Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئولان قطری از علی دایی و مهدی مهدوی کیا برای حضور در جام جهانی دعوت کردند.

به گزارش تابناک ورزشی، مقامات فوتبال قطر برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر رقابت‌های جام جهانی از همین حالا مشغول تدارک هستند و می‌خواهند در روز افتتاحیه بیشترین تعداد ستارگان بازنشسته فوتبال جهان را در استادیوم گرد هم جمع کنند.

آن‌ها از مدت‌ها قبل مشغول برنامه‌ریزی برای این پروژه بزرگ هستند و فهرست بلندی از این نفرات تهیه کرده‌اند که نام چند بازیکن بزرگ ایرانی هم در آن به چشم می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا از جمله میهمانان مدنظر قطری‌ها هستند که به احتمال فراوان تحت عنوان تماشاگران ویژه مراسم و جدال افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ به دوحه دعوت خواهند شد.

براساس اعلام سایت‌های عربی، بزرگان دیگری همچون گواردیولا، بکن‌باوئر، کونته، پائولو مالدینی، ژاوی و... هم در زمره چهره‌های سرشناسی محسوب می‌شوند که پاییز سال آینده هنگام افتتاح این جامعه جهانی در ورزشگاه حضور خواهند داشت و میهمان ویژه عوامل برگزاری تورنمنت مذکور تلقی خواهند شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین اعتکاف اختلاف روسیه و اوکراین مهرداد سراجی میرشاد ماجدی علی دایی مهدی مهدوی کیا فیفا افتتاحیه جام جهانی مذاکرات وین اعتکاف اختلاف روسیه و اوکراین مهرداد سراجی میرشاد ماجدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۰۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«چندهیچ» نمایشنامه خوانی می‌شود/ سرانجام وقایع جنگ در پنج گویش

به گزارش خبرنگار مهر، «چندهیچ» به نویسندگی مریم یاسین‌زاده و کارگردانی رومینا مهدوی که نگاهی متفاوت به جنگ دارد و روایتی از سرانجام وقایع جنگ با پنج گویش مختلف است، در پردیس تئاتر شهرزاد نمایشنامه خوانی می شود.

رومینا مهدوی کارگردان این نمایشنامه‌خوانی در این باره توضیح داد: در این وضعیت که دل نگرانی‌های زیادی برای جنگ وجود دارد خواستم با اجراخوانی این نمایشنامه از همه جوانب تاثیرات جنگ در زندگی مردم آگاه شویم. به امید روزی که صلح در تمام جهان برقرار باشد.

این اجراخوانی به صورت محدود و در روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت برگزار می‌شود. تارا قبادی، پویا رجبی، حسین ملکی، سروشا فاضلی، غزل کوچک‌بیگ و مهیار کشاورز نقش‌خوان‌های این اجرا هستند.

دیگر عوامل این نمایشنامه‌خوانی عبارتند از دستیار کارگردان: مهسا کرم وندی، روابط‌عمومی: هما اعرابی، آهنگساز: ارشیا مستوفی، پوستر و تبلیغات: سهیل فلاح و عکاس: پرنیا خوشرو.

کد خبر 6090085 آروین موذن زاده

دیگر خبرها

  • احمدعباسی: بزرگ‌ترین رؤیایم بازی در فینال جام جهانی فوتسال است
  • شمسایی: این قهرمانی فقط برای مردم است
  • اسم عبدالکریم حسن عوض شد؛ من را کیمو صدا کنید!
  • علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!
  • گلر پرسپولیس اردوی تیم ملی جوانان را از دست داد
  • «چندهیچ» نمایشنامه خوانی می‌شود/ سرانجام وقایع جنگ در پنج گویش
  • افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • عکس/ حضور رئیسی در افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • ادای احترام بایرن به قیصر: مجسمه برنزی بکن‌باوئر
  • صدای دایی و مهدوی‌کیا خیلی زود از سکه افتاد!