Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره نشر دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: کتاب «آموزه های اخلاقی مثنوی معنوی» توسط این انتشارات منتشر و در دسترس عموم علاقه مندان قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، روح‌اله بابایی اظهار داشت: این اثر اگرچه با عنوان «آموزه‌های اخلاقی در مثنوی معنوی و تطبیق آن با آیات و روایات» آغاز شد، اما فقط شامل اشاراتی بر چند آموزۀ اخلاقی است که از آن‌ها در مثنوی معنوی نام برده شده است و بررسی و تحقیق همۀ آموزه‌های این کتاب ارزشمند، کاری است بزرگ که در این مختصر نمی‌گنجد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: آنچه در این کتاب سعی شده تا بررسی شود، بیشتر تطبیق کلام مولانا با آیات و روایات اسلامی است و دربارۀ هر آموزۀ اخلاقی، آیه یا روایتی آورده شده که متناسب با آن بوده است و احتمال داده می‌شود جناب مولانا از این آیه و روایت، در سرودن ابیات الهام گرفته باشد.

رئیس اداره نشر دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان افزود: در این کتاب فقط به بحث و بررسی سه قوۀ «عقل، غضب و شهوت» پرداخته شده که در نزد عالمان اخلاق، سرچشمۀ صفت‌های فضیلت و رذیلت هستند و برای هرکدام، چند صفت به عنوان نمونه ذکر شده است که دارای ویژگی در آن قوه هستند.

چاپ نخست کتاب «آموزه های اخلاقی مثنوی معنوی» تألیف علی بورونی در 255 صفحه با شمارگان 500 نسخه به بهای 42،000 هزار تومان از سوی انتشارات دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان راهی بازار نشر شده است.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا تبلیغات اسلامی تبلیغات اصفهان مثنوی معنوی مولانا آموزه های اخلاقی مثنوی معنوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۳۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب «یوسف گم گشته باز آید» در ماهشهر منتشر شد

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «یوسف گم گشته باز آید» پیرامون زندگی (تولد تا شهادت) سردار سرافراز اسلام شهید یوسف صادقیان یکی از شهدای ماهشهر است.

کتاب «یوسف گم گشته باز آید» زندگی شهید صادقیان را تشریح می‌کند و این کتاب سرشار از درس‌های تربیتی، اخلاقی و انسانی برای آحاد جامعه است.

پیکر شهید صادقیان بعد از ۱۴ سال به آغوش خانواده بازگشت و در گلزار شهدای ماهشهر آرام گرفت.

کتاب «یوسف گم گشته باز آید» به قلم نویسنده و پژوهشگر ماهشهری فاطمه حیاتی تألیف و توسط انتشارات خوش آوازه اریترین در سراسر ایران منتشر شد.

کد خبر 6088950

دیگر خبرها

  • رسالت معلم ،‌ارتقاء علمی و معنوی دانش آموزان است
  • معلم باید برای ارتقای معنوی و علمی خود و دیگران تلاش کند
  • جلد ششم کتاب «عنوان بصری» منتشر شد
  • رسالت معلمان ارتقای علمی و معنوی دانش آموزان است
  • کتاب «برای قلب های شکسته» منتشر شد
  • چاپ دوم کتاب «ترجیع‌بند در شعر نو» منتشر شد
  • ۱۰ عنوان به مجموعه کتاب‌های کودکی نامداران اضافه می‌شود
  • کتاب «یوسف گم گشته باز آید» در ماهشهر منتشر شد
  • سه نکته برای آموختن درباره صبر و عدم صبر از غزالی
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد