Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدی از توزیع ۸۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان خلیل آباد با توجه به در پیش بودن سال نو خبر داد و گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا کنون بیش از ۵۰ هزار بسته کمک معیشتی در قالب دوازده مرحله در شهرستان خلیل آباد توزیع شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی محمدی، جانشین سپاه ناحیه خلیل آباد در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ از توزیع ۸۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان خلیل آباد با توجه به در پیش بودن سال نو خبر داد و اظهار داشت: این کمک ها با همت حوزه ها، پایگاه های مقاومت بسیج و بسیج سازندگی در بین خانواده های دارای مشکلات اقتصادی شناسایی شده در سطح شهرستان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ارزش هر بسته معیشتی بالغ بر ۵ میلیون ریال است که در راستای اجرای طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و با هدف حمایت از نیازمندان، کمک مومنانه و اجرای طرح مواسات تهیه و توزیع شد، خاطرنشان کرد: بسته‌های معیشتی شامل برنج، مرغ، روغن، حبوبات، ماکارانی و بسته های فرهنگی است.

جانشین سپاه ناحیه خلیل آباد با تاکید بر اینکه بسته های معیشتی توسط گروه های جهادی و پایگاه های مقاومت بسیج خلیل آباد در تمامی محلات و روستاهای شهرستان توزیع می شود، تصریح کرد: در خلیل آباد به همت سپاه و بسیج، مشارکت برخی دستگاه ها و اقشار مختلف و کمک رسانه‌ها یک انسجام خوبی در کمک به همنوعانمان شاهد هستیم.

وی با اشاره به اینکه اقدامات مؤثر و مهمی در راستای مقابله با ویروس کرونا صورت گرفت و امروز بسیجیان عزیز دوشادوش شبکه بهداشت و درمان به مردم خدمات رسانی می‌کنند، اذعان کرد: در ادامه خدمات اجتماعی و کمک مومنانه تا زمانی که احساس کنیم در شهرستان نیاز است موضوعات را به جد پیگیری می‌کنیم.

محمدی با بیان اینکه از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا کنون بیش از ۵۰ هزار بسته کمک معیشتی در قالب دوازده مرحله در شهرستان خلیل آباد توزیع شده است، عنوان کرد: در قالب این دوازه مرحله بالغ بر ۱۴ هزار و ۷۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز، ۷ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم گوشت مرغ، ۶۵۰ هزار قرص نان بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونای شهرستان توزیع شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شهرستان خلیل آباد بسته معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۰۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد

به گزارش خبرنگار مهر، قباد مبشری ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این بسته ها، به همت مرکزنیکوکاری «سمت خدا» بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد

وی بیان داشت: یکی از مهمترین اقدامات کمیته امداد، توسعه و جلب مشارکت های مردمی و تأسیس مراکز نیکوکاری در همین راستا بوده است.

مبشری افزود: مراکزنیکوکاری در سطح ملی و استانی با نگاه محله محور سعی دارند تا نیازمندی خانواده‌های بی‌بضاعت را رفع کنند.

وی اظهار داشت: مرکزنیکوکاری «سمت خدا» و ویژه برنامه سمت خدا، با هدف حمایت از خانواده‌های نیازمند، در اقدامی خداپسندانه اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های گوشت قرمز کرده است.

مبشری تصریح کرد: در مجموع با مشارکت مرکز نیکوکاری سمت خدا با اولویت زنان سرپرست خانوار، ایتام و سالمندان چهار هزار و ۵۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز، به ارزش دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بین نیازمندان توزیع شد.

کد خبر 6093271

دیگر خبرها

  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • همزمان با هفته کارگر از کارگران نمونه خلیل‌آباد تجلیل به عمل آمد
  • تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است
  • تمهیدات ویژه برای استفاده از پنل‌های خورشیدی در خلیل آباد
  • تجلیل از کارگران نمونه شهرستان خلیل آباد