Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@02:41:02 GMT

گلریزان‌های مجازی ماه رمضان در یزد برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۲۱۵۶۱

گلریزان‌های مجازی ماه رمضان در یزد برگزار می‌شود

به گزارش ایرنا، سید مسعود عظیمی روز دوشنبه در نشستی با خبرنگاران استان افزود: برگزاری جشن‌های گلریزان با همکاری مردم، خیّران، مسئولان و پوشش رسانه‌های گروهی نقش مهمی در جلب همکاری همگان در آزادی زندانیان جرایم مالی استان دارد .

وی از همکاری رسانه‌های مختلف گروهی و شبکه‌های اجتماعی با ستاد دیه در تحقق اهداف و تهیه و پخش برنامه‌های متفاوت در زمینه فرهنگ‌سازی برای جلوگیری از ورود افراد به زندان و جذب کمک‌های خیران به منظور آزادی محکومان جرائم غیرعمد قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته به امید حضرت حق در رمضان سال ۱۴۰۱ برنامه تلویزیونی ماه مهربانی همه روزه قبل از اذان مغرب به صورت زنده به روی آنتن می‌رود و در این برنامه به پویش ” سهم من آسمان ” ویژه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد پرداخته می‌شود.

عظیمی بیان کرد: ستاد دیه یک موسسه خیریه غیرتجاری و غیرانتفاعی است که تنها در زمینه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد مالی فعالیت می‌کند و نیکوکاران و خیران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به حساب‌های نمایندگی ستاد دیه به شماره ۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷ بانک ملت، ۶۶۶۶۶۶ پست بانک، ۳۸۰۰۰۰۹۰ بانک رفاه، شماره کارت‌های مجازی۶۲۷۷۶۰۷۰۰۰۰۰۳۲۳۱ و ۵۰۴۱۷۲۷۰۶۶۶۶۶۶۶۸ و یا با شماره گیری کد دستوری# ۱۱۳۳۶۶۵۵ واریز کنند.

به گفته عظیمی، روابط عمومی ستاد دیه استان با تلفن ۰۳۵۳۶۲۹۸۲۰۰ پاسخگوی سئوالات مردم در خصوص کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد است.

از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۱۵۶ نفر با ۱۲۱ میلیارد ریال کمک خیران از زندان در استان یزد آزاد شدند و سال ۱۳۹۹ هم با همکاری مردم و خیّران  ۳۳۵ مددجوی محکوم جرایم غیرعمد مالی با پرداخت ۱۱۰ میلیارد ریال از محل کمک‌های خیّری در استان یزد آزاد شدند.

یزد یک میلیون و ۲۳۶ هزار نفر جمعیت دارد که حدود سه هزار و ۵۰۰ نفر در ندامتگاه های استان دوره محکومیت خود را سپری می‌کنند. 

برچسب‌ها یزد ماه رمضان سازمان زندان‌ها کمک های مردمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد ماه رمضان سازمان زندان ها یزد ماه رمضان سازمان زندان ها کمک های مردمی آزادی زندانیان جرائم غیرعمد ستاد دیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۱۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد به همت اهالی رسانه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ همزمان با روز رادیو و برگزاری جشنی در صداو سیمای مرکز زنجان،  با همکاری اهالی رسانه و همراهان همیشگی رادیو استانی زنجان دو نفر از زندانیان جرائم مالی غیر عمد آزاد شدند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • جشن گلریزان کمک به زندانیان جرایم غیر عمد در گرمسار
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد
  • آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد به همت اهالی رسانه
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد/کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد
  • نوعدوستی کارمند یزدی برای آزادی زندانیان