Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان قضایی و دادستان نظامی آذربایجان شرقی شهادت خلبانان نیروی هوائی ارتش را تسلیت گفتند.

خبرگزاری میزان - در سانحه سقوط هواپیمای جت آموزشی، یک فروند هواپیمای آموزشی نیروی هوایی ارتش در حین بازگشت از مأموریت دچار نقص فنی شد.

برای اینکه این هواپیما به نقطه پرجمعیت و شلوغ اصابت نکند خلبانان آن را به یک منطقه کم تراکم هدایت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلبانان می‌توانستند با استفاده از صندلی‌پران از هواپیما خارج شوند، اما از این فرصت استفاده نکردند و هواپیما را به یک نقطه کم جمعیت هدایت کردند و به شهادت رسیدند.

سرهنگ دوم صادق فلاحی از بهترین استاد خلبانان پایگاه دوم شکاری و سروان علیرضا حنیفه‌زاد از خلبانان جوان پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز در این سانحه به شهادت رسیدند.

هواپیما پس از عبور از فضای استادیوم پنج هزار نفری ورزشی که در ظاهر خلبانان قصد سقوط در این فضای خالی از سکنه را داشته اند پس از درگیری چرخ هواپیما به صندلی‌های فوقانی استادیوم ورزشی به دیواره یک مدرسه برخورد کرده که خوشبختانه مدرسه تعطیل بوده است.

یک هم وطن غیرنظامی نیز در اتومبیل شخصی خود از تلفات این حادثه هستند.

دو خودروی پژو صندوق دار و پژو رووآ در این حادثه دچار حریق شده اند.

بخشی از مدرسه نیز تخریب و دچار حریق شده است.

دادستان و بازپرس دادسرای نظامی آذربایجان‌شرقی پس از وقوع حادثه در محل سقوط هواپیمای نظامی حضور پیدا کرده و پس از بررسی صحنه و استماع سخنان شهود حادثه، دستورات لازم جهت مستند سازی و بررسی علت حادثه توسط کارشناسان پایگاه هوائی را صادر نمودند.

رئیس سازمان قضایی و دادستان نظامی آذربایجان شرقی با حضور در منزل خانواده‌های شهدا با ابراز همدردی صمیمانه به بازماندگان داغدیده، تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند سبحان برای آن عزیزان سفر کرده علو درجات و رحمت واسعه، و برای همه بازماندگانشان، صبر و اجر جمیل مسألت نمودند.

بیشتر بخوانید: پیام فرمانده کل ارتش بمناسبت شهادت دو تن از خلبانان نیروی هوایی ارتش

انتهای پیام/

برچسب ها: سازمان قضایی قوه قضائیه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سازمان قضایی قوه قضائیه نظامی آذربایجان شرقی سازمان قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۳۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت نخبه‌ علمی کشور

رئیس بنیاد ملی نخبگان در پیامی درگذشت ناباورانه سید اسماعیل نصراللهی نخبه‌ علمی کشور را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، روح‌الله دهقانی فیروزآبادی در پیامی درگذشت ناباورانه سید اسماعیل نصراللهی نخبه‌ علمی کشور همراه با پدرش دکتر سیداحمد نصراللهی را تسلیت گفت.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

«انا لله و انا الیه راجعون

خبر هجرت ناباورانه نخبه علمی، سید اسماعیل  نصراللهی همراه با پدر گرامی‌اش دکتر سید احمد نصراللهی از دنیای فانی به سرای باقی که در اخبار آمده بود، همه ما را متاسف و متأثر کرد.

وقتی در مهر ماه سال گذشته در همایش ملی نخبگان، جشن موفقیت او را در کنکور سال ۱۴۰۲ و کسب رتبه بیست و پنج در زیر گروه علوم انسانی را برگزار کردیم، هرگز در اندیشه هجران او به این زودی نبودیم.

این نخبه سفر کرده تبلور اراده انسان در کره خاکی بود که با آن همه محرومیت در سلامت جسمی و با حمایت و هدایت والدین بخصوص مادر بزرگوارش همه نشدنی‌ها برای یک فرد معلول را شدنی کرد.

خدایش، او و پدر عزیزش را بیامرزد و در بهشت جاوید سرایشان دهد. از خداوند منان برای مادر داغدیده و سخت اراده او شفای عاجل و صبر جمیل را مسئلت دارم.»

به گزارش ایسنا، دکتر سید احمد نصرالهی، جراح دندانپزشک و پرسنل بیمارستان امام ساری به همراه فرزندش سیداسماعیل نصرالهی روز جمعه، ۱۴ اردیبهشت ماه بر اثر نشت گاز در ویلای شخصی خود در روستای پاجی و میانای ساری و مسمومیت گاز منوکسید کربن دار فانی را وداع گفتند.

سرویس علم و فناوری ایسنا این ضایعه را به جامعه علمی کشور و بازماندگان تسلیت عرض می‌نماید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت نخبه‌ علمی کشور
  • سومین ناو هواپیما‌بر چین با آخرین فناوری راهی دریا شد
  • تشکیل پرونده قضایی برای حادثه دیروز در امامزاده ابراهیم
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش
  • دادسرای نظامی ناحیه بندر جاسک افتتاح شد
  • شهادت امام جعفر صادق (ع) ۱۴۰۳ + عکس، متن و پیام تسلیت
  • ارتش به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات رسیده است
  • واکنش فرمانده انتظامی کردستان به شهادت نیروی مرزبانی