Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-06@22:21:45 GMT

واکنش نادال به واکسن نزدن جوکوویچ

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۲۲۷۳۶

واکنش نادال به واکسن نزدن جوکوویچ

آفتاب‌‌نیوز :

رافائل نادال که در فینال تنیس آزاد استرالیا ۲۰۲۲ دانیل مدودف را شکست داده بود، گفت: بدیهی است که مدودف به زودی تنیسور اول جهان می‌شود. نواک جوکوویچ ۳۴ ساله است. من ۳۶ ساله می‌شوم و فدرر هم ۴۰ سال خواهد داشت. بازیکنان جوان می‌آیند و در رنکینگ جهانی صعود می‌کنند. دانیل مدودف بازیکن بسیار قوی و باورنکردنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او شماره یک جهان خواهد بود.

نادال در واکنش به تصمیم نواک جوکوویچ برای عدم تزریق واکسن کرونا حتی در صورت محرومیت از شرکت در گرنداسلم‌ها اظهار داشت: اگر نواک نتواند بازی کند، این موضوع روی خود او تاثیر خواهد گذاشت. به نظرم بازی نکردن نواک تاثیری در گرنداسلم‌ها ندارد. هر کسی خودش تصمیم می‌گیرد و با آن زندگی می‌کند. امیدوارم همه وحشت ناشی از همه‌گیری کرونا پایان یابد و ما بتوانیم به زندگی عادی بازگردیم. افراد زیادی آسیب دیدند. اگر هم به نواک اجازه بازی داده شود به او خوشامد می‌گویم.

منبع: خبرآنلاین

منبع: آفتاب

کلیدواژه: رافائل نادال نواک جوکوویچ واکسیناسیون کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۲۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین تصمیم گرفته می‌شود

به گزارش قدس آنلاین آتیلا حجازی درباره حضورش در سازمان لیگ اظهار کرد: امروز جلسه هماهنگی قبل از بازی استقلال و ذوب‌آهن بود. تیم ما در شرایط آرمانی قرار دارد و فقط یک نکته باقی می‌ماند که خیلی دوست ندارم درباره‌اش صحبت کنم. دوست دارم هواداران فردا به عنوان بازوی توانمند کنارمان باشند.

وی در مورد برگزاری بازی استقلال با پیکان در هفته پایانی لیگ برتر که گفته می‌شود با حضور تماشاگران برگزار می‌شود، گفت: در این مورد صحبت خواهیم کرد و نباید پیش‌داوری کنیم. در حال صحبت کردن هستیم تا بهترین راهکار را انتخاب کنیم.

دیگر خبرها

  • تحسین لوکا مودریچ توسط نواک جوکوویچ و جود بلینگام: لوکیتا باورنکردنی است
  • آقای مدودف همچنان تهدیدهای بزرگ می‌کند؛ فاجعه جهانی در راهه؟
  • مدودف: پاریس، واشنگتن و لندن هدف قرار خواهند گرفت
  • صدرنشینی جوکوویچ و صعود روبلف به رده ششم رنکینگ ATP
  • اوج گیری انتقادات از اسرائیل در واکنش به بسته شدن دفتر الجزیره
  • ویسی به سیم آخر زد؛ اصلا 10 میلیارد جریمه کنید، در جمهوری اسلامی ایران زندگی می‌کنیم و این می‌شود عدالت؟!
  • حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین تصمیم گرفته می‌شود
  • نادال: همه چیز از نو شروع می‌شود
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل ذوب‌آهن و استقلال| تصمیم نکونام در واکنش به جنجال یک فیلمبردار در فولادشهر +عکس وفیلم
  • (ویدئو) واکنش جالب یک «تنبل» بعد از دیدن بچه گمشده‌اش