Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@23:41:18 GMT

«نیمکت» محمد رحمانیان روی آنتن تلویزیون

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۲۳۹۸۲

«نیمکت» محمد رحمانیان روی آنتن تلویزیون

نمایش تلویزیونی «نیمکت» با نویسندگی و کارگردانی محمد رحمانیان از کانال آذری شبکه سحر پخش می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ این مجموعه معضلات و مشکلات اجتماعی و خانوادگی را در قالب تئاتر نمایشی به نمایش می‌گذارد.

«نیمکت» در نهمین دوره جشن «حافظ» که به منظور تقدیر از دستاوردهای سینمایی کشورمان برگزار می‌شود، عناوینی همچون: بهترین کارگردان تلویزیونی، بهترین فیلمنامه تلویزیونی، بهترین بازیگر مرد درام تلوزیونی (دو عنوان) و بهترین بازیگر زن درام تلویزیونی را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«نیمکت» محصول سال ۱۳۸۴ است و بازیگرانی همچون افشین هاشمی، آیدا کیخایی، الهام پاوه‌نژاد، جمشید جهانزاده، شمسی فضل‌الهی، علی عمرانی، دانیال کوهستانی و مهتاب نصیرپور با تهیه کنندگی شهاب الدین حجازی در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

این مجموعه در ۹۵ قسمت ۱۵ دقیقه ای تهیه شده است و به صورت روزانه ساعت 19:45 به وقت تهران با زبانگردانی و دوبله به زبان آذری فاطمه سادات باقرالموسوی از کانال آذری شبکه سحر پخش می شود.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرهنگ و هنر مشکلات تئاتر تئاتر فرهنگ و هنر مشکلات برنا نیمکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۲۳۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش کولبران برای نخستین بار در تلویزیون

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 در بخشی از سریال نون خ 5 ساخته سعید آقاخانی برای نخستین بار کولبران در تلویزیون در قالب یک مجموعه نمایشی، نشان داده شده‌اند و سختی کاری که می‌کنند، به تصویر کشیده شد. این سکانس‌ را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • صدای داور روی آنتن تلویزیون؛ هاوارب وب برای شفافیت VAR وارد عمل شد
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۱۱‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • نمایش کولبران برای نخستین بار در تلویزیون
  • بازگشت «افسانه بروسلی» و «پوآرو» به تلویزیون
  • گزارشی از ۳ سریال جدید تلویزیون + زمان پخش
  • تلویزیون «جام‌جم» را تعطیل کرد؟
  • نگاهی به ۳ سریال جدید تلویزیون
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۱۰‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۹ ‌اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات