Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایش مدیران کل ستادی و استانی سازمان ثبت احوال کشور با حضور رییس، معاونین و مدیران کل ستادی و استانی به صورت وبینار در سالن شهید سپهبد قاسم سلیمانی این سازمان برگزار شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی و همکاری های بین الملل سازمان ثبت احوال، در این همایش هاشم کارگر معاون وزیر و رییس سازمان ثبت احوال کشور با تبریک ایام و اعیادماه های رجب و شعبان بر استفاده از لحظات معنوی برای استفاده بهینه از ماه مبارک رمضان تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارگر سپس با اشاره به اهمیت نظم و برنامه مناسب ، با توجه به ظرفیت های پرشمار موجود درسازمان ، تسریع در تدوین و ارائه برنامه اجرایی سال آتی را بسیار ضروری دانست.

معاون وزیر کشور گفت:یکی از مشکلات فعلی در کشور پراکندگی موضوعات مرتبط با هویت و حتی بعضا ایجاد بانک های اطلاعاتی غیر قابل اطمینان در خصوص هویت افراد در دستگاههای غیر مرتبط با این امر می باشد که مشکلات بسیار و هزینه های غیر ضروری فراوانی را ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: به همین جهت، تحول در نظام هویتی کشور و تمرکز موضوعات مرتبط با هویت اشخاص در سازمان ثبت احوال امری ضروری است که ان‌شاءالله به طور جدی در این زمینه حرکت خواهیم کرد.

رییس سازمان ثبت احوال کشور با بیان اینکه نظارت مداوم و مسئولانه تضمین کننده بهبود روند امور و کاهش آسیب های احتمالی در مسیر اجرای برنامه هاست افزود: نوع نظارت باید میدانی ، عمیق ، دقیق و مبتنی بر طرح و برنامه از پیش تدوین شده و در راستای تحقق بیشینه برنامه ها باشد.

کارگر بیان کرد: دیدار با همکاران و استفاده از نقطه نظرات و پیشنهادات راهگشای آنان می تواند در ایجاد امنیت فکری و آرامش خاطر آنها اثرگذار باشد. همکار باید به این نتیجه برسد که مدیر و مسئول او متوجه تنگناهای معیشتی اوست و همیشه برای تسهیل مسیر کاری او و شنیدن دغدغه هایش آمادگی دارد و بخش موثری از راه حل مشکلات او به شمار می رود. 

وی همچنین اصلاح و بهبود فرآیندها را امری مستمر و همیشگی در هر سازمان پویایی دانست و اهتمام به نوآوری و استفاده از خلاقیت در تمشیت امور با توجه به تجربه انباشته در سازمان را بسیار مهم و ضروری برشمرد.

معاون وزیر کشور همچنین ادامه داد: ضروری است که مدیران سازمان در جهت شناخت مناسب و معرفی ظرفیت های نهاد ثبت احوال به مسئولین ارشد نظام و نمایندگان مردم شریف در مجلس شورای اسلامی وهمچنین در سطح جامعه فعالیت بیشتری داشته باشند.

در ادامه وبینار مدیران کل استانی به بیان مسائل مورد نظر خود پرداختند و معاونین و مدیران کل ستادی نیز پاسخ ها و اطلاعات متناسب را ارائه کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سازمان ثبت احوال کشور هویت افراد سازمان ثبت احوال مدیران کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۱۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور جدید رایزنی‌های دوجانبه روسیه و ترکیه درباره مسائل سازمان ملل

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، مقام وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که مسکو و آنکارا درباره موضوعات چندجانبه که روزهای آینده در دستور کار سازمان ملل قرار خواهد گرفت، بحث و رایزنی خواهند کرد.

به گفته این مقام روس که خبرگزاری تاس به نام و جایگاه او اشاره نکرده «سرگئی ورشینین، معاون وزیر خارجه روسیه در دوم ماه مه به استانبول ترکیه سفر خواهد کرد؛ این سفر دور دیگری از مشورت‌های دوجانبه درباره موضوعات چندجانبه سازمان ملل است.

پیش از این ورشینین با تانجو بیلگیچ، سفیر ترکیه در روسیه برای بحث در مورد دسترسی بلامانع محصولات کشاورزی و کودهای شیمیایی به بازارهای جهانی در چارچوب تلاش‌ها برای تضمین امنیت غذایی جهانی، دیدار کرد.

مقامات روسیه و ترکیه همچنین درباره وضعیت کنونی منطقه، جنگ غزه و به طور کلی در تحولات غرب آسیا با محوریت بحث در مورد این مشکلات در شورای امنیت سازمان ملل متحد و مجمع عمومی تبادل نظر کردند.

کد خبر 6093738

دیگر خبرها

  • مجلس، مقدم‌ترین لبه تماس حاکمیت با مردم است | توجه به تبیین خدمات دولت در مجلس
  • تمام اتباع مجاز ساماندهی می‌شوند 
  • مجلس، مقدم‌ترین لبه تماس حاکمیت با مردم است/ توجه به تبیین خدمات دولت در مجلس
  • صحرایی: معلم افسر ارشد تحول در نظام تعلیم و تربیت است
  • دور جدید رایزنی‌های دوجانبه روسیه و ترکیه درباره مسائل سازمان ملل
  • غول کنکور در دولت سیزدهم جادو شد/ معلم ستون فقرات نظام آموزشی است
  • ضرورت ایجاد ساختار مناسب برای پیاده‌سازی علوم انسانی با جهان‌بینی الهی
  • تلویزیون «جام‌جم» را تعطیل کرد؟
  • خلیج فارس هویت و میراث گرانبهای سرزمین ایران است
  • ضرورت حفظ کرامت جامعه‌ پزشکی/ رسیدگی به وضعیت دستیاران