Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام - به گفته آقای کوروش عیوضی، تمامی تمهیدات لازم از جمله تهیه سوخت برای مردم این شهرستان اندیشده شده و هم اکنون تمامی جایگاه‌های سوخت این شهرستان فعال هستند.

 تلاش داریم با وجود نیروی متخصص و توانمند، عملیات تعمیرات در کمترین زمان تعیین شده به اتمام برسد.

 مردم این شهرستان بر اساس مسئولیت اجتماعی و حقوق شهروندی خود باید آمادگی لازم را برای قطعی گاز داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصمیم بر قطعی گاز کاملا کارشناسی شده است که اگر این مهم انجام نشود، عواقب جبران ناپذیری به همراه دارد.

همه ارگان‌های مرتبط و خدمت رسان برای انجام این مهم پای کار بوده و ظرفیت‌های لازم به کار گرفته شده و تا پایان تعمیرات در کنار مردم خواهیم بود.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قطعی گاز جایگاه های سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۳۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک‌ها برنامه‌های خود برای تحقق شعار سال را ارائه کنند

 آیت‌الله مصطفی محامی در دیدار اعضای کمیسیون هماهنگی بانک‌های سیستان و بلوچستان با اشاره به نامگذاری سال۱۴۰۳ تحت عنوان جهش تولید با مشارکت مردم گفت: چندین سال است که شعار سال در حوزه اقتصاد انتخاب می‌شود و رهبر معظم انقلاب هر بار از یک زاویه به این موضوع می‌پردازند و عنوان کردند که توجه به شعار سال تنها محدود به یک سال نیست و در طول سال باید مد نظر قرار بگیرد.

️وی افزود: دولت ارائه تسهیلات را در برخی حوزه‌ها مصوب می‌کند، اما زمانی که کار به بانک می‌رسد این تسهیلات پرداخت نمی‌شود که در این صورت مردم بانک را مقصر می‌دانند و لازم است تا مسوولان بانکی برای اعاده حیثیت خود کاری کنند و اقناع عمومی داشته باشند.

️امام جمعه زاهدان ادامه داد: باید مشخص شود که جهت گیری کلی بانک‌ها درآمدزایی است یا حل مشکل مردم؟ هر چند که بانک باید پول و سرمایه داشته باشد تا بتواند مشکلی از مردم را حل کند، اما اگر تنها به فکر منافع خود باشد یک آسیب است و باید جهت گیری خود را مشخص کند.
وی بیان کرد: دولت‌های مختلف در حوزه فعالیت‌های اقتصادی آمار‌های زیبایی ارائه، اما کمتر آن را در زندگی مردم مشاهده می‌کنیم.
آیت‌الله محامی با اشاره به معضلات پیش روی متقاضیان دریافت تسهیلات گفت: جمع زیادی از مردم از سختی و طولانی بودن فرآیند دریافت وام اشتغال و وام ازدواج گلایه دارند و لازم است تا بانک‌ها در این جهت تدابیر لازم را اتخاذ کنند.

️وی خاطرنشان کرد: نکته مهم دیگر در حوزه وام‌های اشتغالزایی این است که بانک‌ها باید نظارت لازم را صورت دهند و این گونه نباشد که تسهیلات ارائه شده جهت ایجاد اشتغال در حوزه‌های دیگر مصرف شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اجرای طرح زون بندی شبکه آب شوشتر
  • تمامی چاه‌های آب باید استاندارد باشند
  • همکاری با آفریقای مرکزی در تمامی زمینه های محیط زیستی
  • بانک‌ها برنامه‌های خود برای تحقق شعار سال را ارائه کنند
  • رویداد جامعه‌پرداز با موضوع خانواده و جمعیت در البرز برگزار می‌شود
  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در کاشان
  • تلاش ها برای تحقق تابستان بدون خاموشی در قم
  • مشعل گازی تمامی پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها تا ۳ سال آینده جمع آوری خواهد شد
  • ضرورت ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی