Web Analytics Made Easy - Statcounter

اینتر که تا چند هفته پیش در فاصله ای امن به سمت اسکودتو حرکت می کرد، به شدت دچار بحران شده و از 5 بازی اخیر خود در سری آ فقط 5 امتیاز کسب کرده است. تنها برد تیم سیمونه اینزاگی در پنج هفته اخیر، برتری 2-1 خانگی مقابل ونتزیا بود که البته این پیروزی نیز به سختی و در دقیقه 90 به دست آمد.

اینتر با یک بازی کمتر پایین تر از میلان در جدول رده بندی قرار گرفته و هیچ بعید نیست ناپولی نیز در پایان هفته بیست و ششم از نراتزوری سبقت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینتر پس از ثبت 6 کلین شیت پیاپی، اکنون از 6 بازی اخیر خود فقط موفق به ثبت 1 کلین شیت شده است. در این میان از عملکرد ضعیف سمیر هندانوویچ نمی توان گذشت. او گل های ساده ای دریافت می کند و همین موضوع با واکنش هواداران اینتر در توییتر همراه شده است. به مرور برخی از این توییت ها می پردازیم:

اشکرینیار سیوهای بیشتری از هندانوویچ دارد.

در ماه فوریه، 12 شوت داخل چارچوب اینتر زده شده، 7 شوت به گل تبدیل شده، 3 سیو اشکرینیار داشته و 2 سیو هندانوویچ!

اگر در بازی با ساسولو، هندانوویچ دروازه بان حریف بود، اینتر 3-0 برنده می شد.

تقریبا روی هر گلی، هندانوویچ فاجعه است.

هندانوویچ حتی از گرفتن توپی که در مسیر آن قرار دارد، ناتوان است. این دیوانه کننده است.

هواداران اینتر به هندانوویچ انرژی بدهید، اونانا دروازه بان بعدی است و او حتی از هندانوویچ هم بدتر است.

مرد لیزری؛ او با قدرت نگاه خود، توپ ها را دفع می کندنقش هندانوویچ در دروازه اینترصحنه گل دوم لیورپول؛ توپ دقیقا به مرکز دروازه می رود اما جایگیری هندانوویچ؟ قطعا من دروازه بان بهتری از او هستمنقش هندانوویچ در دروازه اینترحتی اگر این پسر دروازه بان اینتر بود، اکنون شرایط فرق می کردتفاوت سمیر هندانوویچ با ما؛ او از یک متری، موقعیت های حساس را می بیند و ما از تلویزیونسمیر هندانوویچ در بازی مرحله اول اسکویید گیم

گفتنی است هواداران اینتر در کنار هندانوویچ از عملکرد لائوتارو مارتینز هم خشمگین هستند. او هنوز در سال 2022 موفق به گلزنی نشده و همچنین 13 بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان اروپا را بدون گل سپری کرده است.

اخبار داغ 

فرار زیبا و پاس گل مهدی طارمی روی گل اوانیلسون به موریرنزه (موریرنزه 0-1 پورتو) استقلالِ فرهاد مجیدی به دنبال رکورد استقلالِ 1369؛ یک فصل شکست ناپذیری سه گل به خودی از مدافع تیم ملی زنان نیوزلند در یک نیمه! پیر امریک اوبامیانگ و هت تریک در چهار لیگ معتبر اروپایی 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۲۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قائمشهر یک سلبریتی جدید دارد

به گزارش "ورزش سه" نساجی مازندران و ذوب آهن اصفهان در یک دیدار جذاب در فولادشهر به مصاف هم رفتند و تیم شمالی موفق شد با دو گل، گاندوها را شکست دهد. در میان بازیکنان این تیم، نقش لوآن پولی برجسته بود. دروازه‌بان برزیلی امروز با عملکرد درخشان خود بار دیگر با کمک خط دفاعی، موفق شد دروازه خود را در طول بازی بسته نگه دارد. لوآن پولی با خروج‌های به موقع و واکنش‌های سریع، تمام ضربات بازیکنان ذوب آهن را دفع کرد.

در این دیدار حدود ۵۰۰ هوادار نساجی در ورزشگاه حضور داشتند و به شدت پولی را برای واکنش‌هایش تشویق کردند. به ویژه در دقایق پایانی بازی که شوت از راه دور بازیکن ذوب آهن با واکنش لوآن و کمک تیرک افقی دروازه تبدیل به گل نشد. بعد از پایان بازی و حضور اعضای تیم نساجی در فرودگاه اصفهان، هواداران این تیم با دروازه‌بان برزیلی عکس یادگاری گرفتند. تعداد این عکس‌ها و سلفی‌ها آنقدر زیاد بود، مامورین فرودگاه مجبور به کمک به لوآن برای رسیدن به گیت‌های پرواز شدند.

دیگر خبرها

  • فرد هتاک فضای مجازی دستگیر شد
  • فرد هتاک فضای مجازی در چالوس دستگیر شد
  • متس هوملس: با عملکرد خوب‌مان در لیگ قهرمانان اروپا، فصل ضعیف در بوندسلیگا را جبران کردیم
  • دستگیری فرد هتاک فضای مجازی در چالوس
  • قائمشهر یک سلبریتی جدید دارد
  • عملکرد ضعیف برخی بانک‌های‌ دولتی قم در ارائه تسهیلات مسکن
  • از جوابیه جواد هاشمی به ماجرای رپ خوانی تا حاشیه ای برای «نون.خ»
  • واکنش فعالان فضای مجازی به ادعای بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی
  • اوزونیدیس: نتایج چهار بازی اخیر شایسته ما نیست
  • واکنش علی ربیعی به حملات دولت به مرکز پژوهش های مجلس /نتایج سنجش‌ها را نه کتمان و نه با آن بازی کنید!