Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@11:44:09 GMT

عصرانه خبری شهرهای ایران در دوم اسفندماه

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۲۲۵۲۹

عصرانه خبری شهرهای ایران در دوم اسفندماه

در این بسته خبری از پرداخت الکترونیک کرایه تاکسی در قزوین تا بی‌خطرسازی سه تن پسماند در ساری و اختصاص هزار تن قیر به شهرداری اردبیل را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
احداث پارک محله‌ای حسن‌آباد نهاوند

مجید یوسفی‌نوید، شهردار نهاوند گفت: به منظور تقسیم عادلانه خدمات و امکانات در همه مناطق شهر نهاوند، پارک محله‌ای در منطقه حسن آباد احداث می‌شود.

جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی در ابهر

حسین کرمی، سرپرست شهرداری ابهر به وجود نخاله‌های ساختمانی در سطح شهر اشاره و با بیان اینکه در حفظ منظر و سیمای شهری همه شهروندان باید مشارکت کنند، خاطرنشان کرد: نخاله‌های ساختمانی چهره نازیبایی برای شهرها رقم می‌زند، از این رو جمع‌آوری نخاله‌ها در ایام مانده تا عید انجام می‌شود.

پرداخت الکترونیک کرایه تاکسی در قزوین

شیما زرآبادی‌پور، سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین از الکترونیکی شدن پرداخت کرایه تاکسی از طریق کد کیو.آر (QR) در این شهر خبر داد.

اختصاص پارک آفرینش بجنورد به بانوان

علی کشمیری، معاون فنی و عمرانی شهرداری بجنورد از تعیین ۲۰ هزار مترمربع از پارک آفرینش برای استفاده بانوان خبر داد و گفت: امنیت بالا و وجود تجهیزات مناسب ورزشی از جمله مزایای این پارک است.

بهسازی معابر کم برخوردار شهر زرند

وحیدرضا نخعی، رئیس واحد آسفالت و زیرسازی شهرداری زرند بهسازی معابر را از جمله مطالبات جدی شهروندان از شهرداری دانست و افزود: اجرای این طرح در راستای کسب رضایت شهروندان و ایجاد یک راه دسترسی آسان برای شهروندان در معابر مناطق کم‌برخوردار در حال انجام است.

بی خطرسازی روزانه ۳ تن پسماند بیمارستانی در ساری

عباس غفوری، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری گفت: با توجه به شیوع کرونا، در شهر ساری روزانه حدود سه تن زباله‌های عفونی از بیمارستان‌ها جمع‌آوری و پس از بی خطرسازی، حمل و دفن بهداشتی می‌شود.

توسعه فضای سبز شهری رفسنجان

مجید کهنوجی، شهردار رفسنجان این شهر را یکی از شهرهای پیشگام در توسعه فضای سبز دانست و گفت: افزایش سرانه فضای سبز مناطق کم‌برخوردار در دستور کار شهرداری قرار دارد.

اختصاص بیش از هزار تن قیر رایگان به شهرداری اردبیل

شهردار اردبیل گفت: با اختصاص یک هزار و ۲۰۰ تن قیر رایگان به شهرداری اردبیل بهسازی خیابان و کوچه‌های این شهر آغاز می‌شود.

گسترش فضای سبز شهری خرم‌آباد

احمد بیرانوند، سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری خرم‌آباد گفت: به منظور نگه‌داری و توسعه فضای سبز، عملیات خاک‌برداری، خاک‌ریزی و کاشت چمن پارک اسدآبادی در حال انجام است.

کد خبر 557119

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهرداری شهرداری ها خدمات شهری ساماندهي شهري نهضت آسفالت پسماند شهري پرداخت الکترونیکی جمع آوري و پاكسازي پاکسازی شهر توسعه فضای سبز مطالعات بهسازی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۲۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث مخزن ۱۶۰ هزار مترمکعبی سیل‌بند پارک کوهستان در یزد + فیلم

معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهری شهرداری یزد از بسیج ماشین‌آلات برای اجرای مخزن ۱۶۰ هزار مترمکعبی در مجاورت پارک کوهستان در کوتاه‌ترین زمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، از روز گذشته عملیات ساخت یک مخزن ۱۶۰ هزار مترمکعبی در سیل بند پارک کوهستان یزد به همت شهرداری و دستگاه‌های مختلف آغاز شده است.

محمدجواد آقایی، معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهری شهرداری یزد در این خصوص اظهار کرد: احداث این سیل بند با همکاری سپاه الغدیر، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، سازمان همیاری شهرداری‌های استان، استانداری و شرکت معدنی و صنعتی چادرملو برای تأمین ماشین آلات صورت گرفته است.

وی افزود: در نظر داریم در کوتاه‌ترین زمان ممکن مخزن ۱۶۰ هزار متر مکعبی در سیل بند پارک کوهستان اجرا شود.

معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهری شهرداری یزد خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح بخش عمده‌ای از روان آب‌های بالادست پارک کوهستان مدیریت شده و ایمنی شهر حفظ می‌شود.

کد خبر 748775

دیگر خبرها

  • خبری که تیر خلاص را به سارا و نیکای پایتخت زد 
  • اضافه شدن ۱۰۴ بوستان طی ۸ سال در قم
  • احداث مخزن ۱۶۰ هزار مترمکعبی سیل‌بند پارک کوهستان در یزد + فیلم
  • سامانه دهک ریاست جمهوری فعال نشده است | مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند
  • ارزش افزوده در شهرهای کوچک ناچیز است و باید این قانون اصلاح شود
  • استقبال گسترده زائران و مجاوران رضوی از جشنواره لاله‌های مشهد
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • طرح جامع شهری در شهرهای کوچک بلاتکلیف مانده است
  • شوراها پل ارتباطی دولت و مردم
  • انتقاد استاندار لرستان از تورم شدید نیروی کار در شهرداری‌ها