Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت موتور۱، امروزه اما یافتن یکی برای خرید  بسیار دشوار است، اما در نهایت برای کسانی که به دنبال SWB 250 GT هستند راه‌حلی وجود دارد. راه‌حلی که به صورت مستقیم از فراری نمی‌آید، اما بسیار عالی است.

RML یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه مهندسی خودرو با عملکرد بالا است و در نزدیکی نورث‌همپتون در بریتانیا قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از جدیدترین پروژه‌های آنها Short Wheelbase نام دارد که اساسا یک نسخه به‌شدت مدرن‌شده از فراری 250 GT SWB است. در اصل، چیزی فراتر از آن است که به‌غیر از پلتفرم اصلی، این خودرو تقریبا هیچ چیز وجه اشتراکی با فراری کمیاب ندارد.

این طراحی بسیار از فراری ۲۵۰ الهام گرفته شده، اما دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است که آن را کمی مدرن‌تر نشان می‌دهد. به عنوان مثال چراغ‌های جلو گرد با لنزهای پروژکتور یکپارچه و لاستیک‌های جلو و عقب بسیار پهن‌تر را در نظر بگیرید. دیگر موارد بسیار جالب عبارتند از لوله‌های اگزوز کرومی در پشت، آینه‌های جانبی کرومی و آلیاژهای چند پره به سبک قدیمی.

RML فاصله بین دو محور کوتاه را با توجه شگفت‌انگیز به جزئیات ساخته است. رنگ‌آمیزی به لایه‌هایی از پرایمر کربنی ویژه، پرایمر معمولی و پوشش پایه نقره‌ای نیاز داشت که این ظاهر خیره‌کننده را به خودرو می‌دهد.

زیر کاپوت یک موتور ۵.۵ لیتری ۱۲ سیلندر ارتقاء یافته قرار دارد که ۴۷۹ اسب‌بخار قدرت در ۷۰۰۰ دور در دقیقه و ۵۶۸ نیوتن‌متر گشتاور در ۵۰۰۰ دور در دقیقه ارائه می‌کند.

این خروجی تضمین می کند که شتاب صفر تا ۶۰ مایل در ساعت (صفر تا ۹۶ کیلومتر) تنها در ۴.۱ ثانیه انجام خواهد شد.

فراری ۲۵۰

حداکثر سرعت نیز ۲۹۰ کیلومتر در ساعت است. موتور ۱۲ سیلندر با یک جعبه دنده شش سرعته دستی جفت می‌شود و قدرت را به چرخ‌های عقب با دیفرانسیل لغزش محدود می‌رساند.

فراری ۲۵۰

RML فقط ۳۰ نمونه از این خودرو را خواهد ساخت. حدود ۷۰ درصد از تولید برای صادرات برنامه‌ریزی شده و قیمت پایه آن ۱.۸۴ میلیون دلار است.

فراری ۲۵۰

کد خبر 658851 برچسب‌ها خودرو - جهانی شرکت خودروسازی فراری خودرو خودرو مدرن، لوکس و هوشمند

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خودرو جهانی شرکت خودروسازی فراری خودرو فراری ۲۵۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۰۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان گفت: کلاهبرداری که ۱۳ سال قبل از مردم مبلغ ۵ میلیارد ریال، کلاهبرداری کرده و متواری شده بود با اقدام به موقع پلیس دستگیر شد.

سرهنگ عباس عرب 8 اردیبهشت ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: فردی به دلیل کلاهبرداری از سال ۱۳۹۰ تحت تعقیب محاکم قضایی بود که دستگیری وی در برنامه کاری ماموران انتظامی شهرستان سمنان قرار گرفت.

وی با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی پلیس سمنان افزود: در پی انجام اقدامات خاص پلیسی متهم به سرعت شناسایی و با عملکرد سریع و به موقع پلیس در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ عرب با بیان اینکه متهم از مردم مبلغ ۵ میلیارد ریال قرض گرفته بود و بعد متواری شده بود، اضافه کرد: این کلاهبردار حرفه‌ای و فراری برای ادامه رسیدگی به جرائم خود تحویل مراجع قانونی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان سمنان تاکید کرد: پلیس در برخورد با تخلفات جدی است و همه تلاش خود را برای احقاق حقوق مردم به کار می گیرد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: همدان/ شهادت یک پلیس در حین دستگیری قاتل متواری ۱۰ مورد از رایج‌ ترین کلاهبرداری‌ های اینستاگرامی دستگیری قاتل متواری در کمتر از ۲۴ ساعت در ساوه

دیگر خبرها

  • قاتل فراری در دام پلیس آگاهی گیلانغرب
  • استقبال رئیس فرمول یک از انتقال همیلتون به فراری
  • ماتوینکو: رویای غرب برای نابودی روسیه هرگز محقق نخواهد شد
  • درخواست برخی فعالان فراری برای بازگشت به ایران
  • بازگشت پرشکوه هاوال با H6
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • ستارگانی که با رویای 'رونالدو شدن' بزرگ شدند!
  • ده سال پیش در چنین روزی؛ استیون جرارد سُر خورد، رویای لیورپول بر باد رفت!
  • فیلم/ نقشه فراری که زندانیان را به مقر پلیس رساند
  • تونل فراری که زندانی ها را مستقیم به مقر پلیس برد! | تصاویر