Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-03@23:31:37 GMT

وصيت‌نامه‌هاي شهدا درس زندگي آيندگان است

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۲۱۵۷۱

خبرگزاری آریا-مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی گفت: وصیت‌نامه‌های شهدا پل ارتباطی شهدا با آیندگان است که درس زندگی را نشان دادند.
به گزارش خبرگزاری آریا،  حجت‌الاسلام حسین معصومی در دیدار با خانواده شهید «قربانعلی زوار» ضمن ادای احترام به مقام شهدا گفت: وصیت‌نامه شهدا مهمترین آثار به جا مانده از شهیدان است، که توصیه‌های لازم را به خانواده خود و آحاد مردم کرده‌اند و وصیت‌نامه‌های شهدا پل ارتباطی شهدا با آیندگان است که درس زندگی را نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی افزود: زندگی شهدا فارغ از دوران جبهه، سراسر از کمک‌رسانی به مردم و شرکت در فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی، بوده است که باید برای جامعه بازگو شود. در شرایط حاضر که رسانه‌های معاند بر علیه انقلاب فعالیت‌ می‌کنند، وصیت‌نامه شهدا می‌تواند راه درست را نشان دهد.
مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد خراسان رضوی گفت: دفاع از اسلام و مظلومان، توجه به فرامین امام و رهبری، تبعیت از ولایت‌فقیه، حجاب، نماز، مبارزه با دشمنان و تجاوزگران و تأکید بر روزی حلال از مهمترین موضوعات مطرح شده در وصیت‌نامه شهدا است.
حجت‌الاسلام معصومی با سیدهادی حسینی مدیرعامل شرکت شاهد شرق در استان خراسان رضوی دیدار و بر رفع مشکلات ایثارگران و بسترسازی برای جذب فرزندان شاهد و ایثارگر تأکید کرد.
شهید «قربانعلی زوار» سال 1327 در کلات چشم به جهان گشود و سال 1365 به مقام رفیع شهادت نائل آمد پیکر مطهرش در گلزار شهدای حصار در جوار یاران شهیدش به خاک سپرده شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: وصیت نامه های شهدا خراسان رضوی وصیت نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۱۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«رخ‌ مادر» از شبکه افق روی آنتن می‌رود/ روایتی شاعرانه از زندگی مادران شهدا

به گزارش  قدس آنلاین از روابط عمومی پروژه، فصل دوم مجموعه مستند «رخ‌ مادر» به تهیه‌کنندگی امیرحسین اکاتی از امشب ۱۳ اردیبهشت ماه به صورت هفتگی روی آنتن شبکه افق سیما می‌رود.

بدین ترتیب این مجموعه مستند که زهرا حسینی سرپرست پژوهش و سوژه یابی آن را برعهده داشته است، پنجشنبه‌ها حوالی ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه افق پخش می‌شود. 

حمید مشایخی، مهدی انصاری، سیدمصطفی سیدحسینی و علی علائی چهار کارگردان «رخ مادر» هستند که پروژه را در استان‌های کرمان، یزد، فارس، لرستان، شهرکرد، گلستان، مازندران، تهران، گیلان، اراک و اصفهان جلوی دوربین برده‌اند. 

«رخ مادر» که در قالب داکیودرام ساخته شده است، با روایتی شاعرانه به قصه‌های بکر و ناب از مادران شهدا که در جامعه فعالیت اجتماعی دارند، می‌پردازد.

محدثه رضایی

دیگر خبرها

  • نوآوری و خلاقیت لازمه عبور از بحران‌های اقتصادی
  • شهیدی که قهرمان دو سنگر بود
  • هم اندیشی برای تولید آثاری فاخر و در خور دو هزار شهید استان
  • «رخ‌ مادر» روی آنتن شبکه افق/ روایتی شاعرانه از زندگی مادران شهدا
  • به صدا درآمدن زنگ روز معلم در مدرسه دخترانه شهید امام بخش + تصاویر
  • «رخ‌ مادر» از شبکه افق روی آنتن می‌رود/ روایتی شاعرانه از زندگی مادران شهدا
  • غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای گمنام دانشگاه فرهنگیان مشهد
  • افزایش ۶ سال به طول عمر با این سبک زندگی
  • این ۴ نکته عمرتان را ۶ سال افزایش می‌دهد
  • یادواره‌های شهدا، دشمن‌ستیزی را در دلها زنده نگه می‌دارد