Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@18:23:32 GMT

تسلیت نماینده تبریز به دنبال حادثه سقوط جت آموزشی

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۲۲۱۱۶

تسلیت نماینده تبریز به دنبال حادثه سقوط جت آموزشی

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی درگذشت سه تن از افراد در حادثه سقوط جت آموزشی در تبریز را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج الدینی در تذکری شفاهی در جلسه علنی نوبت عصر امروز مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: به دنبال حادثه ای که صبح امروز در تبریز اتفاق افتاد دو نفر از سرنشینان یک جت آموزشی، سرهنگ صادق فلاحی و سروان  علیرضا حنیفه زاد به شهادت رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنده به خانواده این بزرگواران تسلیت می گویم.

وی گفت: خلبان با رشادت جت را طوری هدایت کرده که به مناطق مسکونی برخورد نکند و جت به دیوار مدرسه ای برخورد کرده که خوشبختانه کسی در آن نبوده است.

نماینده تبریز در ادامه اظهار کرد: اما متاسفانه یک شهروند که در حال خروج از خانه خود بوده جان خود را از دست داده و به خانواده این عزیز نیز تسلیت می گویم.  به خانواده این بزرگواران و مردم تبریز نیز عرض تسلیت دارم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مجلس یازدهم استانی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۲۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات مصدوم حادثه سقوط از آبشار ورخامن

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مازندران از امدادرسانی نیرو‌های امدادی و عملیاتی این جمعیت به فرد سقوط کرده از آبشار ورخامن منطقه دراز کش خبرداد.

دکتر غلامعلی فخاری گفت: با اطلاع مرکز کنترل هماهنگی و عملیات استان خبری مبنی بر سقوط یک نفر از آبشار ورخامن منطقه درازکش دریافت شد که گروه ملیاتی پایگاه امداد و نجات مرحوم رمضانی شهرستان بندپی در کمترین زمان به محل حادثه اعزام شدند.

 فخاری افزود: نجاتگران پس از دسترسی به مصدوم، کمک‌های اولیه و اقدامات پیش‌بیمارستانی را برای او انجام دادند و مصدوم تحویل عوامل اورژانس شد.

دیگر خبرها

  • برخورد پژو با پایه برق در باشت دو کشته بر جای گذاشت
  • قتلگاه نیروهای آمریکایی در تهران کجا بود؟
  • نجات مصدوم حادثه سقوط از آبشار ورخامن
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حادثه سقوط مینی بوس به دره در باغملک
  • فوت مرد ۳۹ ساله بر اثر سقوط از کوه در مرودشت
  • نماینده ویژه رئیس‌ جمهور : نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم
  • جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی در تبریز برگزار می شود
  • فوت پیرمرد ۷۰ ساله بر اثر برخورد قطار
  • فوت پیرمرد ۷۰ ساله بر اثر برخورد قطار 
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی