Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@05:07:57 GMT

پایگاه مشاوره پزشکی در ایستگاه‌های مترو تهران

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۲۱۴۵۵

پایگاه مشاوره پزشکی در ایستگاه‌های مترو تهران

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، سید محمد نقیب درباره راه اندازی پایگاه مشاوره پزشکی در ایستگاه‌های مترو گفت: همزمان با هفته سلامت مردان پایگاه مشاوره پزشکی در ایستگاه‌های منتخب متروی تهران باهدف ارتقای فرهنگ سلامت مسافران و در راستای ارائه خدمات پزشکی برپا شده است.

وی با اشاره به اینکه طرح میز مشاوره پزشکی و انجام تست قند خون در ایستگاه‌های منتخب مترو با همکاری اداره کل سلامت و مناطق شهرداری تهران برگزار می‌شود افزود: پایگاه‌های مشاور پزشکی از 2 تا 5 اسفندماه در ایستگاه‌های تجریش، امام خمینی (ره)، شهید بهشتی و امام حسین (ع) از ساعت ۱۰ تا ۱۲ به شهروندان و مسافران خدمات‌رسانی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، اولین پنجشنبهٔ اسفندماه هرسال به‌عنوان روز مـلی ســــلامت مـردان نام‌گذاری شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: متروی تهران پایگاه مشاوره پزشکی سلامت مردان مشاوره پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۱۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات رایگان به روستائیان به همت پزشکان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرپرست شبکه بهداشت و درمان بوانات گفت: به مناسبت هفته سلامت ، بسیج جامعه پزشکی با حضور در روستای جوی سفید شهرستان بوانات به  ۲۰۰ بیمار خدمات پزشکی و پرستاری رایگان ارائه کردند.

حامد طباطبایی افزود: بیماران در زمینه های اطفال، قلب، داخلی، مشاوره روانپزشکی، مشاوره تغذیه، پرستاری و دارویی در این روستا ویزیت شدند.
وی بیان کرد: این اردو با همکاری فرمانداری و اداره های هلال احمر، آموزش و پرورش، دهیاری و شورای اسلامی روستای جوی سفید و مدرسه امام حسن مجتبی این روستا برگزار شد.

دیگر خبرها

  • تلاش برای اتمام خط ۲ مترو شیراز تا ۲ سال آینده / مشکل اصلی، کمبود واگن است
  • شگرد عجیب سرقت در مترو
  • سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو
  • ­سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • ادامه روند رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • مسافران ایستگاه مترو میرزای شیرازی در پیچ و خم خروج از مترو + تصاویر
  • ارائه خدمات رایگان به روستائیان به همت پزشکان