Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@02:23:00 GMT

زنگ خطری که فعلا برای کاپیتان استقلال به صدا در نیامد!

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۲۰۶۱۶

زنگ خطری که فعلا برای کاپیتان استقلال به صدا در نیامد!

به گزارش خبرنگار مهر، جذب صالح حردانی مدافع راست، ۲۳ ساله و ملی پوش تیم فوتبال فولاد توسط استقلال در پنجره زمستانی نقل و انتقالات در پستی که کاپیتان باتجربه آبی پوشان با ۳۴ سال سن حضور دارد، ابتدا به ساکن می‌تواند حاوی پیامی مهم برای این تیم باشد.

وریا غفوری که در لیگ شانزدهم به استقلال پیوست و ششمین فصل حضور خود را در این تیم تجربه می‌کند، با سابقه سال‌ها حضور در سطح اول فوتبال ایران حالا تبدیل به یکی از چهره‌های ماندگار در تاریخ استقلال شده و می‌تواند همچنان آمار و رکوردهایش را تا انتهای فصل افزایش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اضافه شدن صالح حردانی مدافع جوان و ملی پوش در نیم فصل به جمع آبی پوشان می‌تواند این شائبه را ایجاد کند که شاید حردانی کم کم تبدیل به یک جانشین دائمی برای کاپیتان آبی پوشان شود. اتفاقی که حداقل در بدو حضور او در استقلال نیفتاد.

حردانی از هفته هفدهم به آبی پوشان اضافه شد و از همان ابتدا در ترکیب ثابت این تیم قرار گرفت و مقابل ذوب آهن ۹۰ دقیقه بازی کرد. وی در هفته هجدهم و مقابل تراکتور در تبریز هم در ترکیب ثابت قرار گرفت، اما در دقیقه ۶۶ جای خود را به وریا غفوری داد تا با اضافه شدن غفوری به ترکیب آبی پوشان، سمت راست این تیم به منطقه‌ای پویا و مرکز حملات زهردار آبی پوشان بدل شود؛ و درست ۴ دقیقه پس از آن آبی پوشان به تک گل پیروزی بخش خود رسیدند.

غفوری از نظر تعداد بازی و تعداد گل زده در بین ۲۰ بازیکن برتر تاریخ باشگاه استقلال قرار دارد و همچنین چهارمین پنالتی زن برتر تاریخ این باشگاه نیز می‌باشد. صالح حردانی می‌تواند در بلند مدت به جانشین دائمی این بازیکن در سمت راست خط دفاعی بدل شود، اما چنین به نظر می‌رسد که فعلاً و حداقل تا پایان این فصل، زنگ خطری با حضور حردانی برای کاپیتان آبی پوشان به صدا در نخواهد آمد و غفوری همچنان می‌تواند حرف اول را در جناح راست آبی پوشان بزند.

کد خبر 5429568

منبع: مهر

کلیدواژه: وریا غفوری تیم فوتبال استقلال تهران صالح حردانی لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تکواندو تیم ملی فوتبال ایران کشتی آزاد مارک ویلموتس کشتی فرنگی فوتسال یحیی گل محمدی فدراسیون فوتبال والیبال لیگ برتر والیبال آبی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۰۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلر استقلال محبوب ماند

به گزارش ورزش سه"، آبی پوشان پایتخت در یکی از مهمترین بازی‌های خود در ماراتن قهرمانی در بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با تک امتیازی ارزشمند ورزشگاه یادگار امام تبریز را ترک کردند.

یک امتیاز حیاتی برای شاگردان نکونام در شرایطی به دست آمد که محمدرضا خالدآبادی در نبود سید حسین حسینی به خوبی از دروازه استقلال محافظت کرده و با بسته نگه داشتن دروازه آبی پوشان نشان داد اصرارها به جذب او در ابتدای فصل بی دلیل نبوده است.

هرچند موقعیت ۱۰۰ درصد گلزنی روی دروازه استقلال به وجود نیامد اما سنگربان جوان استقلالی‌ها نشان داد که گلری قابل اعتماد برای آینده این باشگاه خواهد بود.

خالدآبادی که در طول فصل کوچک‌ترین حاشیه‌ای بابت نیمکت نشینی برای استقلال به وجود نیاورده بود با نمایش خوب خود تعریف و تمجید نکونام در نشست خبری پس از بازی را هم رقم زد تا برای هفته‌های باقی‌مانده لیگ انگیزه بیشتری برای شرکت در تمرینات داشته باشد.

دیگر خبرها

  • پست احساسی کاپیتان استقلال با ایموجی قلب!
  • پست اینستاگرامی و خاص کاپیتان استقلال با ایموجی قلب!
  • کاپیتان استقلال برای یک پیشکسوت سنگ‌تمام گذاشت
  • کاپیتان سابق، بمب روحیه استقلالی‌ها(عکس)
  • یامگا با چشم‌بند در تمرین گروهی استقلال
  • عیدی علیه آبی‌ها در بازی سرنوشت‌ساز
  • حجازی: خارج از ایران بودم و به خاطر استقلال برگشتم
  • صالح، ستاره‌ای برای تمام خطوط استقلال!
  • گلر استقلال محبوب ماند
  • فوتبالیستی که 90 دقیقه برای تراکتور دوید (عکس)