Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو بازیکن سابق استقلال طلب خود به این باشگاه را بخشیدند

استقلال پرونده دو طلبکار دیگر خود را هم بست.

به گزارش طرفداری و به نقل از ایسنا، باشگاه استقلال در این مدت با پرونده مطالبات داخلی چالش‌زایی روبه‌رو بود. این اتفاق باعث شد مشکلاتی بر سر ثبت قرارداد بازیکنان جدید به وجود بیاید اما در نهایت باشگاه استقلال با انجام پیگیری‌های لازم توانست قرارداد صالح حردانی و عزیزبک آمانوف را به ثبت برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما نکته‌ای که در این رابطه وجود دارد این است که پرونده این مطالبات هم‌چنان باز است و باشگاه استقلال نتوانسته است برای این پرونده‌های دردسرساز راهکار نهایی پیدا کند. از مهم‌ترین پرونده‌های آبی‌پوشان می‌توان به پرونده شکایت فرشید باقری از استقلال اشاره کرد. باشگاه استقلال در زمان حضور این بازیکن در جمع آبی‌پوشان پایتخت و در دوران مدیریتی احمد مددی، مکلف شده بود تا طی قراردادی به فرشید باقری، مبلغ ۲ میلیارد تومان بپردازد. باشگاه استقلال در اوایل سال ۱۴۰۰، قرار بود در اقساط ۴ ماهه که ماهانه ۵۰۰ ملیلیون تومان بود، مطالبات فرشید باقری را بپردازد.

طبق این قرارداد، مهر ۱۴۰۰، آخرین قسط فرشید باقری باید به این بازیکن پرداخت می‌شد که باشگاه استقلال نتوانست هیچکدام از اقساط را بپردازد تا در نهایت موجب شد باقری از باشگاه استقلال به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کند و باشگاه استقلال محکوم به پرداخت این پول شود. البته این نکته را باید مد نظر داشت که این پول گویا مبلغی خارج از قرارداد فرشید باقری بوده است و همین مساله باعث دردسر برای مدیران باشگاه استقلال شده است.

هم‌چنین یکی دیگر از پرونده‌های مطالبات داخلی مربوط به فرشید اسماعیلی می‌شود که این بازیکن پس از جدایی خود از استقلال به دنبال دریافت مطالبات خود از این باشگاه است. فرشید باقری و هم فرشید اسماعیلی تا این‌جای کار مکاتباتی با AFC بر سر مطالبات خود داشته‌اند و مشخص نیست که سرانجام این اقدام به چه نتیجه‌ای ختم خواهد شد.

اما طبق پیگیری‌ها، در میان این پرونده‌ها ۲ استقلالی پیشین با انجام مذاکرات لازم با باشگاه استقلال طلب خود را بخشیدند. طلب اول مربوط به مجتبی انصافی بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال است که پس از مذاکراتی که با مدیران باشگاه داشت،  طلب ۱۲۰ میلیون تومانی خود را بخشید.

هم‌چنین جاسم کرار که در سال‌های گذشته پیراهن استقلال را به تن کرده بود، طلب ۴۰ میلیون تومانی از باشگاه استقلال داشت. مدیران این باشگاه برای این طلب با این بازیکن مذاکراتی انجام دادند اما در نهایت جاسم کرار تمایلی برای گرفتن این پول نداشت تا این بازیکن هم طلب خود را ببخشد.

با توجه به این مساله، باشگاه استقلال مجموعا برای بستن پرونده‌های پردردسر داخلی خود باید حدود ۲ میلیارد و ۸۶۰ میلیون تومان پرداخت کند که از این مبلغ، ۲ میلیارد آن مربوط به پرونده فرشید باقری می‌شود و باید دید مذاکرات باشگاه استقلال با طلبکاران خود به سرانجامی ختم می‌شود.

اخبار داغ 

فرار زیبا و پاس گل مهدی طارمی روی گل اوانیلسون به موریرنزه (موریرنزه 0-1 پورتو) استقلالِ فرهاد مجیدی به دنبال رکورد استقلالِ 1369؛ یک فصل شکست ناپذیری سه گل به خودی از مدافع تیم ملی زنان نیوزلند در یک نیمه! پیر امریک اوبامیانگ و هت تریک در چهار لیگ معتبر اروپایی 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه استقلال فرشید باقری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۰۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه استقلال جواب یاسین سلمانی را داد؛ ویس یا سند داری، منتشر کن!

یاسین سلمانی، بازیکن پرسپولیس در حالی مدعی دریافت پیشنهاد مالی چشمگیر از باشگاه استقلال شده است که استقلالی‌ها مدعی هستند بالاترین پولی که به این بازیکن پیشنهاد کرده‌اند، ۸ میلیارد تومان بوده است.

طرفداری | یاسین سلمانی، بازیکن جوان پرسپولیس که به دلیل آسیب دیدگی شانس همراهی این تیم در فصل جاری را از دست داد، جمعه شب در یک برنامه تلویزیونی مدعی شد قبل از عقد قرارداد با پرسپولیس، پیشنهاد مالی بهتری از استقلال داشت اما با این که استقلال پول به مراتب بیش‌تری می‌داد، پرسپولیس را انتخاب کرد.

اما در واکنش به این ادعای یاسین سلمانی، یکی از مدیران استقلال مدعی شد این باشگاه در فصل نقل و انتقالات، بالاترین مبلغی که به یاسین سلمانی پیشنهاد کرد، ۸ میلیارد تومان بود.

این مدیر باشگاه استقلال به ایسنا گفت:

اگر یاسین سلمانی، ویس یا پیامی از باشگاه استقلال دارد که شخصی از مدیران این باشگاه به او مبلغی بالاتر از ۸ میلیارد پیشنهاد کرده، لطفا این سند را منتشر کند. باشگاه استقلال فقط در یک مقطع پیشنهاد جذب این بازیکن را به مدیر برنامه‌اش ارائه کرد و بالاترین پیشنهادی هم که به او دادیم، ۸ میلیارد تومان بود.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • حرف‌های مهم سرمربی استقلال با چپ‌پای آبی‌ها
  • انهدام باند قاچاق سوخت در کرمان
  • بی‌انصافی در حق کارگر نباید انجام شود
  • جای خالی نام تراکتور در لیست قربانیان روزبه
  • حمایت بازیکن استقلال از جانشینش؛ از تو مطمئنم + عکس
  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست
  • پاک پرور: حیف شد سپاهان را نبردیم
  • باشگاه استقلال جواب یاسین سلمانی را داد؛ ویس یا سند داری، منتشر کن!
  • سوپر گل پاک‌پرور همه را شوکه کرد