Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد عزتی یکی از بازیگران محبوب ایرانی است. جواد عزتی هم اکنون در سینمای ایران فعالیت میکند. همسر جواد عزتی مه لقا باقری می باشد. و در این عکس بازیگران دوزیست و جواد عزتی را مشاهده می نمایید.

بغل کردن جواد عزتی توسط همسرش در جشن حافظ!همسر خودمه ها+فیلم بیوگرافی جواد عزتی

جواد عزتی بازیگر توانمند سینما و تلویزیون ایران متولد 20 دی 1360 است که فارغ التحصیل دیپلم رشته تئاتر از هنرستان سوره می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاصله سنی جواد عزتی و همسرش مه لقا باقری چقدر است؟ آشنایی و ازدواج جواد عزتی با مه لقا باقری زوج هنری سینمای ایران

جواد عزتی بازیگر محبوب فیلم های طنز و جدی در سال 1385 با خانم مه لقا باقری بازیگر کشورمان ازدواج کرده است.آشنایی آنها در دانشگاه سوره و بازی جواد عزتی در پایان نامه مه لقا باقری بوده است. جواد عزتی در تئاتری که مه لقا باقری کارگردانی آن را برعهده داشت حضور داشت و همین همکاری باعث آشنایی بیشتر آنها و ازدواج این زوج محبوب شد.

جواد عزتی با لباس جنجالی!/عکس آغاز فعالیت هنری جواد عزتی در ایران

جواد عزتی بازیگر مطرح سینما و تلویزیون فعالیت خود را با تئاتر آغاز کرد و با سریال قصه های شبانه سعید آقاخانی در سال 1381 به تلویزیون راه یافت. نقش آفرینی او در سریال های مختلف و نقش «بابا اِتی» در سریال قهوه تلخ باعث شهرت بیشتر او شد.

استایل شیک همسر جواد عزتی + عکس

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: دوزیست جواد عزتی پژمان جمشیدی هادی حجازی فر مه لقا باقری جواد عزتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۲۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن یزدانی با عبور از هادی ساعی بهترین المپین ایران می‌شود

دیوید تیلور نتوانست به المپیک پاریس بیاید و آمریکا در وزن 86 کیلوی کشتی آزاد، آرون بروکس را به میدان خواهد فرستاد.

به گزارش طرفداری، خیلی ها می گویند با وجود درخشش فوق العاده آرون بروکس برابر تیلور، شکست قهرمان سابق جهان به خاطر وزن کردن زیاد او بوده و حتی مربی حسن یزدانی می گوید ممکن است این آمریکایی حتی نتواند به فینال مسابقات المپیک برسد و برابر سایر کشتی گیران بازنده خواهد شد.

در این اوضاع و احوال، حسن یزدانی فرصت تاریخ سازی خواهد داشت. یزدانی می تواند با کسب مدال طلا در این مسابقات، رکوردهای مختلف خود را بهتر کند. اگر او بیاید و قهرمان المپیک 2024 شود، به این رکوردها خواهد رسید:

کماکان با 10 مدال المپیک و جهانی، پرمدال ترین کشتی گیر تاریخ ما خواهد شد. با 2 طلا و یک نقره از هادی ساعی عبور کرده و بهترین المپین تاریخ ما خواهد شد. هادی ساعی 2 طلا و یک برنز در المپیک دارد. با 5 طلای جهانی و المپیک، بعد از سوریان و موحد بیشترین مدال طلا را در تاریخ کشتی ایران در این بخش خواهد داشت.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • خاص‌ترین هوادار ایران در تمرین استقلال (عکس)
  • طعنه سنگین سید جواد هاشمی به مهران رجبی (فیلم)
  • نفس بازغی و شهاب حسینی در پشت صحنه گناه فرشته | ببینید
  • آهنگ عاشقانه منوچهر هادی برای دخترش سوفیا (فیلم)
  • ویدئوی آهنگ عاشقانه منوچهر هادی برای دخترش سوفیا
  • طعنه بامزه سید جواد هاشمی به مهران رجبی
  • رئیس‌جمهور: اراده ایران و کشورهای آفریقایی در جهت توسعه روابط اقتصادی است
  • تعهد پاکستان برای اجرایی کردن خط لوله صلح/ پارادایم جدید از قدرت اقتصادی ایران در آسیا
  • «پژمان» در راه شبکه آی‌فیلم فارسی
  • حسن یزدانی با عبور از هادی ساعی بهترین المپین ایران می‌شود