Web Analytics Made Easy - Statcounter

مازندران- مدیراجرایی یادواره سرداران و ۳۱۳ شهید گردان حمزه سیدالشهدا از برگزاری پنجمین یادواره شهدای این گردان در پنجم اسفندماه همزمان با نماز مغرب و عشاء در مصلی بزرگ نمازجمعه تنکابن خبر داد.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، ناصر علینژاد در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی با اعلام اینکه مراسم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می شود، اظهار کرد: گردان حمزه سیدالشهدا در لشکر ۲۵ کربلا فعالیت داشته و رزمندگانش از استان های شمالی، مازندران و گیلان و گلستان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: این یادواره با محوریت شهیدان حسن قورچی بیگی و ابراهیم جهان بین برگزار می شود.

علینژاد با اشاره به اینکه عصر شعری در این ارتباط در تنکابن برگزار شد، افزود: برنامه شب خاطره نیز با روایت دو نفر از فرماندهان گردان حمزه، سوم اسفند در مسجد جامع سلمانشهر برگزار می شود.

مدیر اجرایی یادواره سرداران و ۳۱۳ شهید گردان حمزه سیدالشهدا با بیان اینکه بُن مایه گردان حمزه در شهرستان قائم شهر بوده و فرماندهی آن را دو سردار بزرگ، سردار شهید جعفر شیرسوار و سردار شهید ناصر بهداشت برعهده داشتند، یادآور شد: این گردان ۴ شهید مدافع حرم همچون، شهیدان محمد بلباسی، رحیم کابلی، بُریری و کمالی تقدیم انقلاب کرده است.

وی از برپایی نشست های منطقه ای با رزمندگان این گردان خبر داد و افزود: شناسنامه گردان حمزه سیدالشهدا بصورت مکتوب تدوین شده و بزودی به چاپ انبوه خواهد رسید. همچنین چاپ کتاب خاطرات رزمندگان گردان حمزه در دستور کار قرار دارد.

مدیراجرایی یادواره سرداران و ۳۱۳ شهید گردان حمزه سیدالشهدا در ادامه یادآور شد: در حاشیه برگزاری یادواره بدنبال شناسایی و آزادی افراد منتسب به خانواده ایثارگران که بدلیل مشکلات غیرعمد در زندان بسر می برند، هستیم.

همچنین ۱۰ سری جهزیه تهیه و تقدیم خانواده های نیازمند خواهد شد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: یادواره مازندران برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۲۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد

ایسنا/یزد مراسم یادواره شهید گمنام به مناسبت چهارمین سالگرد تدفین این شهید در دانشگاه علم و هنر وابسته به سازمان جهاددانشگاهی یزد برگزار می‌شود.

این آیین به مناسبت چهارمین خاک سپاری سالگرد شهید گمنام در محوطه دانشگاه علم و هنر یزد بعد از نماز مغرب و عشاء سه شنبه یازدهم اردیبهشت ماه در جوار یادمان این شهید گمنام برگزار می‌شود.

سخنران این مراسم آیت الله «سید کاظم مدرسی» امام جمعه بخش مرکزی شهر یزد و «هادی قاسمی» رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور هستند.

مداحی «مجتبی رمضانی» و اجرای گروه سرود فجر جاوید از دیگر برنامه‌های مراسم است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای حسین آباد دورود
  • دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور
  • معرفی نفرات برتر تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود
  • امت اسلام در کنار همدیگر به یک دشمن واحد توجه کنند
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا
  • سردار اشتری: شهید حجازی دارای سبک فرماندهی بود
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد
  • یادواره خانگی شهید جابر صمدی در چهار برج