Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@05:48:21 GMT

وضعیت تزریق واکسن کرونا در میبد مطلوب نیست

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۲۱۶۴۰

وضعیت تزریق واکسن کرونا در میبد مطلوب نیست

به گزارش فرمانداری میبد سید جمال سجادی پور روز دوشنبه در نشست  ستاد مقابله با کرونای این شهرستان افزود: افرادی که در سنین واکسیناسیون قرار دارند باید با نظارت دقیق زیرپوشش واکسیناسیون قرار گیرند ، همچنین اداره‌ها و ارگان‌هایی  که بیشترین کارمند را دارند هم  در اولویت تزریق واکسن هستند.  

وی یادآور شد : هرچند با تلاشهای انجام شده روند درصد پوشش واکسیناسیون در شهرستان بهتر شده‌ است اما همچنان در وضعیت خوبی قرار نداریم  و باید  سطح پوشش واکسیناسیون  را افزایش داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان میبد هم در حاشیه نشست برگزار شده گفت: در وضعیتی قرار داریم که تعداد مراجعین کم، بستری‌ها ثابت و متأسفانه تعداد مرگ‌ومیرها رو به افزایش است.

کمال یزدی با بیان اینکه مدارس دوره متوسطه اول و دوم به دلیل انجام واکسیناسیون و رعایت پروتکل‌ها محدودیتی ندارند افزود: بیشترین نگرانی‌ها  مرتبط با مقطع دبستان است ، چون متأسفانه واکسیناسیون در این مقطع انجام نشده و با توجه به عدم رعایت  شیوه‌نامه‌های بهداشتی خطرپذیری دانش آموزان دبستانی بیشتر است.

وی تصریح کرد: ما به سمت آرامش پیش می‌رویم اما این آرامش آتش زیرخاکی‌تر است و کمترین بی‌توجهی و سهل‌انگاری عواقب جبران‌ناپذیر را به دنبال دارد ،  بنابراین  به‌اتفاق آرا کلیه اعضای ستاد اعضای استان مصوب شد تا پایان هفته جاری مدارس ابتدایی تعطیل و فعالیت‌های آموزشی به‌صورت مجازی باشد.

یزدی افزود: دغدغه همه خانواده‌ها، معلمین و دانش آموزان و جامعه را درک می‌کنیم و می‌دانیم آموزش مجازی بسیار سخت است و شاید بسیاری از خانواده‌ها توانایی تهیه امکانات آموزش مجازی را نداشته باشند؛ ولی سلامتی اصل است ، فرصت مجدد برای آموزش را داریم.  ،

وی از خانواده‌ها درخواست کرد تا در هفته پیش رو صبوری کنند ، چون بر اساس شواهد  به سمت سیر نزولی پیش می‌رویم و دوباره مدارس بازگشایی می‌شود.

مرکز شهرستان ۱۰۷ هزار نفری میبد در ۵۰ کیلومتری شمال غرب شهر یزد مرکز این استان قرار دارد.  

گزارش دیگری حاکیست معاون اداره بهزیستی میبد گفت: ۹۹  درصد مصوبه‌های  شورای کارشناسی این اداره  از جمله انجام واکسیناسیون جامعه هدف و مراکز شبانه روزی و برگزاری کلاس‌های آموزش پیشگیری از معلولیت‌ها و آسیب های اجتماعی در سال ۱۴۰۰ اجرا شده‌است.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی اداره بهزیستی میبد فاطمه  سادات جوادیان  در نشست شورای کارشناسان برگزاری کلاسهای آموزش مهارت های زندگی ، افتتاح پروژه های عمرانی از جمله مجموعه فرهنگی باغ حسن آباد، افتتاح بخش پژوهشی مرکز ژنتیک میبد، نظارت بر مراکز غیردولتی روزانه و شبانه روزی و آموزش پرسنل مراکز زیر پوشش و پیگیری مناسب سازی سطح شهر ادارات و اماکن عمومی را نیز از مصوبه‌های شورای یاد شده عنوان کرد.

وی افزود: این نشست‌ها  با حضور کارشناسان حوزه های مختلف اداره  بهزیستی شهرستان  برگزار می‌شود تا همراه با ارایه عملکرد ماهیانه به بررسی مشکلات و مسائل جامعه هدف پرداخته شود.

رییس اداره بهزیستی میبد نیز با بیان اینکه خدمت در سازمان بهزیستی یک توفیق الهی محسوب می شود از کارمندان درخواست کرد تا با سعه صدر در پیشبرد اهداف بهزیستی و راهنمایی مراکز تحت پوشش  و نظارت برعملکرد آنها بکوشند.

سید محسن فلاح  افزود: انعکاس عمکرد و فعالیت‌های بهزیستی و مراکز تحت نظارت می‌تواند در آگاهسازی جامعه و جلب مشارکت آنان موثر باشد.

مرکز شهرستان ۱۰۷ هزار نفری میبد در ۵۰ کیلومتری شمال غرب شهر یزد مرکز این استان قرار دارد.  

برچسب‌ها سازمان بهزیستی میبد ویروس کرونا یزد واکسیناسیون

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان بهزیستی میبد ویروس کرونا سازمان بهزیستی میبد ویروس کرونا یزد واکسیناسیون بهزیستی میبد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۱۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالاب‌های نقده از وضعیت مطلوب برخودار هستند

اکبر قایمی رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست نقده گفت: هم اکنون تالاب‌های این شهرستان به جز تالاب یادگارلو به طور کامل آبگیری شده و از لحاظ پوشش گیاهی برای لانه‌سازی و زادآوری و امنیت موجود و تغذیه از وضعیت مناسبی برخوردار هستند.

وی افزود: امسال ۳ میلیون مترمکعب آب برای احیای تالاب طالقان رهاسازی شده و آبگیری تالاب‌های سولدوز، دورگه‌سنگی و گرده قیط و ممیند این شهرستان نیز در حال انجام است.

قایمی ابراز امیدواری کرد با توجه به شرایط این تالاب‌ها و احیای کامل آنها، شمار زیاد از پرندگان آبزی و کنارآبزی مهاجر و بومی امسال در تالاب‌های این شهرستان جوجه‌آوری کنند و در فصل پاییز نیز میزبان خوبی برای پرندگان مهاجر باشند.

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست نقده با بیان اینکه هم اکنون تالاب سولدوز هم به طور کامل آبگیری شده،  در ادامه گفت: آبگیری این تالاب با توجه به اینکه همجوار پارک ملی دریاچه ارومیه و در مسیر مهاجرت پرندگان قرار دارد، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • تالاب‌های نقده از وضعیت مطلوب برخودار هستند
  • کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد
  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • وضعیت مطلوب تالابهای نقده