Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان رشت - از هفته هجدهم و در آغاز نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان تیم شهرداری آستارا از ساعت ۱۴ امروز در ورزشگاه وحدت این شهر پذیرای تیم خیبر خرم آباد است.

شهرداری آستارا تیمی که این فصل برای مدعی شدن و صعود بسته شده بود در پایان نیم فصل صاحب رتبه دهم شد و پایان رافت هم در نیمه‌های راه به عنوان سرمربی جایگزین فرشاد پیوس شد تا بندرنشینان به نیم فصل دوم امیدوار باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیبر خرم آباد تیم کهکشانی این فصل رقابت‌ها با توجه به بودجه مناسب و امکانات بدون نقص گزینه اصلی صعود محسوب می‌شوند و حالا عبدالله ویسی در نیم فصل دوم تنها برای یک هدف که صعود است می‌جنگد.

این تیم با ۳۳ امتیاز در رده دوم قرار دارد.

آرمان گهر سیرجان - ملوان بندرانزلی؛ جنگ مدعیان در سیرجان

در دیگر مسابقه هفته هجدهم لیگ دسته یک فوتبال تیم ملوان بندر انزلی صدرنشین مقتدر این رقابت‌ها در ورزشگاه امام علی سیرجان میهمان تیم آرمان گهر است.

شاگردان مازیار زارع در تیم ملوان بندرانزلی با کسب ۳۹ امتیاز و پس از قهرمانی در نیم فصل رقابت‌ها و حفظ فاصله امتیازیش با سایر رقبا حالا یک نیم فصل دست نخورده تا صعود به لیگ برتر را پیش روی خودش می‌بینند و به خوبی می‌دانند که این بازی در سیرجان برای قوی سپید از اهمیت خاصی برخوردار است.

در آن سوی میدان آرمان گهر سیرجان در این فصل همراه با قاسم شهبا یکی از مدعیان جدی صعود به حساب می‌رود و تا به اینجا با توجه به جذب بازیکنان لیگ برتری نتایج خوبی هم کسب کرده است، اما در هفته‌های اخیر پس از انتقال این باشگاه به شرکت جهاد نصر سیرجان اوضاع این تیم خوب پیش نمی‌رود.

آرمان گهر با ۲۹ امتیاز در رتبه چهارم جدول رده بندی قرار دارد و تقابل انگیزه‌های این تیم با صدرنشین لیگ آزادگان بر جذابیت‌های این دیدار می‌افزاید.

 

 

انتهای پیام/م.‌ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جام آزادگان لیگ دسته یک آرمان گهر نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۲۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیاده‌روهای خیابان ۱۹ دی قم نوسازی می‌شود

مدیر منطقه هفت شهرداری قم گفت: پیاده‌روسازی خیابان ۱۹ دی از محور استاد فقیهی تا چهارراه بازار در حال انجام است.

محمد رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به مسئله پارکینگ در این منطقه، اظهار کرد: در منطقه هفت پارکینگ زائر، پارکینگ شرقی حرم، پارکینگ رودخانه و پارکینگ شهید کاظمی به عنوان پارکینگ‌های عمومی ایجاد شده‌اند.

وی با اشاره به محدودیت فضایی برای احداث پارکینگ‌های جدید در منطقه هفت افزود: در صورت به نتیجه رسیدن پروژه بسط شرقی و تکمیل پارکینگ‌های در دست کار در هسته مرکزی، شرایط پارکینگ‌های این منطقه بهبود خواهد یافت.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم با اشاره به اقدامات این منطقه برای رودخانه، خاطرنشان کرد: در بلوار سردار شهید سلیمانی اصلاح کف و بهسازی آسفالت صورت گرفت، همچنین اصلاح هندسی برداشتن نرده‌ها و اصلاح جداول در این بلوار به سمت حرم مطهر نیز انجام شد.

رمضانی اضافه کرد: سال گذشته یک تابلیه روی رودخانه به منظور کاهش ترافیک با هزینه ۱۱ میلیارد تومانی انجام شد که موجب رضایتمندی بسیاری برای مردم و زائران می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پیاده‌روسازی خیابان ۱۹ دی از مخابرات تا چهارراه بازار در حال انجام است، عنوان کرد: این کار به بهبود وضعیت تردد عابر پیاده منجر خواهد شد.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم با اشاره به اقدامات انجام شده برای بهسازی بافت تاریخی شهر قم، گفت: جداره‌سازی در بعضی نقاط با همکاری میراث فرهنگی و سازمان بهسازی اطراف حرم در منطقه صورت گرفت که موجب بهبود سیما و منظر در بناهای تاریخی شد، از آن جمله می‌توان به بهسازی گاراژ شمس‌العماره در چهارراه بازار اشاره کرد.

رمضانی با اشاره به بودجه ۳۵۵ میلیارد تومانی منطقه هفت شهرداری قم، افزود: از مهم‌ترین پروژه‌های در دست اقدام در این منطقه زیرگذر امام موسی صدر است.

کد خبر 748145

دیگر خبرها

  • صعود شیرین یک پرسپولیسی دور از پرسپولیس
  • پیاده‌روهای خیابان ۱۹ دی قم نوسازی می‌شود
  • تارتار بیخیال سهمیه آسیا نمی‌شود (عکس)
  • صعود گل گهر، هوادار و چادرملو، ملوان و تراکتور/ استقلال ملاثانی یک- سپاهان 2
  • صعود گل گهر به یک چهارم با پیروزی مقابل فجرسپاسی
  • جام حذفی فوتبال/ تراکتور، ملوان و گل گهر به مرحله یک چهارم صعود کردند
  • صعود گل گهر، هوادار و چادرملو، ملوان و تراکتور/ استقلال ملاثانی یک- سپاهان یک
  • صعود گل‌گهر به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • گزارش زنده: ملوان ۰-۰ سایپا
  • رقابت بیش از ۳ هزار داوطلب کنکور سراسری در سیرجان