Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - دیدن افرادی که پست شما را بازنشر کرده اند، به دلایل زیادی (از جمله بررسی محبوبیت حساب، پیدا کردن علاقمندان و ...) برای برخی افراد مهم است.

به گزارش alphr، اگر کاربرد این شبکه اجتماعی برای شما تجاری است، دانستن اینکه چه کسی پست اینستاگرام یا استوری شما را بازنشر کرده است می‌تواند معیار مهمی برای استراتژی رسانه‌های اجتماعی شما باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبلا دانستنی‌های فناورانه‌ای از جمله نحوه لغو امکان پاسخ به استوری اینستاگرام برای فالوورها، ترفندی برای مشاهده پست‌های آرشیوی اینستاگرام، روش مخفی‌کردن فالوورها در اینستاگرام، نحوه استفاده از اینستاگرام بدون حساب کاربری و ... را بررسی کرده ایم. اما اگر می‌خواهید بدانید که چگونه می‌توان فهمید که چه کسی پست شما را در اینستاگرام بازنشر کرده، این گزارش را بخوانید.

شایان ذکر است که شما باید در اینستاگرام یک حساب تجاری داشته باشید تا ببینید چه کسی پست شما را بازنشر کرده است. متاسفانه پلتفرم اینستاگرام این قابلیت را برای حساب‌های معمولی در دسترس قرار نداده است.

همچنین شایان ذکر است که اینستاگرام نشان نمی‌دهد چه کسی پست را به اشتراک گذاشته است و فقط نشان می‌دهد که چند بار بازنشر شده. زمانی که حساب شما تجاری است، کافی است در یکی از پست‌های خود گزینه "View Insights" را انتخاب کنید و تعداد افرادی که پست شما را به اشتراک گذاشته‌اند، مشاهده کنید. همچنین تعداد دفعات ذخیره، بازدید‌های نمایه و ... را نیز خواهید دید.

بیشتر بخوانید

بهترین زمان برای تعویض سیم کارت چه زمانی است؟

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلتفرم اینستاگرام ترفندهای جالب چه کسی پست پست شما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۰۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، یدالله روحانی منش افزود: یک بانوی جوان به علت صدور چک کمتر از یک ماه پیش زندانی شده بود که با کمک استاندار همدان به آغوش خانواده بازگشت.

او تصریح کرد: سرپرست یک خانواده به علت بدهی از یک و نیم ماه پیش زندانی شده بود که از این محل برای آزادی این کارگر استفاده شد.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان تاکید کرد: ۲۳۲ زندانی جرائم غیر عمد شامل ۲۱۸ مرد و ۱۴ زن سال گذشته در این استان با کمک خیران و فعالیت‌های ستاد دیه و با پرداخت ۲ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

یدالله روحانی منش افزود: این افراد شامل ۱۵۴ محکوم مالی، سه زندانی ناتوان در پرداخت دیه، ۷۴ زندانی مهریه و یک زندانی ناتوان در پرداخت نفقه می‌شود.

او تصریح کرد: شماره حساب‌های ۰۱۰۶۳۲۹۵۵۵۰۰۱ بانک ملی، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۳۰۷۱۲ بانک ملی، شماره حساب ۲۰۳۰۳۰۳۰۳۷ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۵۱۸۴ بانک ملت، شماره حساب ۳۳۲۲۴۳۸۳۱۰۳۸۷۱ و شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۰۳۸۳۷۹۸۰۳ بانک انصار آماده دریافت کمک‌های شهروندان است.

دیگر خبرها

  • چرا ‌حساب‌های شهرداری مشهد بسته شد؟
  • طرح عجیب و خطرناک شهرداری تهران +فیلم
  • ترانه‌ کودکانه «ببعی تو بازیگوشی» اینستاگرام را منفجر کرد + ویدئو
  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • چرا افراد معروف برای خرید فالوور، خرید فالوور اینستاگرام را انتخاب می‌کنند؟
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟ | نحوه شناسایی حساب های غیر تجاری
  • (عکس) چرا صفحه اینستاگرام همسر سابق مهدی قایدی بسته شد؟
  • دستور جمع‌آوری یک مکمل تقویتی رشد مو که تبلیغاتش در اینستاگرام زیاد است
  • اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات (عکس)
  • (عکس) اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات