Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@07:53:36 GMT

کشف انبار بزرگ البسه و لوازم خانگی قاچاق در نسیم شهر

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۲۲۹۲۴

کشف انبار بزرگ البسه و لوازم خانگی قاچاق در نسیم شهر

به گزارش خبرنگار مهر، سردار کیوان ظهیری عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران ضمن تشریح جزئیات خبر کشف انبار بزرگ در نسیم شهر اظهار داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد یکی از انبارهای فعال در نسیم شهر اقدام به نگهداری کالای قاچاق در آن محل کرده است.

وی افزود: مأموران با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از سوله تعداد ۱۲۰ عدد دستگاه لوازم آشپزخانه و۲۰ گونی پوشاک شلوار تولید کشور پاکستان، ۱۳۲ کارتن ۱۲ تایی رنگ مو آرایشی زنانه، ۱۱ دستگاه کاشت ناخن، ۴ کارتن ۲۰ تایی لنت خودرو سواری، ۱۵ دستگاه مربوط به تجهیزات پزشکی قاچاق را کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی غرب استان تهران بیان داشت: کارشناسان ارزش اموال را ۴۰ میلیارد ریال برآورد کردند و در این راستا دو نفر متهم نیز دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 5430305

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی غرب استان تهران سردار کیوان ظهیری قاچاق کالا ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شیوع کرونا بارش برف تبریز بارش باران عکس استانها همدان گرگان اردبیل واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۲۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انبار کالای قاچاق در اهواز

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سید محمود میرفیضی اظهار کرد: در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس امنیت اقتصادی خوزستان با اقدامات اطلاعاتی یک انبار محل نگهداری کالای قاچاق را در شهرستان اهواز شناسایی کردند.

وی تصریح کرد: مأموران پلیس با هماهنگی مرجع قضائی به محل اعزام و در بازرسی صورت گرفته تعداد ۶۹۹ دست لنت خارجی فاقد هرگونه مجوز گمرکی و قانونی کشف شد.

فرمانده انتظامی خوزستان بیان کرد: کارشناسان ارزش کالای قاچاق مکشوفه را ۴۸ میلیارد ریال برآورد کردند.

سردار میرفیضی خبر داد: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان اهواز معرفی شد.

کد خبر 6091477

دیگر خبرها

  • توقیف کامیون حامل ۶۱۹ کارتن میوه قاچاق در کاشان
  • کشف انبار گردوی خارجی قاچاق در بیرجند
  • توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد
  • کشف دو محموله میلیاردی قاچاق در این استان
  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • تعمیر مایکروفر در محل و سلام به دنیای پخت و پز آسان
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد