Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@15:15:47 GMT

آتش‌ مجتمع تجاری تیراژه تهران مهار شد/ آتش‌نشانی در حال لکه‌گیری

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۲۳۷۴۹

آتش‌ مجتمع تجاری تیراژه تهران مهار شد/ آتش‌نشانی در حال لکه‌گیری

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با اشاره به وقوع حادثه حریق در مجتمع تجاری تیراژه در بزرگراه اشرفی اصفهانی گفت: ساعت ۲۰:۳۱ دقیقه امشب گزارشی از یک آتش‌سوزی در مجتمع تجاری در بزرگراه اشرفی اصفهانی به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شهرداری تهران گزارش شد.

وی گفت: در این عملیات ۴ ایستگاه آتش‌نشانی به‌همراه خودرو دارای تجهیزات تنفسی و نردبان هیدرولیکی به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران افزود: آتش نشانان از ایستگاه اول در مدت زمان ۲:۱۰ ثانیه به محل حادثه رسیده و مشاهده می‌کنند که در طبقه همکف این مجتمع رستورانی حدود ۴۰ متری و زیر این قسمت واحد فروش پوشاک در آتش شعله‌ور بوده است.

 

ملکی ادامه داد: با توجه به شکسته شدن شیشه‌ها احتمال وقوع انفجار نیز وجود داشته و بخشی از کف مغازه و سقف کاذب مغازه طبقه پایین تخریب شده و آتش نشانان عملیات خود را در هر دو جبهه آغاز کردند.

 

 

وی بیان کرد: دود بسیار غلیظی همه طبقات را فراگرفته بود و خوشبختانه کسبه در دقایق اولیه در محل خارج شده بودند و چند نفر دچار مصدومیت شده بودند که در همان زمان تحویل عوامل اورژانس شدند.  

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با بیان اینکه حدود ۸ دستگاه سیلندر گاز مایع ۵۰ کیلویی که بسیار خطرناک هستند از مغازه‌ها خارج شدند تا جلوی آتش سوزی بیشتر گرفته شود، افزود: با عملیات شجاعانه آتش‌نشانان و اتخاذ تدابیر عملیاتی مناسب و ملاحظات ایمنی افراد، سیلندرها که بیشتر در زیر زمین بودند با احتیاط کامل خارج شدند. 

 

 

ملکی خاطر نشان کرد: در حال حاضر آتش ‌کاملا خاموش شده و نیروهای آتش‌نشانی در حال لکه‌گیری و ایمن‌سازی محل هستند اما با توجه به حجم اجناس موجود، در حال جابجایی بوده تا درصورتیکه که آتش پنهان یا ذغالی در جایی نهفته است موجب آتش سوزی نشود.

انتهای پیام/ز

منبع: فارس

کلیدواژه: آتش مجتمع تجاری تهران سازمان آتش نشانی آتش نشانی آتش نشانی شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۳۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، جلال ملکی درباره جزئیات آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران با بیان اینکه این کارخانه تولید مبلمان پلیمری در شهرک صنعتی شمس آباد بود، گفت: این حادثه عصر امروز رخ داد که شعله‌های آتش بیش از ۶۰ درصد این فضا را دربرگرفته بود

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از ورود آتش نشانی به محل آتش سوزی خبر داد و گفت: از گسترش آتش جلوگیری شد و حریق اطفا شده است.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه این حادثه خسارت مالی بالایی برجای گذاشته است؛ گفت: خسارت جانی ناشی از این آتش سوزی نداشتیم.

کد خبر 6090329 علی قدمی

دیگر خبرها

  • حریق در هتل پارسیان کوثر تهران مهار شد
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • آتش‌ سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • آتش‌سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • جزییات آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • آتش‌سوزی بزرگ در کارخانه مبل شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • آتش‌سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران