Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@04:27:08 GMT

شهر لوازم خانگی آغاز به کار کرد

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۲۲۸۹۸

شهر لوازم خانگی آغاز به کار کرد

گفتنی است در این هایپر تخصصی لوازم خانگی، شاهد عرضه ی انواع لوازم الکترونیکی اعم از یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، اجاق گاز مبله، اجاق گاز رو میزی، وسایل برقی آشپزی، تلویزیون، وسایل سرمایشی و گرمایشی و هم چنین وسایل غیر الکترونیکی نظیر انواع سرویس قابلمه، سرویس ظروف غذاخوری، مبلمان و کالای خواب نیز هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط خرید لوازم خانگی
 

یکی از ویژگی های برجسته و بارز شهر لوازم خانگی، شرایط خرید مناسب و همچنین تنوع بی نظیر فروش اقساطی است.

به این معنا که هم وطنان عزیز می توانند با هر قدرت خریدی با مراجعه به شهر لوازم خانگی اقدام به خرید جهیزیه و یا وسایل مورد نیاز منزل خود نموده و سپس با انتخاب یکی از شرایط متنوع پرداخت، اقدام با بازپرداخت اقساط خود نمایند.

تضمین قیمت، تضمین کیفیت، اصالت کالا

یکی از رویکردهای اصلی شهر لوازم خانگی در ارائه ی انواع لوازم منزل توجه به کیفیت و اصالت کالاست.

در واقع این هاپیر تخصصی فرش تلاش کرده که بهترین و معتبرترین لوازم منزل را گرد هم آورده تا خریداران محترم در حین انتخاب و خرید دغدغه ای بابت اصالت و کیفیت کالاها نداشته باشند.

از سوی دیگر تضمین قیمت نیز به مراجعه کنندگان شهر لوازم خانگی این آسودگی خاطر را می دهد که کالای مورد نظرشان را با مناسب ترین قیمت ممکن خریداری می کنند.

اما دسته بندی کالاها در شهر لوازم خانگی شامل چه مواردی است؟

لوازم برقی

مهم ترین بخش لوازم خانگی بدون شک کالاهای برقی و الکترونیک هستند. لوازم برقی منزل طیف بسیار گسترده ای داشته و از لوازم آشپزخانه گرفته تا وسایل نظافت و سرمایش و گرمایش خانه را شامل می شود.

کالاهایی نظیر ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال، فریزر، اجاق گاز، پلوپز، سرخ کن، جاروی شارژی، جارو برقی، اتو، پنکه، ماکروویو، چای ساز، آبمیوه گیری و ... از جمله ی پر طرفدارترین و پر کاربرد ترین لوازم خانگی منزل به شمار می آیند که در شهر فرش می توانید انواع مختلف و متنوعی از آن ها را با قیمت ها و شرایط فروش استثنائی پیدا کنید.

ظروف پخت و پز

یکی دیگر از مهم ترین کالاهای مورد نیاز برای منزل، محصولات مربوط به پخت و پز و ظروف سرو غذا هستند.

انواع قابلمه، تابه، زودپز، سرویس بشقاب، سرویس قاشق و چنگال، ظروف پذیرایی و ... را می توان از جمله ی پرکاربردترین ظروف آشپزخانه دانست که تنوع وسیع آن در شهر لوازم خانگی، کارِ انتخاب را برای هم وطنان عزیز بسیار آسان تر نموده است.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

برچسب‌ها لوازم خانگی رپرتاژ آگهی وسایل و لوازم خانگی آگهی بازرگانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لوازم خانگی رپرتاژ آگهی وسایل و لوازم خانگی لوازم خانگی رپرتاژ آگهی وسایل و لوازم خانگی آگهی بازرگانی شهر لوازم خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۲۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت یک معلم درحوزه تدریس به دانش آموزان خاص

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ میر حافظ حسینی که از سال ۱۳۹۲ تا کنون به دانش آموزان نابینا آموزش می‌دهد با برجسته سازی وسایل آموزشی ازجمله وسایل ریاضی و جغرافیا و علوم زمینه آموزش ساده را برای دانش آموزان نابینا فراهم کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


این معلم پرتلاش در جشنواره جایزه معلم بهمن سال ۱۴۰۲ در تهران برگزیده شد.

دیگر خبرها

  • آغاز مزایده فروش بیش از یک هزار و سیصد دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در استان هرمزگان
  • آغاز مزایده فروش ۱۳۰۰ دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در هرمزگان
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ ۹ متخلف دستگیر شدند
  • کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار
  • چند حقیقت شگفت انگیز درباره کشور هند و فرهنگ مردم آن
  • رشد ۲۵ درصدی تولید لوازم خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • ظریف، همچون بند زدن برگ گل! | چینی‌بندزن! یه دل شکسته رو هم بند می‌زنی؟
  • روایت یک معلم درحوزه تدریس به دانش آموزان خاص
  • لزوم کاهش مصرف کیسه‌ها و ظروف یکبار مصرف پلاستیکی