Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان عبدالله ویسی گفت: باید تمام تمرکزمان را بگذاریم تا امتیازات از دست رفته را جبران کنیم.

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد پس از باخت یک بر صفر تیمش مقابل شهرداری آستارا در هفته هجدهم لیگ دسته یک بیان کرد: بازی که در آن می‌توانستیم سه امتیاز را بگیریم واگذار کردیم.

وی ادامه داد: در تمامی نقاط زمین برتر بودیم و مسلط بر بازی بدون اینکه به حریف موقعیت بدهیم متاسفانه بازی را واگذار کردیم و فوتبال همین بوده و جذابیت آن نیز به این است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی خیبر ادامه داد: بدموقع باختیم ولی مطمئن هستم که برمی‌گردیم و با تمام قوا این سه امتیاز از دست رفته را جبران خواهیم کرد.

ویسی تصریح کرد: این باخت درس بزرگی به بازیکنان ما داد که می‌شود خوب بازی کرد و باخت.

وی در خصوص اینکه اشتباه دروازبان باعث شکست خیبر شد، اضافه کرد: تا بازیکنان اشتباهی مرتکب نشوند گلی رد و بدل نمی‌شود.

ویسی گفت: اشتباهات فردی را باید بسیار کم‌ کنیم و هماهنگی بین گلر و دفاعمان بیشتر شود.

وی با بیان اینکه شایسته حداقل یک امتیاز بودیم ولی باختیم، خاطرنشان کرد: ۱۶ هفته تا پایان این رقابت‌ها باقی مانده است و تیم‌ها فراز و نشیب‌های فراوانی خواهند داشت.

سرمربی خیبر گفت: امتیازات بسیار زیادی باقی مانده و باید تمام تمرکزمان را بگذاریم تا امتیازهای از دست رفته را جبران کنیم.

ویسی افزود: ما باید بتوانیم بازی‌های خودمان را ببریم و امتیازات لازم را بگیریم و منتظر لغزش دیگر تیم‌ها نیز خواهیم بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی شهرداری تیم فوتبال خیبر خرم آباد ليگ عبدالله ویسی شهرداري دست رفته را جبران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۳۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط کشاورزان دیم کار مطلوب است

احد وظیفه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: طی روزهای اخیر در فلات مرکزی و استان‌های سمنان، تا حدودی بخش‌های غربی خراسان رضوی و استان‌های جنوبی کرمان، بخش‌هایی از سیستان و بلوچستان، فارس، شمال هرمزگان و مناطق شرقی تهران بارندگی‌های مناسبی دریافت کردیم که درصدی از کم بارشی در آن مناطق جبران شد.

به گفته او، علی‌رغم جبران بخشی از کم بارشی‌ها، کماکان ۱۴ درصد نسبت به دوره بلندمدت کمبود داریم. هرچند در دامنه‌های جنوبی البرز همچون استان‌های قزوین، تهران، البرز و خراسان رضوی ۳۰ تا ۴۰ درصد بارش‌ها کمتر از نرمال است.

وظیفه ادامه داد: با توجه به شرایط مساعد بارندگی در اردیبهشت ماه همانند فروردین ماه پیش‌بینی می‌شود که بخشی از کم بارشی‌ها جبران شود. البته در استان‌های تهران، سمنان، قزوین و خراسان رضوی کمبود بارش جدی است که برآورد می‌شود تا پایان سال آبی باقی بماند.

رئیس مرکز خشکسالی با تاکید بر مدیریت منابع آبی در مناطقی که کمبود بارش جدی است، افزود: بارش‌های اسفند تاکنون برای کشت دیم مناسب است که انتظار می‌رود کشاورزان دیم کار شرایط مطلوبی پیش رو داشته باشند.

او گفت: با توجه به شرایط مساعد دما، بارش و رطوبت کافی به ویژه در نیمه غربی کشور، شرایط خوبی برای برداشت محصولات داریم.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • شرایط کشاورزان دیم کار مطلوب است
  • جریمه یک میلیاردی خیبر خرم آباد در کمیته انضباطی
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره استان ایلام با ۴ فوتی
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره با ۴ فوتی
  • کمیته انضباطی؛ خیبری‌ها 100 میلیون جریمه شدند
  • جبران فرصت‌های سوخته در رفسنجان
  • دبل عجیب به سبک مدافع پیش‌تاخته!
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • سنگ تمام ویسی برای ساسان: او وزیر تیم من است
  • ویسی دنبال قرارداد بلندمدت با فولاد در حال سقوط