Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، گزیده‌ای از مهمترین اخبار واحدهای دانشگاه آزاد  اسلامی سراسر کشور در دو شنبه (۲ اسفند)   را در ادامه می‌خوانید:

برگزاری ایده آرای کشاورزی و علوم دامی، طیور و آبزیان در واحد شهرکرد

رشید ریاحی، مدیر مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد با اشاره به اینکه ایده‌آرا  کشاورزی و علوم دامی با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد و دانشگاه های آزاد اسلامی واحد شاهین شهر و لنجان، برگزار می‌شود، گفت: به منظور تحقق گام دوم دانشگاه، این رویداد، ۱۷ اسفند ماه سال جاری، در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارکرد: استفاده از افزودنی های نو پدید در تغذیه دام، طیور، زنبور عسل و آبزیان، استفاده از ضایعات کشاورزی، پسماندها، محصولات فرعی کارخانه ها و صنایع تبدیلی کشاورزی در تغذیه دام، بیوتکنولوژی و اصلاح نژاد دام، نانوتکنولوژی در تغذیه دام، اثر تغذیه در بهبود کمی و کیفی تولیداتدام و طیور، بومی سازی صنایع غذایی در تغذیه دام و فیزیولوژی دز تغذیه دام از مهمترین محورهای این رویداد است.

ریاحی یادآور شد: ۱۴ اسفند ماه ۱۴۰۰ آخرین مهلت برای ارسال ایده است و  پس از داوری در روز برگزاری رویداد، به ایده های برتر جوایزی ارزنده اهداء خواهد شد.

تدوین ۱۷۹ موضوع و ۱۴ سرفصل در عرصه  نیازسنجی پژوهشی آموزه های مهدویت

 حجت الاسلام  ابراهیم اکبری، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و دبیر دبیرخانه مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز با اعلام این خبر گفت : به منظور توسعه و ترویج دکترین مهدویت و در راستای تبیین آموزه های مهدویت و همزمان با در آستانه قرار گرفتن ایام ماه شعبان المعظم، با برنامه ریزی بعمل آمده دبیرخانه مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز طرح نیازسنجی پژوهشی آموزه مهدویت را در۱۷۹موضوع در ۱۴ سرفصل مانند( آموزه ی مهدویت در قرآن و روایات، روانشناسی ، ادبیات، رسانه، آینده پژوهی، مدیریت، اقتصاد، تمدن، ادیان، اخلاقی و تربیتی، کلامی، جامعه شناسی، سیاسی و مطالعات فرهنگی ) تدوین کرده است.

وی افزود: طرح مذکور در قالب طرح های پژوهشی، تألیف و تدوین کتاب و مقاله های پژوهشی، تدوین رساله ها و پایان نامه های دکتری و ارشد، کرسی های نظریه پردازی و کرسی های علمی تخصصی در سطح جامعه نخبگانی استان البرز اجرا می گردد.

اکبری تاکید کرد: دبیرخانه مهدویت با اجرای این گونه فعالیت های علمی پژوهشی و فرهنگی می تواند گامی کموثر در نهادینه کردن فرهنگ مهدویت و محقق شدن مسیر شکل گیری تمدن نوین اسلامی بردارد.

برگزاری دومین رویداد ملی کرسی‌های آزاداندیشی با عنوان اندیشه برتر در استان سمنان

مهدی سلطانی‌فر، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان  هدف از برگزاری این رویداد ملی را ۵ محور اصلی معرفی کرد و افزود: تضارب آرا میان متفکرات متکثر برای حل مسایل کشور، ایجاد محیط مطلوب برای بیان آزادانه و مسئولانه اندیشه‌ها در دانشگاه با توجه به تقویت مؤلفه‌های وحدت، امنیت ملی و ارزش‌های اسلامی، ارتقاء فرهنگ نقدپذیری، تفکر خلاق و ایجاد شور و نشاط میان دانشجویان، تمرین و تقویت فعالیت‌های گروهی منسجم و هدفمند، تقویت انگیزه‌های دانش و آگاهی در میان دانشگاهیان و ایجاد بستر مناسب برای تشویق و زمینه‌سازی از اهداف اصلی این رویداد ملی است.

