Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@20:22:31 GMT

الزامات بازگشایی خیابان امام(ره) سمنان رعایت شود

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۲۳۵۲۹

الزامات بازگشایی خیابان امام(ره) سمنان رعایت شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حمیدی عصر دوشنبه در نشست جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان سمنان به میزبانی استانداری با اشاره به اتفاقات خیابان امام (ره) سمنان که به پیاده راه بدل و سپس دوباره متوقف شد، ابراز کرد: طرح بازگشایی مجدد این خیابان بر حسب توجه به معیشت مردم به صورت موقت، الزاماتی دارد که باید به آن توجه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بررسی موارد مطالبه مردم و کسبه و اجرای ملزومات از سوی متولیان و حتی اصناف خیابان امام سمنان در دستور کار قرار گیرد، افزود: موضوعی که برای ما اهمیت دارد، حفظ جان و سلامت مردم است که باید اولویت باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان خواستار ارائه گزارش تحلیلی از اجرای طرح بازگشایی مجدد خیابان امام (ره) شد و افزود: این کار باید با حضور راهنمایی و رانندگی و شهرداری در دستور کار قرار گیرد.

حمیدی با بیان اینکه می‌بایست نسبت به بررسی ابعاد طرح و بازگشایی مجدد آن، اهتمام داشت، بیان کرد: خواستار اجرای تعهدات و الزامات از سوی متولیان هستیم.

وی در ادامه با بیان اینکه اصلاح و ایمن سازی نقاط حادثه خیز در سطح شهرها بر عهده شهرداری‌ها است، تاکید کرد: نقاط حادثه خیز با اولویت حفظ جان مردم، می‌بایست مورد اهتمام شهرداری‌ها باشد.

به گزارش مهر، در این نشست مقرر شد شهرداری‌های استان سمنان برای مکان پارک خودروهای سنگین در شهرستان‌های سمنان، شاهرود، گرمسار و دامغان جانمایی کنند.

کد خبر 5430078

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای ترافیک محمد حمیدی استانداری سمنان ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شیوع کرونا بارش برف تبریز بارش باران همدان عکس استانها گرگان اردبیل واکسن کرونا خیابان امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۳۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله مجدد آمریکا و انگلیس به یمن

به گزارش خبرآنلاین سایت خبری «المسیره» یمن امروز سه شنبه گزارش کرد جنگنده‌های آمریکا و انگلیس منطقه «راس عیسی» در استان ساحلی الحدیده یمن را هدف قرار دادند.

به نقل از ایسنا ارتش آمریکا و انگلیس از زمان شروع جنگ غزه و پشتیبانی جنبش انصارالله یمن از مردم غزه و مقاومت فلسطین، همواره مناطق مختلف یمن را مورد حمله قرار می‌دهند.

آمریکا و انگلیس پیش از این هم، ۲ منطقه‌ در شهرستان «باجل» واقع در استان «الحدیده» هدف قرار دادند.

انصارالله یمن اعلام کرده تا زمان توقف جنگ غزه و لغو محاصره این باریکه به حملات خود علیه کشتی‌های رژیم صهیونیستی و نیز کشتی‌های آمریکا و انگلیس در دریای سرخ حمله می‌کند.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901534

دیگر خبرها

  • بازگشایی گذرگاه بیت حانون در شمال غزه پس از هفت ماه
  • رعایت و ترویج الزامات استاندارد در جامعه نوعی امر به معروف است
  • ضرورت همراهی اوقاف برای بازگشایی دروازه ری در قم
  • حمله مجدد آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن
  • حمله مجدد آمریکا و انگلیس به یمن
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز
  • طرح‌های یادگار امام و آزاد راه شهید شوشتری زیر ذره بین شورا
  • محیط زیست معادن تفت پایش می شود/متولیان الزامات را رعایت کنند
  • پیش‌بینی ۱۵ میلیارد تومان برای تملک پارکینگ در منطقه دو شهرداری قم
  • اجرای فاز نخست خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی(ره) اراک