Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@23:08:48 GMT

بخشی از نیروگاه اصفهان در دست تعمیر است

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۲۲۱۷۸

بخشی از نیروگاه اصفهان در دست تعمیر است

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان - عبدالرضا صفری کسب آمادگی تولید انرژی الکتریکی و کمک به پایداری شبکه سراسری تولید را از فعالیت‌های تعمیراتی سالانه برشمرد و گفت: تاکنون در تعمیرات اساسی واحد دوم ۳۲۰ مگاواتی شماره پنج بخار از آغاز فصل تعمیرات فعالیت‌های گسترده‌ای شده است.

نوع تعمیرات واحد‌ها، در مدت زمانی خاص براساس ساعت کارکرد و نیاز‌های تعمیراتی به انواع تعمیرات اساسی، نیمه اساسی و بازدید‌های دوره‌ای در واحد‌های بخاری تقسیم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته او در تعمیرات سنگین واحد دوم ۳۲۰ مگاواتی، همه تجهیزات و ادوات دوار همچون توربین، پمپها، فن‌ها به طور کامل باز و پس از بازبینی در صورت نیاز پس از تعویض قطعات معیوب آماده راه اندازی می‌شوند.

معاون نگهداری و تعمیرات نیروگاه اصفهان می‌گوید متخصصان این نیروگاه در حال اجرای تعمیرات اساسی تعویض پره‌های ردیف آخر توربین LP، تعویض پگینگ و ورق‌های جدا کننده برج خنک کن، تعویض پره‌های چرخ کورتیس ثابت توربین HP، تعویض هفت هزار عدد لوله خنک کن داخل کندانسور، تعویض هیتر فشار قوی ۷ B، تعویض دوعدد لوله‌های رایزر برج خنک کن از نوع GRP، تعویض سیستم کنترل و حفاظت فیدپمپ‌ها بر پایه PLC، نصب و اجرا سیستم سوپر وایزری جدید توربو ژنراتور، بازسازی اسکانر‌های مشعل‌های بویلر هستند.

ساخت همه قطعات یدکی در این تعمیرات در داخل کشور و به همت متخصصان داخلی اجرا می‌شود.

نیروگاه اصفهان دارای پنج واحد بخاری مولد برق با ظرفیت‌های متنوع و مجموع توان تولید نامی ۸۳۵ مگاوات برق در جنوب غربی اصفهان و در مجاورت رودخانه زاینده رود واقع شده است که در صورت تامین اب و سوخت مورد نیاز، توانایی تولید مقدار معادل برق مورد نیاز کلان شهر اصفهان در بیشتر فصول را دارد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروگاه اصفهان تولید انرژی الکتریکی برق رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۲۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ابراهیم کاویانی با اشاره به اینکه وجود کالا‌های اساسی و ثبات قیمت‌ها نقش به سزایی در زندگی روزانه مردم دارد، گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۴۴ مورد نظارت و بازرسی از فروشگاه‌های فروش کالا‌های اساسی توسط واحد نظارت و بازرسی این مدیریت و کارگروه گشت مشترک شهرستان انجام شد.

وی افزود: ۶۵ مورد پایش از واحد‌های خبازی و ۷۷ مورد از فروشگاه‌های مرغ، قصابی‌ها و خواربار و میوه فروشی‌های سطح شهرستان انجام شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان عباس آباد ادامه داد: پس از انحام این بازرسی‌ها سه پرونده تخلف از واحد‌های خبازی با ارزش ریالی ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال در سامانه سیمبا ثبت شد.

وی به مردم توصیه کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف در فروش کالا‌های اساسی مراتب را به سامانه ۱۲۴ اطلاع داده تا با متخلفین برخورد قانونی شود.

دیگر خبرها

  • تعمیر و تعویض لوله‌های آب آشامیدنی روستای مرزانک
  • واحد سیار فرآورشی آزادگان جنوبی تعمیر شد
  • مراقبت‌های ضروری بعد از تعویض مفصل زانو + فیلم
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی با کاهش دوره تعمیرات اساسی
  • توضیحات روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز در خصوص آتش سوزی ترانس برق
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی با کاهش دوره تعمیرات اساسی 
  • قیمت تعمیر انواع مبل
  • نقش اساسی سدها در کنترل سیلاب و تأمین آب سیستان و بلوچستان
  • اورهال واحد سیار فرآورشی اسکید مونتد با ظرفیت بیش از ۵۰ هزار بشکه در روز