Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@13:50:44 GMT

نمایشگاه عکس گروهی چوپان در قم گشایش یافت

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۲۳۳۱۳

نمایشگاه عکس گروهی چوپان در قم گشایش یافت

حجت‌الله عطایی در حاشیه برگزاری این نمایشگاه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «طبیعت»، نمایشگاه قدرت پروردگار متعال است و مناظر روستایی با قالب‌های متنوع طبیعی و دگرگون‌شده و زیبایی منحصربه‌فرد آن، ما را به حقیقت وجودی «زندگی» راهنمایی می‌کند.  

مدیر برگزاری نمایشگاه مذکور خاطرنشان کرد: عکاسان با نگاه تیزبین خود، جلوه‌های بدیع هستی را ثبت می‌کنند و با دیگران به اشتراک می‌گذارند و نقش موثری در تقویت «معرفت بصری» ما دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این نمایشگاه، چشم‌انداز یک نگاه دقیق به پیرامون ماست که حاصل تلاش عکاس‌هایی است که در طبیعت بکر و دگرگون‌شده، در جست‌وجوی کادرهای زیبا و منحصربه‌فرد بوده‌اند تا ما را در نگاه عمیقشان با طبیعت شریک کنند.

عطایی تصریح کرد: در این نمایشگاه عکس‌های ۲۸ عکاس را، با استفاده از صفحه شخصی آن‌ها انتخاب و چاپ کردیم و در معرض دید عموم قرار داده‌ایم.

در نمایشگاه مذکور آثار؛ فاروق آکباش، موسی تلاشلی، مرات جاجیم، اورهان تان هان، کنان تلاس، آیلین تورناتور، عایشه گل اکین، حسن غفاری، اسحاق آقایی، جواد عسگر اوغلی، فرید ثانی، مجید حجتی، خلیل غلامی، شهاب گلچین، رضا گلچین، محمدمهدی بهمنی، جاوید خدمتی، جاوید تفضلی، بابک کنعانی، علی اسدی، خشایار جوانمردی، محمدرضا معصومی، امین رحمانی، میکاییل بایزیدی، محمدمهدی وِرال، امیرمسعود عربشاهی، امیرعلی میقانی و حجت‌الله عطایی به نمایش گذاشته شده است.

در این نمایشگاه ۳۲ عکس با محوریت موضوع «چوپان» در اندازه‌های ۵۰در۴۰ و ۵۰در۷۰ به صورت رنگی و سیاه‌ و سفید از ۲۸ عکاس از کشورهای ایران و ترکیه در معرض دید عمومی قرار گرفته است.  

نمایشگاه مذکور با همکاری انجمن عکاسان استان قم تا ۶ اسفندماه جاری از ساعت ۱۶ تا ۱۹ در نگارخانه فرهنگ واقع در خیابان شهیدان فاطمی (دورشهر)، پلاک ۱۰۰ به صورت رایگان برای بازدید عموم دایر است.

نمایشگاه گروهی عکس چوپان برچسب‌ها طبیعت عکاسی نمایشگاه عکس عکاس قم افتتاح نمایشگاه ترکیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طبیعت عکاسی نمایشگاه عکس طبیعت عکاسی نمایشگاه عکس عکاس قم افتتاح نمایشگاه ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۳۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط مرگبار عکاس ۴۰ ساله از ارتفاعات جنگل ابر شاهرود

یک مرد ۴۰ ساله که برای عکاسی به ارتفاعات جنگل ابر شاهرود رفته بود، بر اثر سقوط از ارتفاع جان باخت. - اخبار استانها -

علی عامریان رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان شاهرود در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: حوالی ساعت 18 و 40 دقیقه عصر روز جمعه، چهاردهم اردیبهشت 1403، بنا بر گزارش واصله اطلاع یافتیم مردی حدوداً 40 ساله در منطقه موسوم به "قلعه‌چه" که در سمت چپ آن پرتگاهی وجود دارد دچار حادثه سقوط شده است.

وی با اشاره به وجود پرتگاه‌های عمیق در این منطقه افزود: فرد مذکور به پایین پرتگاهی حدوداً 100 متری سقوط کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر شاهرود با تأیید کشته شدن این مرد 40 ساله افزود: تیم امدادونجات جمعیت هلال احمر شاهرود با احداث کارگاه نجات در منطقه و انجام طناب‌کشی‌های لازم در حال بالا کشیدن جسد از پرتگاه به سمت بالا هستند.

عامریان با اشاره به اینکه تیم دوم امدادونجات نیز برای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شده است بیان داشت: باتوجه به اینکه مسیر حادثه صعب‌العبور بوده و منطقه نیز متأثر از هوای ناآرام جوی است، عملیات بالا کشیدن جسد فرد فوت شده به کندی پیش می‌رود.

انتهای پیام/363/

 

دیگر خبرها

  • وقتی حیوانات عاشق می‌شوند (عکس)
  • سقوط مرگبار عکاس ۴۰ ساله از ارتفاعات جنگل ابر شاهرود
  • گشایش نمایشگاه موزه عبرت در شیروان
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل هنرستان نوآوران فولادشهر
  • گشایش نمایشگاه مشق همدلی در قم
  • گشایش بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان
  • گشایش بزرگترین نمایشگاه قرآنی در افغانستان
  • گشایش دومین نمایشگاه بین المللی ابزار و یراق آلات ساختمانی ایران در تبریز
  • گشایش نمایشگاه بین المللی ابزار و یراق آلات ساختمانی در تبریز
  • گشایش دومین نمایشگاه بین المللی تخصصی ابزار و یراق آلات ساختمانی ایران در تبریز