: برای همه شرکت‌کنندگانی که موفق به قبولی در آزمون ذیربط شوند، گواهی شرکت در دوره صادر می‌شود که در ارزیابی، تبدیل و تمدید وضعیت سرپرستان و رؤسای مراکز آموزش علمی کاربردی مؤثر خواهد بود و به عنوان شاخصی در سطح‌بندی مراکز و همچنین انتخاب رئیس نمونه مراکز آموزشی، در نظر گرفته خواهد شد.

کد خبر 5430044 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علمی کاربردی اساتید دانشگاه آزمون سراسری دانشگاه جامع علمی کاربردی وزارت علوم تحقیقات و فناوری سازمان سنجش دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه های علوم پزشکی دانشجویان آزمون دستیاری مرکز سنجش آموزش پزشکی آزمون دکتری تخصصی حکم انتصاب آزمون کارشناسی ارشد علوم انسانی دوره دکتری آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی رؤسای مراکز آموزش علمی کاربردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۰۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در یزد

جلال عرب خردمند معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد خبر از برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی مشاغل کیفیت بخشی داد و گفت: این آزمون در هفت حوزه امتحانی صبح روز جمعه ۱۴ اردی بهشت ماه سال ۱۴۰۳ همزمان با سراسر کشور در استان یزد برگزار می‌شود.

وی افزود: آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی مشاغل کیفیت بخشی در حوزه‌های شهرستان‌های ابرکوه، اردکان، میبد، بافق، مروست، مهریز و دانشگاه یزد برگزار خواهد شد.

نماینده سازمان امور ادرای و استخدامی کشور در استان یزد، گفت: این آزمون شامل مربی امور تربیت بدنی و سلامت، مربی امور تربیتی و مشاوره، مربی امور تربیتی و سبک زندگی است و در مجموع ۵ هزار و ۶۱۶ نفرثبت نام کرده که ۸۷ درصد زن و ۲۳ درصد آن مردان هستند.

عرب خردمند بیان داشت: آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی مشاغل کیفیت بخشی زیر نظر سازمان امور اداری و استخدامی توسط سازمان جهاد دانشگاهی برگزار خواهد شد و در استان‌ها نیز نظارت بر این آزمون از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد همچنین گفت: آزمون استخدامی ویژه مشاغل دبیری و هنر آموز نیز ۲۸ اردی بهشت ماه در استان یزد برگزار خواهد شد.

عرب خردمند بیان داشت: با اعلام نتایج آزمون آموزگاری و استثنایی، مقدمات لازم از سوی آموزش و پروش استان برای شرکت معرفی شدگان به کانون‌های ارزیابی جهت بررسی صلاحیت و شایستگی‌های مرتبط با احراز شغل معلمی در حال انجام است و برگزیدگان نهایی این آزمون‌ها از ابتدای مهرماه سالجاری در کلاس‌های درس مدارس شروع بکار خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • تاریخ دقیق برگزاری نوبت اول کنکور سراسری برای جاماندگان اعلام شد
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • ۲۵ مورد تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در کنکور ۱۴۰۳ کشف شد/ اعلام زمان برگزاری نوبت اول کنکور
  • برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری علمی پژوهشی مفتاح کاپ در دانشگاه فردوسی مشهد
  • همایش تجلیل از مربیان هلال احمر و مدرسان مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر قم
  • تغییر زمان برگزاری یک آزمون استخدامی
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در یزد
  • جزئیات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی اعلام شد
  • برگزاری دوره‌ی آموزش مهارت‌های رسانه‌ای موبایل آوین نو