Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-30@23:06:53 GMT

(تصاویر) پیروزی تاریخی تیم ملی فوتبال زنان عربستان

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۲۱۸۴۶

(تصاویر) پیروزی تاریخی تیم ملی فوتبال زنان عربستان

تیم ملی زنان عربستان نخستین حضور خود در زمین فوتبال را با پیروزی ۲ بر صفر مقابل تیم سیشل جشن گرفت. این بازی در یک تورنمنت کوچک در مالدیو برگزار می‌شود و عربستان در بازی بعدی به مصاف مالدیو می‌رود. تیم ملی فوتبال زنان عربستان هنوز منتظر تایید رسمی فیفا است.

به گزارش فرارو، این دیدار تاریخی که نخستین بازی رسمی تیم ملی فوتبال زنان سعودی بود، در ورزشگاه ملی مالدیو انجام شد و زنان ملی‌پوش سعودی با هدایت مونیکا اشتاب، مربی آلمانی، در آن حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البندری مبارک در دقیقه ۱۴ بازی با وارد کردن نخستین گل به دروازه سیشل، عنوان نخستین گلزن بین‌المللی فوتبال زنان عربستان سعودی را از آن خود کرد. در دقیقه ۴۹ نیز مریم التمیمی در یک ضربه پنالتی دومین گل تیم سعودی را به ثمر رساند.

زنان سعودی با حفظ برتری خود نسبت‌به تیم مقابل تا پایان بازی، سیشل را شکست دادند و نخستین پیروزی خود در اولین دیدار بین‌المللی‌شان را جشن گرفتند.

پله، ستاره مشهور فوتبال برزیل و جهان، پس از این پیروزی تاریخی زنان ملی‌پوش سعودی، در حساب توییتر خود نوشت: به فدراسیون فوتبال عربی سعودی و تیم ملی فوتبال زنان برای شرکت در نخستین دیدار رسمی زیر نظر فیفا تبریک می‌گویم. این یک روز تاریخی نه‌تن‌ها برای شما، که برای همه عاشقان فوتبال است.

تیم عربستان سعودی پس از گذراندن یک اردوی تمرینی فشرده در کشور خود، روز پنجشنبه وارد مالدیو شد تا تمرین‌های خود را پیش از این بازی، در آن‌جا ادامه دهد. این تیم در روز پنجشنبه، پنجم اسفندماه نیز به مصاف تیم زنان کشور میزبان خواهد رفت.

اشتاب، سرمربی تیم ملی زنان سعودی پیش‌تر تاکید کرده بود که هدف از این دوره رقابت‌های محدود، کسب تجربه هرچه بیشتر برای بازیکنان تیم است. او گفت: علاوه‌بر هدفمان برای ورود رسمی به رده‌بندی فیفا، هدف دیگر این است که بازیکنان تجربه لازم را برای بازی‌های بین‌المللی به‌دست آورند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: زنان عربستان فوتبال سیشل مالدیو تیم ملی فوتبال زنان زنان عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۱۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) سیل وحشتناک در عربستان سعودی همه را ترساند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

کاربران فضای مجازی از سیل گسترده در استان القصیم عربستان به دلیل باران‌های شدید خبر می‌دهند.

منبع: عصر ایران

tags # سیل سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • (ویدئو) سیل وحشتناک در عربستان سعودی همه را ترساند
  • فیلمی از هوای طوفانی شهر مدینه در عربستان سعودی
  • بالاتر از فرگوسن، مورینیو و کلوپ؛ رکورد تاریخی گواردیولا در لیگ برتر انگلیس!
  • فیلم بارش برف سنگین در عربستان سعودی در اوایل اردیبهشت
  • آرتتا و موفقیتی که ونگر حسرتش را داشت!‏
  • نخستین مسجد اسلام گسترش می‌یابد
  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!
  • پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A
  • واکنش رونالدو به ششمین پیروزی متوالی النصر
  • پیروزی یاران رونالدو در لیگ عربستان+ فیلم