 سلطانی فر گفت: مرحله استانی دومین رویداد ملی کرسی‌های آزاداندیشی با عنوان اندیشه برتر در موضوعات سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در سطح واحدهای استان سمنان در حال برگزاری است. به‌گونه‌ای که در موضوع سیاسی در روز یکشنبه اول اسفند ماه در واحد گرمسار ، موضوع فرهنگی دوشنبه ۲ اسفند ماه در واحد شاهرود ، موضوع اجتماعی سه شنبه ۳ اسفند در واحد دامغان و موضوع اقتصادی چهارشنبه ۴  اسفند  در واحد سمنان  برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: گروه‌های شرکت‌کننده در دو موضع مخالف و موافق در موضوعاتی که از قبل در اختیارشان قرارگرفته است باهم به رقابت خواهند پرداخت و برگزیدگان مرحله استانی به مرحله ملی راه خواهند یافت.

آلبوم «سیَلک- نمای شرقی»  موسیقی کلاسیک حائز دیپلم افتخار شد

علی رادمان، عضو هیات علمی گروه موسیقی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز با ارائه آلبومی به نام «سیَلک- نمای شرقی» در سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر در بخش آهنگ‌سازی موسیقی کلاسیک حائز دیپلم افتخار شد.

جایزه باربَد در بخش آهنگسازی سی‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی فجر برای  آلبوم  «سیَلک ـ نمای شرقی» به علی رادمان تعلق گرفت.

این اثر  برای نخستین بار در این جشنواره با اجرای ارکستر معاصر پارس به رهبری علی رادمان اجرا شد.

انتهای پیام/

زهرا سلیمانی کد خبر: 1130664 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تغذیه دام رویداد ملی اسفند ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۲۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی میز خدمت دانشگاه آزاد اسلامی رودسر و املش در نماز جمعه 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، همزمان با سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری وهفته بزرگداشت مقام معلم میز خدمت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودسر و املش در مصلای نماز جمعه رودسر برپا شد.

این میز خدمت به‌منظور پاسخگویی مطلوب به شهروندان میز خدمت با حضور اعضای هیئت رئیسه این دانشگاه در مصلای نماز جمعه شهرستان رودسر برپا شد.

بهمن پنجعلی‌زاده مرسه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودسر و املش در حاشیه این مراسم به خبرنگار آنا گفت: دانشگاه آزاد اسلامی خانواده بزرگ و شجره طیبه نظام جمهوری اسلامی بوده که خدمات فراوانی در حوزه آموزش، پژوهش و فرهنگ ارائه کرده و به‌عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه غیر دولتی جهان منشأ خدمات ویژه‌ای در زمینه‌های مختلف علمی، فناوری، پژوهشی و فرهنگی به کشور بوده و تأثیر آن بر توسعه علمی کشور بر هیچ کس پوشیده نیست.

میز خدمت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودسر و املش پس از خطبه‌های نمازجمعه با هماهنگی دفتر امام جمعه به مدت یک ساعت در مصلای شهرستان رودسر بر پا شد و نمازگزاران حاضر موضوعات خود را به شکل مستقیم با مسؤلان این دانشگاه در میان گذاشتند.

به گزارش آنا، دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودسر و املش در تاریخ ۲۴ بهمن سال ۱۳۸۲ به دنبال درخواست‌های مردمی و پیگیری شخصیت‌های علمی و فرهنگی شهرستان به عنوان مرکز زیر نظر واحد لاهیجان با پذیرش ۱۰۰ دانشجو در یک ساختمان استیجاری راه اندازی و فعالیت خود را آغاز کرد و در یال ۱۳۸۶ به واحد مستقل دانشگاهی تبدیل شد، هم اکنون این واحد دانشگاهی در زمینی به مساحت ۵ هکتار و ساختمان آموزشی به مساحت ۷ هزار متر مربع با بیش از ۵۰ رشته تحصیلی در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد و ۶۵۰۰ فارغ‌التحصیل نقش بسیار مهمی در توسعه فضای علمی، آموزشی و فرهنگی شهرستان‌های رودسر و املش ایفا کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نتایج سومین المپیاد تخصصی برق دانشگاه آزاد اشکذر اعلام شد
  • برپایی میز خدمت دانشگاه آزاد اسلامی رودسر و املش در نماز جمعه 
  • لزوم توجه به فعالیت‌های پژوهشی حوزه مهدویت در دانشگاه‌ها
  • فعالیت در حوزه مهدویت به بدنه دانشگاه سرایت کند
  • رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا تا 13 اردیبهشت ادامه دارد
  • رویداد بزرگ صدرا در دانشگاه آزاد بویین‌زهرا آغاز به کار کرد
  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد همدان
  • رویداد علمی «خشتانه» چه هدفی دارد؟/از ساخت عناصر معماری در قالب کوچک تا ورکشاپ‌های تخصصی
  • اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی به کار خود پایان داد
  • مهارت آموزی به یک هزار دانشجو در واحد‌های صنعتی دزفول