Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا قاری قرآن در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پالایش متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در ۴۳ شهر استان که در مرحله نخست، امکان ثبت نام برای آنها فراهم شده بود، در دست اجرا است اما هنوز نتیجه‌ای ابلاغ نشده است.

او با بیان اینکه بیشترین تعداد متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در استان اصفهان مربوط به شهر بهارستان با ۹۴ هزار و ۴۲۱ نفر است، افزود: پس از بهارستان، شاهین شهر با ۳۸ هزار و ۷۰۰ نفر و فولادشهر با ۲۶ هزار و ۸۲۸ متقاضی در رُتبه‌های بعدی، بیشترین ثبت نام‌ها را به خود اختصاص داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان، سبز بودن فرم «ج»، نداشتن مالکیت خصوصی، متأهل یا سرپرست خانوار بودن و سابقه حداقل پنج سال سکونت در شهر مورد تقاضا را چهار شرط اصلی برای ثبت‌نام در این طرح برشمرد و گفت: پس از پالایش اولیه و اثبات احراز شرایط متقاضیان، از پذیرفته‌شدگان برای مراجعه حضوری به اداره کل راه و شهرسازی استان و یا سایر دستگاه‌های کارگزار و مُجری، دعوت می‌شود تا سابقه پنج سال سکونت در شهر مورد تقاضا پالایش شود.

برنامه ساخت سالانه ۵۰ هزار و ۹۹۲ واحد در استان اصفهان

قاری قرآن با اشاره به اینکه برنامه این استان در طرح نهضت ملی مسکن معادل ۵.۸ درصد نسبت به کشور است، خاطرنشان کرد: بر این اساس برای یک سال نیاز به ساخت ۵۰ هزار و ۹۹۲ واحد در استان است که این تعداد برای چهار سال به بیش از ۲۰۳ هزار و ۹۶۷ واحد می‌رسد.

او اضافه کرد: طبق این برنامه زمین مورد نیاز برای اجرای این طرح در استان اصفهان به صورت سالانه چهار هزار و ۳۱۶ هکتار است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان همچنین با اشاره به نام نویسی از مردان مجرد بالای ۲۳ سال از اول دی ماه سال جاری، گفت: تاکنون ۴۳ هزار نفر از مردان مجرد بالای ۲۳ سال سن برای خانه‌دار شدن ثبت نام کردند و متقاضیان در صورت تمایل می‌توانند تا پایان اسفند با مراجعه به سامانه http://saman.mrud.ir ثبت‌نام کنند.

قاری قرآن ادامه داد: متقاضیان مُجرد می‌توانند در طرح‌های حمایتی مسکن ثبت‌نام کند و تحویل واحد به آنان پس از اتمام ساخت و ایفای تعهدات متقاضی منوط به ارائه عقدنامه رسمی ازدواج است.

کد خبر 5430111

منبع: مهر

کلیدواژه: طرح اقدام ملی مسکن راه و شهرسازی اصفهان علیرضا قاری قرآن ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا بارش برف تبریز بارش باران همدان گرگان عکس استانها اردبیل واکسن کرونا طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۰۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه مستاجران قمی از مشکلات دریافت وام ودیعه مسکن

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، تسهیلات کمک ودیعه مسکن، در نتیجه رشد قابل توجه نرخ اجاره در سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰، توسط ستاد ملی کرونا تصویب شد.  تسهیلات ودیعه مسکن برای حمایت از مستاجر‌ها است. وام ودیعه مسکن ۱۴۰۳ در تهران ۲۰۰ و برای متقاضیان ساکن مراکز کلان‌شهر‌ها  ۱۵۰ میلیون تومان و برای متقاضیان ساکن سایر شهر‌ها ۱۰۰ میلیون تومان است، همچنین  کسانی که در روستا زندگی می‌کنند، هم می‌توانند وام ودیعه ۴۰ میلیون تومانی دریافت کنند.

متن پیام شهروند خبرنگار ما:

باسلام چرا هیچ بانکی توی شهر قم حاضر نیست وام ودیعه مسکن بده؟ به کجا باید شکایت کنم ؟ بنده بعد از ثبت نام حائز شرایط دریافت وام شدم باهزار بدبختی ضامن هم پیدا کردم ولی متاسفانه به همه بانک‌های مذکور در سایت مراجعه کردم ولی  جواب همشون ( ابلاغ نشده، اعتبار نیست، فعلا دستور دادن وام رو ندادن )  هست .لطفا پیگیری کنید .

دیگر خبرها

  • رد درخواست ۹۶ درصد متقاضیان نهضت ملی در شهرهای تهران
  • کابوس تورم در تعقیب متقاضیان طرح نهضت ملی
  • تجمع اعتراضی متقاضیان نهضت ملی مسکن مقابل استانداری
  • افزایش مدت زمان آورده متقاضیان پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • تخصیص واحدهای نهضت ملی مسکن فرهنگ‌شهر اهواز به متقاضیان
  • اعطای زمین برای تامین مسکن کارگران در سمنان
  • متقاضیان مسکن ملی بخوانند/ آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن اعلام شد (+ جزییات)
  • متقاضیان مسکن ملی بخوانند؛ آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن
  • گلایه مستاجران قمی از مشکلات دریافت وام ودیعه مسکن
  • تکمیل ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در یزد/ خرید و فروش امتیاز مسکن ملی ممنوع