Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون قضائی دادستان کل کشور گفت: هر گونه ممانعت برای تولید بازی کردن در زمین نفوذی‌ها است و برخی مدیران این اقدام را انجام داده‌اند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سعید عمرانی بعد از ظهر دوشنبه در بازدید از برخی واحد‌های تولیدی اصفهان با بیان اینکه بررسی چالش‌های صنایع که چرخ‌های تولید و توسعه را در کشور به حرکت در می‌آورند باید در اولویت قرار گیرد، اظهار داشت: همه مدیران باید این امر را با جدیت دنبال کنند چرا که در صورت هر گونه سهل انگاری برخورد جدی دستگاه قضائی را به دنبال خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: به اعتقاد ما مدیرانی که با رفتار و اعمال خود منجر به تعطیلی صنایع می‌شوند نفوذی هستند و یا در زمین نفوذی‌ها بازی می‌کنند.


بانک‌ها در زمان محاسبه تسهیلات بانکی شعبده بازی می‌کنند


معاون قضائی دادستان کل کشور همچنین به چالش‌های صنایع با بانک‌ها اشاره کرد و گفت: ما بار‌ها فرمول‌های محاسبات بانکی را برای ارائه تسهیلات به صنایع بررسی کرده‌ایم، بعضی بانک‌ها با محاسبه‌های خاص خود در ارائه تسهیلات به صاحبان صنایع شُعبده بازی می‌کنند چرا که ما هر چه بررسی می‌کنیم متوجه نمی‌شویم محاسبات بانک‌ها چگونه است.

وی با بیان اینکه نمی‌دانیم بانک‌ها از کجا قدرت می‌گیرند و چه پشتوانه‌ای دارند، ابراز داشت: شاکیانی نیز که از بانک‌ها شکایت می‌کنند در نهایت مجبور به پرداخت هزینه می‌شوند.


نگهداری کالا‌ها در انبار بسترساز فساد است


عمرانی در ادامه با بیان اینکه نگهداری کالا‌ها در انبار، بسترساز فساد است، افزود: امروز بازدیدی را از انبار‌های اموال تملیکی در اصفهان داشتیم که ضروری است هر چه زودتر ساماندهی شود.

وی همچنین به انباشت کالا و به ویژه خودرو‌ها در گمرک اصفهان اشاره کرد و ابراز داشت: این همه خودرو برای دریافت یک کد در آفتاب مانده است و این امر شایسته نیست و باید هر چه زودتر ساماندهی شود.

معاون قضائی دادستان کل کشور تاکید کرد: باید از امروز زمانی تعیین و تا پایان مهلت اعلام شده حتی یک دستگاه خودرو نیز در انبار گمرک نباشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بانک تسهیلات شعبده بازی بازی می کنند بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۱۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت مستمر بر پروژه‌های مهم مسکونی و عمرانی در استان بوشهر

به گزارش خبرنگار مهر، امیر برومند یکشنبه شب در نشست با مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان بوشهر اظهار داشت: با تسریع در اجرای پروژه‌های باکیفیت، به عنوان بازوی قوی اجرایی استان جهت توسعه و ارائه خدمات به جامعه هدف تلاش می‌کنیم.

مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان بوشهر نیز در این نشست بیان کرد: این آزمایشگاه پیش‌تر توانسته در کنار دستگاه‌های اجرایی در نظارت، کنترل و ارتقا کیفی پروژه‌های عمرانی نقش تأثیرگذاری داشته باشد و در راستای اهداف کلان نظام فنی و اجرایی در افزایش طول عمر مفید و ارتقا کیفی پروژه‌های عمرانی ملی و استانی قدم بردارد.

غلامرضا قاسمی، افزود: آزمایشگاه استان ضمن بهره‌مندی از ۱۰۵ نفر نیروی متخصص فنی و بهره‌گیری از تجهیزات مدرن، منحصربه‌فرد و به‌روز، دارای شش شعبه شهرستانی و ۶۵ آزمایشگاه محلی مستقر در پروژه‌های سطح استان بوده که خدمات فنی و آزمایشگاهی را به دستگاه‌های اجرایی و فعالان بخش خصوصی ارائه می‌دهد و آمادگی دارد در پروژه‌های مختلف با بنیاد مسکن استان همکاری کند.

کد خبر 6091524

دیگر خبرها

  • نظارت مستمر بر پروژه‌های مهم مسکونی و عمرانی در استان بوشهر
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند
  • طراحی و ساخت برج‌های تقطیر توسط یک شرکت دانش‌بنیان
  • مسدود شدن مسیر‌های انحراف در تسهیلات تولید با برات الکترونیکی
  • کسب سهم مناسب از بازار با کارِ گروهی در سال ۱۴۰۲/ تحقق شعار "جهش تولید با مشارکت مردم" با طراحی و تولید محصولات جدید
  • رفتارهای متناقض در زمینه عرضه زمین و پرداخت وام ساخت مسکن، مردم را سردرگم کرده است
  • تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم با طراحی و تولید محصولات جدید
  • ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان پرداخت شد
  • راهکار‌های هدایت منابع تسهیلات به سمت تولید چیست؟
  • کسب سهم مناسب از بازار با کارِ گروهی در سال ۱۴۰۲/ تحقق شعار “جهش تولید با مشارکت مردم” با طراحی و تولید محصولات جدید