Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@10:13:03 GMT

دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه قزوین در معرض تعطیلی

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۲۰۹۰۳

دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه قزوین در معرض تعطیلی

تنها دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان قزوین با سابقه فعالیت ۹ ساله و ارائه خدمات قابل توجه به مراجعه‌کنندگان با اقدام مسئولان و متولیان امر در آستانه تعطیلی قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ براساس شنیده‌ها تنها دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در قزوین که بیش از 9 سال ارائه خدماتش در استان می‌گذرد، در آستانه تعطیلی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساختمان این نمایندگی متعلق به اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است که این اداره‌کل اخیرا از استانداری قزوین درخواست باز پس گرفتن ساختمان را مطرح و براساس موافقت استانداری قزوین قرار است به اداره‌کل ارشاد عودت داده شود.
  تنها دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان قزوین در طول مدت فعالیتش خدمات قابل توجهی را به مراجعه‌کنندگان ارائه داده به گونه‌ای که به طور میانگین حداقل به طور روزانه علاوه بر تأیید اسناد دارالترجمه‌ها، حدود 10 نفر مراجعه فردی را شامل می‌شود.
  در صورت عدم فعالیت این نمایندگی در قزوین باید مراجعه‌کنندگان به تهران مراجعه کنند؛ علاوه بر آن، وجود صدها دانشجوی خارجی در دانشگاه بین‌الملل امام خمینی (ره) قزوین، هزاران واحد صنعتی و تولیدی و توانمندی‌های صادراتی و مناسب گردشگری از جمله پیش نیازهای راه‌اندازی دفتر نمایندگی امور خارجه در استان محسوب می‌شود.
  با تعطیلی دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان قزوین در مدت نزدیک به 9 سال گذشته در قزوین منشا خدمات مهمی در زمینه‌های مختلف اعم از سیاسی، اقتصادی، کنسولی و تایید مدارک بوده است.
  پایگاه خبری صبح قزوین پیگیر این موضوع از مسئولان مربوطه است و خبر آن از همین مرجع اطلاع‌رسانی می‌شود.
  انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه امور خارجه در استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۰۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگلیس سفیر روسیه را احضار کرد

وزارت امور خارجه انگلیس روز جمعه «آندره کلین» سفیر روسیه در لندن را به اتهام آنچه فعالیت‌های سازمان‌دهی شده و مخرب روسیه در خاک انگلیس نامید احضار کرد.

به گزارش مشرق، وزارت امور خارجه انگلیس در بیانیه‌ای افزود که دولت لندن نسبت به «الگوی رفتاری گسترده‌تری که از سوی روسیه برای حمایت از رفتارهای مخرب در قلمرو سایر کشورهای مستقل شاهد هستیم» ابراز نگرانی کرد.

این بیانیه می‌افزاید: ما خواستار توقف فوری این فعالیت‌ها هستیم و به همکاری با متحدان خود برای ایجاد بازدارندگی و دفاع در برابر خطرات ناشی از روسیه ادامه خواهیم داد.

سفیر روسیه در حالی احضار شد که دادستانی انگلیس ساعاتی پیش دو شهروند بریتانیایی را به همدستی با سرویس جاسوسی روسیه برای خرابکاری در انگلیس متهم کرد.

بر اساس گزارش‌ها دیلان ارل ۲۰ ساله و جیک ریوز ۲۲ ساله متهم هستند که در عملیات آتش‌سوزی یک انبار تجاری مرتبط با اوکراین در شرق لندن مشارکت داشته‌اند. آن‌ها نخستین کسانی هستند که در چارچوب قانون جدید امنیت ملی انگلیس مصوب سال ۲۰۲۳ متهم شده‌اند.

دیوید کامرون وزیر امور خارجه انگلیس در این باره گفت: در حالی که ما باید اجازه دهیم تا این پرونده روند قضایی خود را طی کند، اما من عمیقاً نگران ادعای مشارکت اتباع انگلیسی در عملیات مجرمانه به نفع دولت روسیه هستم.

وی افزود: ما از تمام وزن سیستم کیفری استفاده خواهیم کرد تا هر کسی را که در جرایم مرتبط با دخالت خارجی مجرم شناخته می‌شود، پاسخگو کنیم.

همچنین جیمز کلورلی، وزیر کشور انگلیس با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: اقدامات خارجی خصمانه هرگز در خاک بریتانیا قابل تحمل نخواهد بود. اگر امنیت بریتانیا را تهدید کنید، با عدالت روبرو خواهید شد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • بازدید سفیر ازبکستان از موزه افتخارات سپاهان
  • سفر اردوغان به آمریکا به تعویق افتاد
  • کره شمالی: بدترین وضعیت حقوق بشر در جهان را در آمریکا داریم
  • کره شمالی : بدترین وضعیت حقوق بشر در جهان را در آمریکا داریم
  • کره‌شمالی: بدترین وضعیت حقوق بشری در جهان را در آمریکا داریم
  • انگلیس سفیر روسیه را احضار کرد
  • زاخارووا: بازدارندگی هسته‌ای روسیه جای تردید ندارد
  • موافقت وزارت خارجه با تعطیلی شنبه به جای پنجشنبه
  • سخنگوی عرب زبان وزارت خارجه آمریکا استعفا کرد
  • تحریم‌های جدید انگلیس علیه ایران