Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-27@13:34:43 GMT

شهردار ساری با رای اعضای شورای شهر برکنار شد

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۲۳۰۵۲

شهردار ساری با رای اعضای شورای شهر برکنار شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، ماه‌ها بر سر ماندن و یا برکناری جواد طالبی شهردار ساری که از بیماری رنج می‌برد، بین اعضای شورای شهر ساری کشمکش وجود داشت و سرانجام در بیست و سومین جلسه شورای شهر ساری با پنج رأی موافق اعضای شورا، جواد طالبی برکنار و مصطفی احمدی فولادی به عنوان سرپرست جدید معرفی شد.

قرار بود بیست و سومین جلسه شورای شهر ساری با محوریت تصویب بودجه سال آینده برگزار شود، اما در نهایت اعضای شورا رأی به برکناری شهردار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سبحان بخشی نایب رئیس شورای شهر ساری با تاکید براین که شورا باید به دنبال تغییرات و عملگرایی باشد، از شهردار منتخب خواست تا با رویکرد و نگاه دولت، کارها را پیش برند و افزود: باید وضعیت را سامان ببخشیم.

وی با اظهار اینکه باید از روزمرگی پرهیز شود، عدم وجود نگاه عمرانی در بودجه را از جمله ضعف‌ها برشمرد و گفت: شهرداری بودجه ۱۳ هزار میلیارد ریالی به شورا ارائه کرد که دو هزار میلیارد ریال آن تسهیلات بود.

وی ادامه داد: همچنین ۱۰ هزار میلیارد ریال از این بودجه صرف حقوق و دستمزد می‌شود و این نشان می‌دهد نگاه توسعه‌ای برای شهر وجود ندارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1130767 برچسب‌ها اخبار روز

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اخبار روز شورای شهر ساری اعضای شورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۳۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه شورای فرهنگ عمومی - ساری

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074931 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • طرح سوال از شهردار مشهد مقدس کلید خورد
  • عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری
  • اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند
  • اعضای شورا در سختی‌ها کنار مردم است
  • جلسه شورای فرهنگ عمومی - ساری
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • ارتباط نامعقول طرح سوال از شهردار کرج با جابجایی برخی مدیران
  • اجلاسیه سراسری روسای شورا‌های اسلامی کشور به میزبانی قم برگزار می‌شود
  • مونوریل قم از خواب زمستانی بر می‌خیزد
  • مونوریل قم پس از ۱۰ سال وقفه از سر گرفته می‌شود