Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان مازندران از راه اندازی سامانه پیام کوتاه مرکز فوریت های پلیسی 110 برای افرادی که قادر به ارتباط کلامی نیستند، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران ،  سرهنگ"سید محسن جعفری" با اعلام این خبر، بیان داشت: همزمان با سراسر کشور، سامانه پیام کوتاه 110 در استان مازندران افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه پلیس به افرادی که مشکل صحبت، شنیدن و یا گویش دارند با افتتاح سامانه پیام کوتاه 110 خدمت رسانی خواهد کرد، افزود: هم استانی های عزیز می توانند به صورت شبانه روز با این سامانه در حوزه های مختلف فوریت های پلیسی، بررسی اطلاعاتی، راهنمایی و ارشاد خدمات دریافت کنند.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به اینکه پلیس در راستای افزایش خدمات رسانی به مردم، توسعه و هوشمندسازی برنامه های خود به تازگی اقدام به راه اندازی سامانه پیام کوتاه 110 کرده است، اظهار داشت: با استناد به گزارش انجمن حمایت از افراد با افت شنوایی، قریب به 2 درصد از جامعه را افراد ناشنوا یا با افت شنوایی تشکیل می دهند که به دلیل ناتوانی و مشکلات کلامی، قادر به برقراری تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی نیستند که خوشبختانه با رونمایی از سامانه پیام کوتاه این امکان فراهم شده که این افراد با پلیس در ارتباط باشند.

سرهنگ جعفری در خصوص قابلیت های سامانه پیام کوتاه 110 خاطر نشان کرد: شهروندان مازندرانی که تمایل به ارسال پیامک به این سامانه دارند، ابتدا پیش شماره 110 و سپس کد استان محل سکونت ( کد مازندران 11011-11)  را وارد و سپس درخواست خود را به همراه آدرس و نشانی مورد نظر مطرح کنند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا استان مازندران خدمت رسانی فرماندهی انتظامی خدمات رسانی جامعه مشکلات مرکز فوریت های پلیسی پیامک پلیس مازندران سامانه پیامکی پلیس مازندران سامانه پیام کوتاه 110

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۰۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف حق‌الزحمه‌های نجومی مشاوران املاک با سامانه خودنویس

سامانه خودنویس از ابتدای سال گذشته راه اندازی شد که از طریق آن متقاضیان و مستاجران خود می‌توانستند تمامی قراردادهای اجاره ای در حوزه املاک از جمله مسکن، مغازه و... را ثبت کنند که با راه اندازی این سامانه بسیاری از مردم ابراز خوشحالی کردند که با اجرای این طرح دست دلالان و سوداگران از این بازار کوتاه شد و بساط گران فروشی در این بازار برچیده شد.

در همین رابطه حسین جنتی مدیرکل راه‌وشهرسازی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر با راه اندازی این سامانه و همچنین با اتصال مشاوران املاک به این سامانه شاهد آن هستیم که حق الزحمه های نجومی که پیش از این توسط برخی از مشاوران املاک گرفته می‌شد برچیده شد گفت: خوشبختانه با راه‌اندازی این سامانه استفاده از ظرفیت‌های مردمی بسیار افزایش یافته است و ما شاهد کاهش مشکلات بسیاری که پیش از این مستاجران با آن روبرو بودند هستیم. 

او گفت: خوشبختانه با راه‌اندازی این سامانه بساط سوداگری و دلالی از این بازار برچیده شده است و به زودی شاهد تحول خوبی در قیمت‌های بازار مسکن هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • راه‌اندازی سامانه برخط سراسری برای اعلام کمبودهای دارویی در کشور
  • راه‌اندازی سامانه بر خط سراسری برای اعلام کمبودهای دارویی در کشور
  • راه‌اندازی سامانه برخط رصد کمبودهای دارویی در کشور
  • پیام کوتاه رونالدو پس از پیروزی با النصر
  • امواج کوتاه در دریای خزر
  • مشکلات ثبت نام وام ازدواج در سامانه از زبان زوجین جوان تهرانی
  • چهارمین دستگاه دیالیز در بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه راه‌اندازی شد
  • حذف حق‌الزحمه‌های نجومی مشاوران املاک با سامانه خودنویس
  • موج کوتاه در دریای خزر