Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-09@01:22:01 GMT

درباره تصمیم پوتین با بایدن گفت‌وگو کردم

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۲۳۸۵۵

درباره تصمیم پوتین با بایدن گفت‌وگو کردم

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهوری اوکراین اعلام کرد که درباره تصمیم روسیه برای به رسمیت شناختن مناطق دونتسک و لوهانسک با «جو بایدن» همتای آمریکایی خود گفت‌وگو کرده است.

«ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهوری روسیه امروز - دوشنبه- از تصمیم خود برای به رسمیت شناختن استقلال دو منطقه جدایی‌طلب لوهانسک و دونتسک خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت که اوکراین توسط روسیه ایجاد شده است و کشورهای غربی را به کمک به دولت اوکراین برای انجام «عملیات جنایتکارانه» متهم کرد و گفت که طی ماه‌های گذشته «سیلی از تسلیحات غربی» روانه اوکراین شده است.

پوتین گفت که اوکراین گرفتار «گروه‌های اولیگارش» است.

رئیس‌جمهوری روسیه افزود که حمایت‌های تسلیحاتی غرب، پوششی برای استقرار سریع نیروهای ناتو در اوکراین است و پهپادهای آمریکایی نیز به طور از خاک اوکراین برای جاسوسی از روسیه استفاده می‌کنند.

 

انتهای پیام/

منبع: ایلنا

کلیدواژه: جو بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۳۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایرلند و اسپانیا خواستار به‌رسمیت شناختن کشور فلسطین هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، «سیمون هریس» (Simon Harris) نخست وزیر ایرلند امروز دوشنبه با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) بر لزوم به رسمیت شناختن کشور مستقل فلسطینی تاکید کرد.

نخست وزیر ایرلند در این خصوص ادامه داد: ایرلند و اسپانیا خواستار به رسمیت شناختن فلسطین هستند.

«سیمون هریس» در ادامه نوشت: به رسمیت شناختن رسمی فلسطین به عنوان بخشی از اذعان به اینکه راه حل دو دولتی راهی برای ایجاد صلح و ثبات در منطقه است، مهم به شمار می آید.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه پیشتر اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۵ کشتار و جنایت دیگر را در این باریکه مرتکب شده است.

این وزارتخانه افزود که در این حملات ۵۲ فلسطینی شهید شده و ۹۰ نفر هم زخمی شدند. شمار شهدای جنگ علیه غزه تا این لحظه به ۳۴ هزار و ۷۳۵ نفر و شمار مجروحان نیز به ۷۸ هزار و ۱۰۸ نفر رسیده است.

کد خبر 6098679

دیگر خبرها

  • پوتین برای بار پنجم برای رئیس جمهوری روسیه سوگند یاد کرد
  • تحولات اوکراین| نگرانی کاخ سفید از سوء‌قصد به زلنسکی
  • مسکو در بزنگاه تصمیم درباره اردوغان
  • مراسم باشکوه تحلیف پوتین به عنوان ریاست جمهوری
  • مراسم تحلیف ریاست جمهوری برای سی سالگی
  • پیام پوتین به غرب در آیین تحلیف
  • پوتین برای پنجمین بار رئیس‌جمهور روسیه شد+ فیلم
  • ایرلند و اسپانیا خواستار به‌رسمیت شناختن کشور فلسطین هستند
  • رهبر دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا از احتمال دخالت نظامی در اوکراین خبر داد
  • رهبر دموکرات سنا از احتمال اعزام نظامیان آمریکایی به اوکراین خبر داد