Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@09:56:22 GMT

جلسه اضطراری شورای امنیت ملی روسیه به ریاست پوتین

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۲۰۵۷۴

جلسه اضطراری شورای امنیت ملی روسیه به ریاست پوتین

جلسه اضطراری شورای امنیت ملی روسیه امروز(دوشنبه) به ریاست پوتین برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از مسکو تایمز، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین گفت: شورای امنیت ملی روسیه امروز بعداز ظهر به ریاست رئیس جمهور پوتین تشکیل جلسه خواهد داد.

وی همچنین صحبت درباره سازماندهی نشست میان روسای جمهور روسیه و آمریکا را خیلی زود دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پسکوف به خبرنگاران گفت: صحبت در مورد هر گونه برنامه خاصی برای سازماندهی هر نوع برنامه زود است. این تفاهم وجود دارد که گفت‌وگوها باید در سطح وزرای خارجه ادامه یابد. «هیچ برنامه مشخصی» برای نشست ریاست‌جمهوری وجود ندارد.

سخنگوی کرملین افزود: البته در صورت لزوم، روسای جمهور روسیه و آمریکا می‌توانند تصمیم بگیرند که تماس تلفنی برقرار کنند یا از طریق روش‌های دیگر ارتباط برقرار کنند. در صورتی که سران کشورها آن را مناسب بدانند، امکان پذیر است.

انتظار می رود سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه اواخر روز دوشنبه قبل از مذاکرات برنامه ریزی شده با آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه ایالات متحده، با همتای فرانسوی خود، ژان ایو لودریان، تلفنی گفتگو کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: روسيه تنش در مرز اوکراین و روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۰۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب نقشه راه اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، جلسه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی عصر امروز سه‌شنبه به ریاست سید ابراهیم رئیسی با تصویب سه مصوبه برگزار شد.

 نخستین مصوبه این جلسه نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بود که با رای اکثریت اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید.

این سند با وجود برخورداری از غنای مبنایی، فاقد نقشه راه اجرایی بود که با تلاش شش ماهه وزارت آموزش و پرورش و ستاد تعلیم و تربیت شورای‌عالی انقلاب فرهنگی کلیات آن تدوین و در جلسه امروز این شورا تصویب شد.

همچنین در جلسه امروز دو نفر از اعضای حقیقی شورای سیاستگذاری جایزه دکتر کاظمی آشتیانی و پنج نفر از اعضای حقیقی برای عضویت در هیئت امنای بنیاد سعدی با نظر موافق اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی انتخاب شدند.

دیگر خبرها

  • مجارستان: آمریکا می‌خواهد اروپای مرکزی خط مقدم جنگ سرد با روسیه باشد
  • دیوید کامرون: اوکراین می‌تواند از سلاح‌های انگلیس برای حمله در داخل روسیه استفاده کند
  • تحولات اوکراین|قصد بایدن برای حمایت غیرعلنی از کی‌یف
  • وزیر خارجه اوکراین به برتری‌های نظامی روسیه در مقابل کل غرب اعتراف کرد
  • اینسایدر: برنامه پوتین جنگ همه‌جانبه با ناتو نیست، تضعیف درونی است
  • کرملین: فشار آمریکا به متحدان روسیه بی‌نتیجه است
  • پشت پرده تصمیم رئیس جمهور چین برای ملاقات با وزیر خارجه آمریکا / توسعه و تقویت اقتصادی، راهکار چین برای مقابله با تحریکات آمریکا / چین بر جذب سرمایه گذاری خصوصی از آمریکا متمرکز است
  • تحلیلگر سابق سیا: غرب نفوذ پوتین را دست کم می‌گیرد
  • تصویب نقشه راه اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • ساقط کردن ۶ موشک «اتکمز» آمریکا توسط ارتش روسیه/ «مغز متفکر پوتین»: اوکراین نباید وجود داشته باشد