Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان یزد - حسین سبزواری گفت: با هدف ایجاد زمینه اشتغال، مهارت آموزی، ارتقای توانمندسازی شغلی، کمک به رفع مشکلات مادی و معنوی زندانیان و خانواده‌هایشان و نیز تحقق برنامه‌های ابلاغی و اسناد بالادستی سازمان زندان ها، تفاهم‌نامه همکاری بین اداره کل زندان‌ها و مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد منعقد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل زندان‌های استان با ارائه گزارشی از وضعیت دوره‌های مهارت آموزی در زندان یزد که با همکاری جهاد کشاورزی و منابع طبیعی برگزار می‌شود، خواستار تعامل و همکاری بیش از پیش این نهاد‌ها شد.

حسین سبزواری اظهار داشت: با توجه به اینکه بخش عمده زندانیان از قشر جوان و بزرگسال هستند با فراهم کردن زمینه آموزش و کسب مهارت‌های شغلی و توانمندسازی زندانیان در دوران حبس می‌توان زمینه بازگشت موفق آن‌ها به جامعه را فراهم و با ایجاد شغل از بازگشت مجدد آن‌ها به زندان جلو گیری به عمل آورد.

سید علیرضا اسمعیل زاده حسینی، رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد نیز گفت: این مرکز آمادگی دارد در حوزه‌های مختلف خدمات آموزشی، مهارتی، عملی، میدانی و آزمایشگاهی با مشارکت شرکت‌های دانش بنیان انجام دهد و اقدامات سازنده‌ای در زمینه افزایش مهارت‌های شغلی زندانیان در حوزه‌های باغبانی و زراعت، شیلات، پرورش دام سبک و سنگین به عمل آورد.

انتهای پیام/و

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زندان ها تفاهم نامه همکاری توانمندسازی منابع طبیعی زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۲۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر قطع ۴۰ اصله درخت در کجور آرشیوی است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌کاربران فضای مجازی غرب مازندران متنی کوتاه با عنوان " فاجعه‌ای دیگر در البرز مرکزی؛ قطع درختان پهن پیکر در بخش کجور نوشهر" منتشر و اعلام کردند ۴۰ اصله درخت قطور و پهن پیکر در اراضی روستای منجیر این بخش توسط افرادی ناشناس قطع شده است

رییس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان چالوس در خصوص این خبر گفت: محل قطع این درختان در مستثنیات اشخاص در نزدیکی ساختمان اداره محیط زیست منطقه قرار داشت که پارسال با مجوز اداره منابع طبیعی قطع شده است.

عبدالله شمس با تاکید بر حفاظت و حراست از عرصه‌های منابع طبیعی از سوی همگان از اهالی منطقه و همیاران طبیعت خواست در صورت مشاهده هرگونه تخریب منابع طبیعی، از طریق شماره‌های ۱۵۰۴ و ۱۳۹ یگان حفاظت منابع طبیعی را مطلع کنند.

دیگر خبرها

  • انعقاد تفاهم‌نامه‌ بنیاد نخبگان و آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • آغاز همکاری‌ های حمل‌ ونقل بین‌ المللی و ترانزیتی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار
  • فارس رتبه نخست کشور در تولید هسته‌های اولیه بذری کشور
  • ماجرای قطع ۴۰ اصله درخت در کجور چیست؟
  • تصاویر قطع ۴۰ اصله درخت در کجور آرشیوی است
  • امضا دو تفاهم نامه علمی در همایش ملی تحول دیجیتال
  • ایران و پاکستان در اجرایی کردن توافقات همکاری دوجانبه مصمم هستند
  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • امضای تفاهم‌نامه اجرای طرح فیبر نوری در شهر بیرجند