Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبیعت بکر و حیات وحش نادر استان یزد در مستند «پارک ملی سیاه کوه» در کانال اردوی شبکه سحر به نمایش در می آید.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛  منطقه حفاظت شده سیاه کوه اردکان، دارنده گونه های نادر حیات وحش و طبیعت دیدنی، یکی از مکان های گردشگری و جاذبه های توریستی است که در مستند «پارک ملی سیاه کوه» به مخاطبان اردوزبان معرفی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در این مستند پوشش گیاهی و طبیعی این منطقه و گونه های نادر جانوری از جمله کل و بز، قوچ و میش، جبیر، گرگ، شغال، روباه معمولی، شاه روباه، پلنگ، یوزپلنگ آسیایی، کاراکال، کفتار، خرگوش، تشی، خارپشت ایرانی همراه با تصاویری از لحظه های ناب به تصویر در آمده است.

گفتنی است این مستند در جشنواره منطقه ای فیلم کوتاه و عکس «کویر زندگی» رتبه دوم را کسب کرده.

  پارک ملی سیاه‌کوه با مساحت ۸۰,۷۸۶ هکتار در جوار منطقه حفاظت شده سیاه‌کوه در محدوده بین استان‌های یزد و اصفهان واقع شده و بخش‌های جنوبی این منطقه از نظر تقسیمات سیاسی کشوری در استان یزد و بخش‌های شمالی آن در استان اصفهان قرار دارد.

«پارک ملی سیاه کوه» به تهیه کنندگی اسماعیل ثقفی و کارگردانی محسن عباسی سرچشمه با زبانگردانی پروانه طالبی، دوم اسفند ساعت 18:30 به وقت تهران به مدت 50 دقیقه از کانال اردوی شبکه سحر پخش خواهد شد.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرهنگ و هنر طبیعت گردشگری پوشش یوزپلنگ یزد اصفهان استان اصفهان استان اصفهان طبیعت فرهنگ و هنر یزد یوزپلنگ پارک ملی سیاه کوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۰۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصابت موشک روسیه به قلعه هری پاتر + فیلم

در حمله موشکی روسیه به مرکزی در بندر اودسا در حاشیه دریای سیاه، ساختمانی که به سبک گوتیک ساخته شده بود و مردم محلی آن را «قلعه هری پاتر» می‌نامند در شعله‌های آتش سوخت و دود سیاه به سمت آسمان بلند شد.

در این حمله موشکی چهار نفر کشته و ۲۸ نفر زخمی شدند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • رصدخانه دانش‌آموزی به نام شهید تهرانی مقدم افتتاح می‌شود
  • اجرای محله محوری مسجد بنیان در ۵۵ منطقه اراک
  • اجرای عملیات عمرانی پارک ۲۲ هکتاری مشاهیر در اصفهان
  • امسال بودجه شهرداری اراک ۶ هزار میلیارد تومان است
  • اردیبهشت زمان سفر سرزمین لاله های سر به زیر
  • بازدید رایگان از موزه تنوع زیستی پارک پردیسان برای یک هفته
  • بازدید جمعی از مسئولان قضایی استان قم از منطقه حفاظت شده پلنگ دره
  • اصابت موشک روسیه به قلعه هری پاتر + فیلم
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • منطقه «چهلمیر» در پارک ملی تندوره درگز پاکسازی شد