Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان عضو کمیسیون کشاورزی، اتاق بازرگانی صنایع و معادن لرستان گفت: راه حل قطعی برای برون‌رفت از معضلات اقتصادی کشور، موضوع تولید است.

علی محمدی فر در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب با احاطه و اشراف کامل بر مسائل کلان کشور، هوشمندانه و مطابق با و وضعیت موجود جامعه شعار سال ۱۴۰۰ را تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها نامگذاری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: اقتصاد و معیشت، مهمترین مسئله کشور است و مقام معظم رهبری مسئله اصلی مردم را بیکاری جوان‌ها و معیشت طبقات ضعیف جامعه می‌داند.

عضو کمیسیون کشاورزی، اتاق بازرگانی صنایع و معادن لرستان با تأکید بر اینکه راه‌حل و آدرس قطعی برای برون‌رفت از معضلات اقتصادی، موضوع تولید است ادامه داد: انقلاب اسلامی در ۴۳ سال اخیر دستاوردهای بی‌نظیری در حوزه صنعت، کشاورزی، هسته‌ای، نظامی، هوافضا، نانو تکنولوژی و پزشکی داشته است و دنیا به این پیشرفت‌ها اقرار می‌کند به‌نحوی‌که مطابق آمارهای جهانی، ایران در تولید سیمان رتبه هشتم جهان و در تولید سرامیک رتبه پنجم جهان را داریم، ایران که قبل از انقلاب ناتوان از تولید شیلنگ و سیم‌خاردار بود، امروز به عضو مؤثر باشگاه‌های هسته‌ای، فضایی، نانو و فناوری موشک‌های دوربرد تبدیل شده است، البته در برخی از حوزه‌ها مانند صنعت خودرو نیازمند بازنگری و ارتقاء کیفیت محصولات مطابق شان ملت بزرگ ایران هستیم.

محمدی فر خاطرنشان کرد: مطابق اسناد و بناها و لوح‌های کشف شده در شهر کوهنانی (۱۲۰ اثر تاریخی و طبیعی) این دیار با اصالت و تاریخی از هزاران سال دارای رونق اقتصادی است و حکومت‌های محلی در آن مستقر بوده‌اند.

وی اضافه کرد: از سال ۱۳۰۶ ادارات و ارگان‌های مانند بانک، پست، پاسگاه انتظامی و… در آن مستقر بوده‌اند که نشان از قدمت و اصالت این دیار دارد.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی اتاق بازرگانی، صنایع و معادن بیان کرد: مطالبه گری همواره مؤثر و راهگشا بوده و در قضیه مصوب شدن احداث سد معشوره در سفر ریاست محترم جمهوری این مهم بر همگان ثابت شد.

محمدی فر عنوان کرد: سه خواسته اصلی مردم کوهنانی که شامل؛ ارتقاء سیاسی بخش کوهنانی به شهرستان، احداث سد خسروآباد و احداث سردخانه ۵ هزار تتی می‌بایست مورد توجه و اجابت مجلس و دولت انقلابی قرار گیرد و عملیاتی شود تا این منطقه که پتانسیل‌های اقتصادی نظیر دارا بودن بزرگ‌ترین انارستان متمرکز کشور و قرار گرفتن در کنار سد سیمره و زمین‌ها حاصلخیز و نیروی انسانی توانمند را دارد، در مسیر رونق و توسعه قرار گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی كميسيون كشاورزي هوافضا ايران مجلس شورای اسلامی سد معشوره پست سد سیمره اتاق بازرگاني انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۳۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اژه‌ای: موارد مطروحه باید مطابق قانون باشد

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای در بازدید میدانی از گمرک بیان کرد: چرا ۱۲ سال جلوی واردات کالای ممنوعه گرفته نشده است. فعلا در مقام پیگیری کوتاهی افراد نیستم؛ دنبال حل مشکلاتم.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079369 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • رشد اقتصادی کشور با مشارکت مردم در گروی دانش بنیان شدن صنایع بزرگ است
  • مسیر تحقق واقعی مشارکت مهم ترین بخش مردمی اقتصاد در جهش تولید و صادرات کشور
  • اژه‌ای: موارد مطروحه باید مطابق قانون باشد
  • افتتاح پروژه سد و نیروگاه اومااویا در کشور سریلانکا + فیلم
  • تجلیل از ایثارگران کارآفرین شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی
  • نوآوری و خلاقیت لازمه عبور از بحران‌های اقتصادی
  • فرصت توسعه صادرات محصولات و ماشین‌آلات کشاورزی به ترکمنستان
  • تقویت بنیه تولید داخلی کشور لازمه توسعه اقتصادی است
  • دشت هراز بزرگترین تولیدکننده برنج مازندران است
  • باید از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای ارتقای ارزش افزوده و جلوگیری از خام‌فروشی استفاده شود