Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@02:06:11 GMT

مجموع جانباختگان کرونا در استان بوشهر ۲۰۷۷ نفر شد

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۲۰۴۹۹

مجموع جانباختگان کرونا در استان بوشهر ۲۰۷۷ نفر شد

گروه استان‌ها - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از ثبت فوت ۲ بیمار کرونایی دیگر در استان خبر داد و گفت: از شیوع بیماری کرونا تاکنون ۲ هزار و ۷۷ نفر در استان بوشهر به سبب ابتلا به ویروس کرونا جان باخته‌اند. - اخبار استانها -

احمد یزدان‌پناه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهراز 50 درصدی وضعیت قرمز کرونایی شهرستان‌های استان خبر داد و اظهار داشت: اکنون 5 شهرستان بوشهر، دیلم، گناوه، عسلویه و تنگستان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند و 3 شهرستان دشتستان، دشتی و کنگان در حالت نارنجی و 2 شهرستان جم و بندر دیر در شرایط زرد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از شناسایی بیماران جدید کرونایی در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: در 24 ساعت گذشته 74 بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده‌اند که 20 درصد آن مثبت کرونایی است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از افزایش بیماران بستری در بخش مراقبت‌های ویژه با وضعیت حاد تنفسی خبر داد و تصریح کرد: اکنون 22 بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که 12 نفر آنان در وضعیت حاد قرار دارد.

یزدان‌پناه با بیان اینکه در شبانه‌روز گذشته 2 هم استانی دیگر بر اثر ابتلا به کرونا در مراکز درمانی جان باختند خاطر نشان کرد:  از شیوع بیماری کرونا تاکنون 2 هزار و 77 نفر در استان بوشهر به سبب ابتلا به ویروس کرونا جان باخته‌اند.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از 100 هزار نفر در استان بوشهر به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند افزود: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته 91 بیمار کرونایی با حال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند که از این تعداد، ابتلای 42 مورد به کرونا مثبت، قطعی بوده است.

تاکنون یک میلیون و 800 هزار واکسن در این استان تزریق شده است

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه تاکنون یک میلیون و 800 هزار واکسن در این استان تزریق شده است افزود: از این شمار بیش از 804 هزار از جمعیت بالای 18 سال نوبت اول، 730 هزار نفر نوبت دوم و 270 هزار نفر نیز نوبت سوم واکسن خود را در استان بوشهر دریافت کرده‌اند.

علت افزایش آمار بستری علی‌رغم تزریق واکسن کرونا/ آمار فوتی‌ها به تفکیک وضعیت واکسیناسیون اعلام نمی‌شودابلاغ ممنوعیت تعطیلی سراسری مدارس از سوی ستاد ملی کرونامراجعه بهنگام و تکمیل درمان راهکار موثر در نجات جان بیماران مبتلا به کروناست/ تشکیل 250 پرونده بستری ناشی از عوارض واکسن در خراسان رضوی

قاسم برجویی اضافه کرد: بر این اساس اکنون 84.4 درصد جمعیت بالای 18 سال نوبت اول، 77.6 درصد نوبت دوم و 31.4 درصد نیز نوبت سوم خود را تزریق کرده‌اند.

وی بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، حضور نیافتن در تجمع‌ها، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، پرهیز از سفر‌های غیرضروری و شستشوی دست‌ها تأکید کرد.

انتهای پیام/190/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۰۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۹۸ درصدی طرح‌های عمرانی با اعتبارات آلایندگی در بندرماهشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان خوزستان، فریدون بندری گفت: از مجموع اعتبارات حق آلایندگی، بالغ ۴۰ میلیارد تومان به شهرستان بندر ماهشهر اختصاص داده شده است. 

وی افزود: با اجرای طرح نهضت محرومیت زدایی و با استفاده از  اعتبارات حق آلایندگی طرح‌های مختلفی در مناطق محروم و روستایی این شهرستان از جمله شهرک‌های مدنی و قدس در حال اجراست. 

فرماندار بندرماهشهر اظهار کرد: در مجموع اجرای این طرح‌ها تاکنون ۹۸ درصد پیشرفت کاری داشته اند. 

بندری گفت: از جمله اقدامات این طرح‌ها می‌توان به راه اندازی سیستم‌های روشنایی، زیر سازی و آسفالت بیش از ۴۰ هزار متر مربع آسفالت، شبکه دفع فاضلاب و آب‌های سطحی، پارک خانواده در شهرک مدنی است.

دیگر خبرها

  • افزایش قربانیان سیل کنیا به حدود ۱۹۰ نفر
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • فراشبند در صدر بارش‌های فارس قرار گرفت/ بارش‌ها فردا تشدید می‌شود
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • پیشرفت ۹۸ درصدی طرح‌های عمرانی با اعتبارات آلایندگی در بندرماهشهر
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • آزمون استخدامی آموزش وپرورش استان در۴۵ حوزه امتحانی برگزار می شود