Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علی اکبر پورمحمدی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تردد خودروهای سنگین، تریلر و تانکر های سوخت در شهر رفسنجان انجام می شود که این امر می تواند آسیب جدی در راستای تخریب زیرساخت های راه و نیز تهدیدی برای جان و مال مردم باشد.

وی افزود: احداث کمربند شرقی رفسنجان به منظور تردد ماشین های سنگین در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: ۳۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل بزرگراه رفسنجان نیاز است که از محل حقوق دولتی معادن تأمین خواهد شد.

پورمحمدی همچنین از اکتشاف معدن جدید مس در رفسنجان به عنوان بزرگتر از معدن مس در سرچشمه خبر داد و گفت: در سال آینده ۲ هزار نیرو در مجتمع مس سرچشمه از بومی های شهرستان جذب خواهد شد و طول  چهار سال آینده بیش از ۱۰ هزار نیرو در این مجتمع به کار گرفته خواهند شد.

وی ادامه داد: با کشف معدن جدید مس تحولی عظیم در راستای ایجاد اشتغال و رفع بیکاری و رونق اقتصادی در رفسنجان محقق خواهد شد.

پورمحمدی گفت: دغدغه مسئولان شهرستان رفسنجان را به سمت اشتغالزایی معطوف کردیم تا در شرایط تحریم و تهدید معیشت خانوارها درآمد آن ها افزایش یابد که در این راستا مشاغل خرد و متوسط را مورد حمایت قرار می دهیم و تسهیلات کم بهره ایجاد این اشتغال ها به روستائیان و متقاضیان اعطا می شود.

وی به وجود بیش از هفت هزار اتباع بیگانه در رفسنجان اشاره کرد و افزود: دانشگاه ولیعصر(عج) در خصوص جمعیت و پیامدهای حضور اتباع در این شهرستان پژوهشی در دست اقدام دارد که از طریق این پژوهش بتوان تصمیمات صحیح در همه جنبه های اجتماعی، فرهنگی، بهداشتی و غیره برای زندگی آن ها در رفسنجان گرفت.

رفسنجان در ۱۰۰ کیلومتری شمال غرب مرکز استان کرمان قرار دارد.

برچسب‌ها کمربند کرمان رفسنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کمربند کرمان رفسنجان کمربند کرمان رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۲۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد گفت: در راستای اجرای مصوبات سفر استاندار آذربایجان‌غربی به مهاباد و بازدید از محلات محروم احداث مرکز جامع سلامت در منطقه پشت‌تب در دستور کار قرار گرفت و اعتبار اولیه اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت، افزود: هم اکنون احداث این مرکز به شبکه بهداشت و درمان واگذار شده و تحویل پیمانکار برای شروع عملیات اجرایی شده است.

فرماندار ویژه مهاباد اضافه کرد: همچنین امسال احداث ۴ خانه بهداشت در روستا‌های تابعه شهرستان با هدف ارتقای بهداشت و سلامت مناطق روستایی در دست اقدام است.

عباسی ضمن قدردانی از همت خیّران سلامت در این شهرستان ادامه داد: ۳۰ میلیارد از طرف خیّران سلامت برای تکمیل طرح بخش دیالیز بیمارستان کمک شده است.

وی از راه اندازی خدمات شیمی‌درمانی هلال‌احمر مهاباد خبرداد و گفت: ۸۵ درصد هزینه درمان بیماران سرطانی توسط بیمه، ۱۵ درصد توسط بیمار و ۵ درصد هم از طرف هلال‌احمر تامین خواهد شد.

عباسی در پایان تکمیل مراحل ساخت ۲ بیمارستان تامین‌اجتماعی و ۳۵۰ تختخوابی مهاباد را جز اولویت‌های مدیریت شهرستان دانست و اظهار کرد: با تکمیل این طرح‌ها سرانه تخت بیمارستان شهرستان از میانگین کشوری نیز بالاتر خواهد رفت.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربند ایلخچی
  • مدیرعامل مس رفسنجان: مشخص شد مشکل تیم بازیکنان نبودند/ با نویدکیا در فصل آینده به دنبال تیمی خوب هستیم
  • مدیرعامل مس: مشخص شد مشکل ما بازیکنان نبودند!
  • پورمحمدی: مس رفسنجان الگوی ادب و اخلاق در فوتبال ایران است
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی را دارد
  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور